FortaRock the festival, 11 juli in Nijmegen

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Dennisrammstein
Berichten: 477
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 1:14 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Dennisrammstein » zo jul 12, 2009 2:10 am

Leuke dag gehad! Hoogtepunten waren toch wel Death Angel en Kataklysm, stuk beter geluid ook dan de main stage. Jammer van de dure broodjes hamburger (4,60!) maar daar valt mee te leven.

Iemand nog idee waarom een van de gitaristen van Devils Blood een of andere kerl nog een klap op zijn oog verkocht? :P Was toch wel het leukste gedeelte van de show...
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » zo jul 12, 2009 10:59 am

Damn, dat was een tof feestje gister. Goed weer, leuke bands, koud bier, mooie locatie. Kortom, een geslaagde dag!

Hoogtepunten qua bands: Death Angel,Satyricon, Warbringer, All Shall perish, Meshuggah en zelfs Candlemass.

The Dillinger Escape Plan blijf ik kut vinden, Keep of Kalessin en Kataklysm hadden een slecht geluid waardoor die ook tegen vielen.

De muntprijs vond ik aardig hoog, maar ja de ticketprijs was daar tegenover behoorlijk laag.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo jul 12, 2009 11:21 am

Was een super tof dagje gister! Leuk festival met een leuke opzet. Alleen zoals al meerdere keren gezegd is die prijs van het drinken en eten was dan wel weer behoorlijk vors. Wel lekker dat de parkeerplaats om de hoek lag! En die metalmarkt mag de volgende keer wel wat groter en interessanter.

Als eerste bij Warbringer wezen kijken en dat klonk best lekker. Ze gaven een lekker show weg en wisten mij zeker te vermaken. Heidevolk niet gezien, maar even wat te eten gehaald. All Shall Perish was wel ok. Ik vond ze de vorige keer in een zaal beter en ik vind ze na een tijdje nogal saai worden. Delain was pauze, ik kan er niks mee. The Dillinger Escape Plan niet mijn ding, maar wat geven ze een energieke live show weg zeg. Dat was dan wel weer leuk om naar te kijken. Keep Of Kalessin was wel aardig, maar black in de zon is toch niet zo. Verder wel een goed optreden!
Kataklysm niet echt gezien. Candlemass voor de helft gezien. Ik ken hier nog niet zo veel van en het klonk allemaal wel leuk, maar ik had er even het geduld niet voor.
Death Angel was geniaal! De band van de dag. Veel oud werk, leuk pit, en zeer goede live presentatie, ook van de nieuwe leden. Wat erna kwam was eigenlijk overbodig. Satyricon nog wel even gekeken, maar na het energieke Death Angel optreden is dat toch wel even andere koek. Meshuggah en Moonspell vond ik niks net als The Devils Blood.

Wat gebeurde er nou eigenlijk na de show van the Devils Blood? Die gitarist sloeg iemand op zijn muil, maar waarom?

Al met al een zeer leuke dag gehad, veel mensen gesproken en me zeer goed vermaakt. Ik zeg volgend jaar weer!

Sister September
Berichten: 1286
Lid geworden op: do feb 10, 2005 9:53 pm

Bericht door Sister September » zo jul 12, 2009 1:32 pm

Ik vond het ook echt heel geslaagd, enig minpuntje was inderdaad de prijs van eten en drinken; 4,60 voor een bakje friet is natuurlijk belachelijk. Maar ook ik hoop dat we er volgend jaar weer heen kunnen.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo jul 12, 2009 3:05 pm

Was zeker een mooi feestje !!

Death Angel, man !!! Sloeg echt helemaal nergens meer op, wat was dat gaaf !!! Kende weinig materiaal, want ik ben niet zo bekend hiermee. Maar werd van mijn sokken geblazen door dit optreden, wat een energie, wat een power. Ben echt helemaal uit mijn plaat gegaan in die pit.
Holy fukking shit !!

Maar goed, de rest van de dag was ook zeer geslaagd !!
€ 2,30 is inderdaad duur maar als je een grote pils (die eigenlijk gelijk staat aan 2 pilsjes) voor 1,5 muntje hebt en je dan dus omgerekend uitkomt op € 1,80 per pilsje dan is de schade beperkt te houden.

De rest van de bands:

Warbringer was een aardige opener, maar kon mijn aandacht niet lang vasthouden. Aan Heidevolk heb ik nog nooit ene kont aan gevonden, dus dat was een mooi moment om langs de kramen te struinen, wat in praktijk betekende dat ik wat geld naar de Aardschok-tent heb gebracht.
All Shall Perish was de eerste band van de dag die me echt wist te overtuigen. Supervette band en erg gaaf optreden.
Zoals zovelen, gezien de geringe belangstelling, was ik niet de enige die weinig kan met een band als Delain.
Op plaat word zelfs ik een beetje zenuwachtig van Dillinger Escape Plan, maar live vond ik het errug gaaf. Energieke liveband, zo'n beetje letterlijk het hele podium, inclusief de stelling waar de lampen aanhingen, werd door hen gebruikt.
Gelukkig had DEP ook een prima geluid, niet onwenselijk bij zulke gestoorde herrie.
Dit in tegenstelling tot Keep of Kalessin en Kataklysm, vooral bij KOK was het dramatisch. En aangezien KOK live toch al niet genoeg middelen bezit om het uit-vele-lagen-bestaande albumgeluid te kunnen vertolken is een slecht geluid dus funest. Erg jammer, want de band speelde op zich goed en daar lag het dus niet aan.
Bij Kataklysm hoorde ik dan weer erg weinig zang, ook deze band had er echter zin in en daar lag het dus niet aan. Alleen moest ook hier de geluidsman ff een schop onder zijn reet hebben.
Gelukkig was bij Candlemass het geluid, na wat opstartproblemen wel weer dik in orde. Leuke afwisseling dit, ook al scheen de zon, hun doom wist mij erg te overtuigen !
Het optreden van Death Angel heb ik in mijn opening al legendarisch verklaard.
Na deze oerkracht was het erg knap dat Satyricon me toch ook kon bekoren. Veel materiaal van de laatste 2 platen, wat goed werkt op zo'n festival. Zeker de beste keer van de 3 keer dat ik deze band nu gezien heb.
Meshuggah was geweldig, zo strak als een huis wisten zijn hun knappe muziek te vertolken. Ik vond het alleen wel wat rustig in de tent en dat was niet terecht !!
Moonspell was een mooie afsluiter op het open-lucht-podium met uiteraard een fraaie gastrol voor "onze eigen" Anneke van Giersbergen.
The Devil's Blood deed me weinig en had voor mij eigenlijk niet meer zo gehoeven, na een lange mooie dag met gave bands.

Ennuh ... die aankondiger had voor mij ook niet gehoeven. Ben sowieso niet zo'n fan van die dingen, maar als je dan soms je eigen tekst niet eens goed kent wordt het wel heel sneu.

Maar; het was geweldig en wat mij betreft mag dit zeker een jaarlijks evenement worden.
Laatst gewijzigd door yowannuzz op zo jul 12, 2009 4:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » zo jul 12, 2009 3:19 pm

ZEER gaaf feestje gister, hopelijk iets wat elk jaar terugkeert!

Pluspunten:
- Niet te druk, overal goeie staanplaatsen (paar keer vooraan).
- Geluid was over het algemeen zeer goed te noemen.
- Het volume was ook prima, niet te hard.
- Overal betalen met pin, erg handig.
- Goede en diverse line-up.
- Prijs van het kaartje.
- Het weer zat mee! Slechts 1 miezerbuitje.

Minpunten:
- Consumpties waren duur (2.30 per muntje), heb er flink wat geld doorheen gejast.
- Mensen die bier naar de bands gooien??? Blijf anders voortaan lekker thuis, klootzakken. Zo verneuk je het voor iedereen.
- Crowdsurfers bij Death Angel, optyfen. Probs voor de security die hen niet opving, wat de nodige doodsmakken opleverde.

Wtf:
- Gitarist van The Devil's Blood die iemand uit het publiek 20 minuten lang (zo ongeveer het hele optreden) The Stare of Death geeft en na het concert meteen van het podium rent om hem een klap op z'n muil te verkopen. :lol: Iemand enig idee wat die kerel gedaan heeft? Als het een biergooier was: terecht.
edit: Blijkbaar werd ie uitgedaagd door iemand. Nou, die zal ook dan z'n lesje hebben geleerd :P

De bands:
- Warbringer: Gemist, helaas.
- Heidevolk: Goed en enthousiast optreden.
- All Shall Perish: Normaal gezien heb ik het absoluut niet op deathcore, maar dit was een gaaf optreden. Kundige muzikanten ook!
- Delain: Leuk optreden, en goed uitzicht. :mrgreen: Op cd weet 't me allemaal niet zo veel te doen maar ik heb me goed vermaakt.
- Dillinger Escape Plan: Totaal niet mijn ding, ben dan ook na een paar nummers weggelopen.
- Keep of Kalassin: Flinke tegenvaller. Geluid klonk absoluut niet goed, en de muziek kwam live totaal niet over. Ik hou het voortaan bij de cd's.
- Kataklysm: VET!! Heel erg energiek optreden, de eerste band waar ik helemaal los ging.
- Candlemass Van een afstandje (lees, de tafels) bekeken maar niks voor mij.
- Death Angel: DE band van de dag voor mij. Ze waren enorm enthousiast, het publiek ging los en het geluid klonk fantastisch. Fantastisch optreden, helaas nét langs een plectrum gegrepen. :curse:
- Satyricon: Wat een enorme fout van de organisatie om hen op de mainstage te zetten. Zo'n band hoort natuurlijk in een tent! Live kwam het dan ook niet echt helemaal goed over, hoewel dat niet aan de band lag: ze deden goed hun best. En de zon scheen ook, tja.. Jammer, heel jammer.. maar ik heb me toch uitstekend vermaakt. Iets voor de organisatie om volgend jaar meer rekening mee te houden, dit was best slecht.
- Meshuggah: Etenstijd. Klonk behoorlijk eentonig, maar Bleed klonk wel oké.
- Moonspell: Wist me live niet echt te overtuigen, maar ik was ook niet erg bekend met de band. Heb de tijd maar gebruikt om bij te komen, het bier en de vermoeidheid begonnen flink hun tol te eisen.
- The Devil's Blood: Was niet goed gemixt, heel jammer. Zo hoorde ik de rechter gitarist niet. Wat een ransaap trouwens, vlak voor het optreden roggelde 'ie even een flinke klodder spuug op iemands hoofd. Anyway, leuke afloop.. dat noem ik nog eens amusement. :P

Al met al kan ik concluderen dat het behoorlijk geniaal was. De bands waren goed, het bier smaakte lekker, qua bezoekersaantal was het precies goed en het weer zat ook nog eens mee. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Laatst gewijzigd door ketter op zo jul 12, 2009 5:21 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dennisrammstein
Berichten: 477
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 1:14 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Dennisrammstein » zo jul 12, 2009 3:42 pm

Ook nog mijn kijk op de bands van gisteren:

Warbringer: Zeer degelijke opener, waren allemaal erg enthousiast wat een optreden al gelijk een stuk beter maakt.
Heidevolk: Zoals altijd weer erg vermakelijk
All Shall Perish: Wat een pokkeherrie, tijd om even de kraampjes te bekijken.
Delain: Degelijk optreden, alleen wel wat minder dan in de zaal. Charlotte blijft leuk om naar te kijken!
TDEP: Niet mijn ding, eetpauze
KoK: De band speelde prima, maar inderdaad mis je toch wel de sfeer die je wel hebt in het donker.
Kataklysm: Was er een beetje bekend mee, maar wat een optreden! Pit veelvuldig opgezocht.
Candlemass: Ook niet mijn ding, 2e eetpauze (auw duur)
Death Angel: Kende helemaal niks van ze, maar wat waren ze goed! Super perfomance en de muziek knalde ook enorm.
Satyricon: een beetje teleurstellend, aan de band lag het niet maar ook voor Satyricon was het beter om in de tent te spelen.
Meshuggah: Op het gras liggend naar geluisterd, deed me niet zo veel.
Moonspell: Vermakelijk, maar verder ook niks. Nog steeds liggend in het gras mijn laatste muntjes opgemaakt aan bier.
Devil's Blood: Tja, qua muziek niet mijn ding en ook de performance was niet geweldig. Die stare of death: Kippenvel! Leek wel alsof hij mij aankeek, toen ie ook nog het podium afrende begon ik hem toch langzaam te knijpen maar gelukkig ging het om een gast achter me.[/b]
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jul 12, 2009 4:57 pm

Ernstig geslaagd feestje...ben helemaal bont en blauw, maar dat interesseert me geen hol - fantastisch uit m'n plaat gegaan bij Kataklysm en Death Angel. Candlemass was voor mij de verrassing van de dag - dijk van 'n stem heeft die gozer. Hoop piepels van MF gezien ook ;)

Heb overigens onder Kataklysm nog iemand de tent uit moeten dragen - volgens mij was z'n rechterknie naar die tyfus, en hij ging aan de rand van de pit zitten. Heb 'm door de mensenzee heengedragen, en toen overgedragen aan de EHBO...heb 'm voor de rest ook niet meer gezien - hoop dat alles nog goed is gekomen.
Laatst gewijzigd door Cathalised op zo jul 12, 2009 5:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Eus
Berichten: 274
Lid geworden op: di mei 25, 2004 9:35 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Eus » zo jul 12, 2009 4:59 pm

Dat was zeker een zeer leuk dagje, hierbij nog wat foto's.

Warbringer:
Afbeelding

Keep of Kalessin
Afbeelding

Candlemass
Afbeelding

Death Angel
Afbeelding

Satyricon
Afbeelding

Moonspell
Afbeelding

De rest is te vinden op mijn website: [url]htp://www.metal-experience.com[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo jul 12, 2009 6:59 pm

Complimenten overigens aan de organisatie - ik vond het een zeer geslaagde eerste editie. Slimme tijdsindeling en podiumopzet, goeie locatie, goeie prijs-kwaliteit verhouding...mijns inziens was Fortarock 2009 zoals eendaagse festivals horen te zijn. Zo zie je maar dat het niet eens zo erg is als er geen grote headliner als Slayer ofzo komt.

Dit mogen ze volgend jaar in hetzelfde format voortzetten wat mij betreft.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo jul 12, 2009 7:53 pm

Jij kwam ook nog een paar keer langs gestuiterd tijdens Death Angel :wink:

ik vond het crowsurfen trouwens wel meevallen tijdens Death Angel. Verder past het er wel bij.

NotYourBitch
Berichten: 2305
Lid geworden op: wo okt 01, 2008 7:29 pm
Locatie: Haarlemmy

Bericht door NotYourBitch » zo jul 12, 2009 9:55 pm

Godver wat een gave weekendje Nijmegen was dat.
ik naar me zin gehad,veel toffe mensen en artiesten gezien en gesproken en meegefeest.Supergezellig sfeertje.Mazzel met het weer.
Enigste minpunt:.een kk-mongool gooie doelbewust vol beker bier naar me me hoofd en rug toe.zeiknat.Haha wat een lol.Wees dan een vent en doe het dan voor giegel.:S
Volgend jaar weer. :D
***

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » ma jul 13, 2009 1:35 am

Prima dag gehad. Wat mij betreft waren Death Angel en Satyricon de absolute hoogtepunten. Keep of Kalessin en Kataklysm vond ik ook zeer de moeite waard.
The Dillinger Escape Plan en Meshuggah: technisch goed en energiek maar hun muziek spreekt mij persoonlijk niet bijzonder aan (te ‘jazzy’).

Een frietje voor € 4,60 (= 10 harde guldens!) was eigenlijk wel tamelijk schandalig :( . Verder complimenten voor de organisatie. Het geheel maakte een redelijk professionele indruk.
Laatst gewijzigd door Metall op ma jul 13, 2009 8:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma jul 13, 2009 2:33 am

Hulde! Heel gave dag gehad. Mooie diverse programmering voor een redelijke prijs (dan heb ik 't ff alleen over de entree), geen enkele kutband (OK 't is niet allemaal mijn smaak, maar er zat geen troep tussen), een fijn terrein, lekker dichtbij parkeren... Een van de beste festivals tot nu toe dit jaar.
Met Death Angel, Kataklysm, Satyricon, Moonspell, Candlemass, Warbringer en Keep of Kalessin was voor mij een groot deel van 't programma de moeite waard. En ook Meshuggah, wat ik op CD niet zo denderend vind, knalde behoorlijk.
Hopelijk hebben ze er genoeg uitgehaald om 't volgend jaar weer te organiseren.

john
Berichten: 149
Lid geworden op: di aug 14, 2007 6:46 pm

Bericht door john » ma jul 13, 2009 11:16 am

Wel schandalig dat de zanger van Candlemass elke tekst van een papiertje af stond te lezen. Hoe lang zit hij er nu al bij, een jaartje?

Verder was het een erg tof festival! Geen gezeik met extra parkeergeld of geld voor toiletbezoek. Prima!

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jul 13, 2009 12:43 pm

Wat een geweldig festival!

Warbringer: Was een heerlijke opener, gewoon een half uurtje snoeiharde thrash met een lekker oud randje. Jammer dat de snare slecht te horen was, maar voor de rest een puik optreden.
Heidevolk: heb ik eigenlijk al te vaak gezien, en ook dit keer was het geluid weer kut. Al blijft die Normaal cover leuk om te horen...
All Shall Perish: Dit was toch wel een van de bands waar ik voor kwam vandaag. En geheel niet onterecht. Wat een fantastische show zeg! Het geluid liet hier en daar wat te wensen over, maar christus te paard, wat kunnen die gasten spelen!!!
Delain: Totaal misplaatst op dit toch wel extreme festival. Jammer.
The Dillinger Escape Plan: Geweldig om dit weer eens live te zien! Ik zou er nooit voor naar een zaal reizen of een cd van kopen, maar live is dit zo enorm energiek en gestoord dat het ondanks de chaos blijt boeien. Die gitaristen gaan van speakerkast naar speakerkast en zelfs van plafond naar podium, niet normaal!!!
Keep Of Kalassin: Viel me eigenlijk een beetje tegen, het geluid stond veel te zacht, en vooral die lekker sfeer op de albums krijgen ze er op het podium maar niet uit, en zeker niet open air met het zonnetje erbij.
Kataklysm: was hierna fenomenaal! Ik weet waarom mensen hier klagen over het slechte geluid, maar links (vanuit publiek) voor het podium was het geluid erg goed, tel daarbij de vette setlist op en je hebt een sterke show. Echt van genoten!
Candlemass: heb ik vervolgens vanaf een afstandje zitten luisteren... klonk wel leuk, maar tis niet echt mijn ding.
Death Angel: Tja, zoals gewoonlijk weer een erg enthousiaste show, het blijft toch leuk om deze gasten aan het werk te zien. Ook die nieuwe bandleden waren goed op dreef trouwens. Leuke show!
Satyricon: Dit was de verassing van de dag voor mij! Ik ben alleen bekend met Extravaganza. en had de band nog nooit gezien. Verdomme wat was dit een lekkere show! Ondanks het zachte geluid heb ik echt staan genieten!
Meshuggah: Geen commentaar!!! Het absolute hoogtepunt van dit festival! Wat, van het hele jaar!!!!!!!!!!!

En de laatste twee bands heb ik gemist omdat ik bij moest komen van Meshuggah.

Al met al durf ik wel te zeggen dat dit een van de leukste festivals was waar ik de afgelopen jaren geweest ben, op Stonehenge na dan. Dit was absoluut voor herhaling vatbaar. Hulde!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma jul 13, 2009 3:11 pm

Ten eerste: veel lof naar de organisatie! Goede prijs voor het kaartje, tijdschema was goed en de aankondiging van iedere band vond ik ook tof. Het leek soms wel een beetje rustig, alsof er rekening was gehouden met veel meer bezoekers - kan iemand mij vertellen of het een beetje profitable is geweest voor de organisatie? Ik zou dit festival volgend jaar graag terug willen zien, ben er echt zeer positief over! :D

Toen Dillinger aan het optreden was kwamen we het terrein op, even langs de merch gelopen (waren de Moonspell-shirts toen al uitverkocht...?) om daarna klaar te gaan staan voor Keep of Kalessin. Vet optreden! Ik snap de klachten over het geluid hierbij niet zo goed, wij stonden redelijk in het midden, een stuk voor het mengpaneel en ik kon alles duidelijk horen. Hierna Kataklysm: o zo fucking bruut! Gave show, lekker simpele muziek, maar het ragt gewoon heerlijk.
Met Candlemass konden we niks jammer genoeg, evenals met Death Angel. Van Satyricon had ik wat meer verwacht, ik kan dan ook niet zoveel met al die nieuwe nummers, iets te simpel allemaal. Desondanks blijft Satyr een stoere bandleider, wat een porem zeg.
En toen de helden van de dag: Meshuggah! "Die ritmes, die technische perfectie, zijn die gasten nou helemaal MESHUGGGAAHHH?!" aldus de aankondiger. :) En ja hoor, zo strak, zo heerlijk lomp, zo hypnotiserend, geniaal! Waar wij stonden - linksachter - leefde men zich dan ook flink uit op dit optreden. Bleed was een tijdelijk hoogtepunt, maar Future Breed Machine als afsluiter was echt té gek, ik dacht dat ik kapot ging van de gaafheid.
Moonspell was een goede afsluiter, echt een band voor 's avonds laat. Ik heb niet zo superveel met hun albums, maar ik vond 't wel een genietbaar optreden. The Devil's Blood niet gezien omdat het treinen dan niet zo lekker zou gaan, maar ik had ze al eerder gezien en dat was maar zo-zo.

Ik kan hier nog aan toevoegen dat de muntjes redelijk aan de prijs waren, maar hier staat tegenover dat de entree dan weer niet zoveel kostte. Ach, die 50 euro die ik dan in totaal heb uitgegeven, boeien, lijkt me wel een redelijke prijs!
Ik zeg: volgend jaar weer! En dan het liefst weer met zo'n geniale line-up.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door King of Beer » ma jul 13, 2009 6:38 pm

Dit was zeker een geslaagd dagje op een geweldige locatie.
Hoogtepunten voor mij waren Death Angel en Kataklysm.

Hier nog wat video's

Death Angel – Falling Asleep
http://www.youtube.com/watch?v=BPLYOJev ... annel_page

Satyricon – The Pentagram Burns
http://www.youtube.com/watch?v=K4RoAKdJ ... annel_page

Moonspell – Night Eternal
http://www.youtube.com/watch?v=7Qbig_Bw ... re=channel

Candlemass – Emperor Of The Void
http://www.youtube.com/watch?v=TEdLl-Ws ... re=channel

Kataklysm – As I Slither
http://www.youtube.com/watch?v=fANhf3lk ... re=channel

Keep Of Kalessin – A New Empire’s Birth
http://www.youtube.com/watch?v=7I2lEo-W ... re=channel

Heidevolk – Koning Radboud
http://www.youtube.com/watch?v=k4ULRSea ... annel_page
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » ma jul 13, 2009 7:21 pm

Bart schreef:Warbringer staat toch pas op half 1?
blijkbaar wel, waren gelukkig net op tijd. alleen Total War gemist omdat toen nog buiten de tent rondliep
maar vette dag en in cafe backstage was het ook wel lachen
death angel, kataklysm en warbringer waren veruit mn favoriete van de dag

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Bericht door gloomy88 » ma jul 13, 2009 7:30 pm

Zo weer een mooie zaterdag gehad :D Het weer zat gelukkig ook mee.
Erg veel bekende gezien en mee gelult en bier gezopen.
Kataklysm was voor mij echt wel het hoogtepunt. Ik blijf altijd genieten van hun shows en dat was nu niet anders :D
Het bier en al helemaal het eten was weer wel belachelijk duur.
Volgend jaar gewoon weer :D
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Achrome Moments
Berichten: 51
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 11:57 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Achrome Moments » ma jul 13, 2009 8:12 pm

Voor de liefhebbers; De foto's staan online:

http://www.achromemoments.nl

Tevens een verslag including veel (sfeer)foto's op:

http://www.musicfrom.nl/magazine/versla ... -park.html

Afbeelding

Afbeelding
Concertphotography, Black & White Photography, and more...
www.achromemoments.nl

Gebruikersavatar
Basement
Berichten: 1221
Lid geworden op: zo mar 26, 2006 8:55 pm
Contacteer:

Bericht door Basement » di jul 21, 2009 9:21 pm

Nog meer foto's hier te vinden: http://www.basementonline.nl
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » wo jul 22, 2009 4:27 pm

Eus schreef:
Death Angel
Afbeelding
Mooi zeg!

Ik vond t echt een super leuk, kleinschalig festival. We kwamen netjes na Delain binnen en vanaf dat moment alleen maar ouwehoeren met bekenden, super! Death Angel was natuurlijk erg gaaf. Al had alles van mij qua volume etc wel wat beter gemogen. Geen oordop ingehad, dan hoorde je ècht niks meer!
Dat eten duur was is me trouwens helemaal niet opgevallen, je pint wat munten en als t op is haal je meer. :-) Was allang blij dat er niet constant rijen mensen stonden!
Van mij mogen meer festivals zo zijn, lekker de ruimte en lekker een dagje! Helemaal goed!

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » wo jul 22, 2009 4:27 pm

*oops* (lekker bezig!)
Laatst gewijzigd door Cooma op wo jul 22, 2009 4:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » wo jul 22, 2009 4:27 pm

1x is wel genoeg. :)

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za jul 25, 2009 10:19 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie