Stonehenge festival 2009

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Oak

Bericht door Oak » di jul 21, 2009 4:53 pm

Hahaha fakking Hanzel und Gretyl, te vet.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo jul 22, 2009 11:23 am

Plötzling toch ook nog van de partei :-).
Leuk, hoe plannen 80 keer kunnen wijzigen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 22, 2009 11:46 am

Mooi zo! Als je dit plan dan maar bewaakt met je leven :wink:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Contacteer:

Bericht door Tuska » wo jul 22, 2009 12:39 pm

- MetalJan
- XnegativeX
- gloomy88
- anji
- Vlekkie
- JaNuZz
- goddethroned
- fetuskiller
- Gimmegore (met vrijkaartjes!)
- SatanicA
- Gr. Dracula
- Tuska

Verrek, ik mag eigenlijk wel eens iemand gaan zoeken die mee wilt : ')
Naja, alleen ben je toch nooit.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

anji

Bericht door anji » wo jul 22, 2009 7:37 pm

Mja ik ga ook alleen. As usual. Gewoon hoi zeggen. :)
[url=http://www.last.fm/user/matthijs--]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/10x2/matthijs--.jpeg[/img]
[/url]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jul 24, 2009 5:14 pm

Wat speelt Nox vroeg zeg. Moet ik verdomme nog vroeg uit bed ook :(
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Dragahl

Bericht door Dragahl » za jul 25, 2009 1:38 am

Net een machtige pre party gehad

Straks richting Steenwijk, enkel voor Absu en Hanzel und Gretyl. De rest kan me daar aan me reet roesten en zal besteed worden aan bier drinken en met bekenden lullen. Beloofd hoe dan ook een mooi feestje te worden!
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » za jul 25, 2009 1:48 am

Zou het dan voor het eerst geen mooi weer worden op stonehenge fest. ??

Hier heeft het vandaag zo goed als de gehel dag geregend.. (en wat omweer)
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

gloomy88

Bericht door gloomy88 » za jul 25, 2009 11:40 am

Zo ook maar die kant op. Heb er wel zin in :D
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 26, 2009 11:42 am

Het was gezellig gisteren! Het weer zat, wonder boven wonder, nog mee ook. Bovengemiddeld veel bekende gezichten gezien en gesproken. En met de Graaf en aanhang (en suikerspin) is het gewoon altijd gezellig.

Nox was voor ons de eerste band van de dag. En ze wisten me direkt goed wakker te krijgen. Vreselijk gave band die het live ook erg goed doet.

Tijdens Kouwe makkers even (tevergeefs) de metalmarket rond gewandeld om daarna een tosti te pakken in het centrum.

Stukje Deadhead gezien. Mijn band is het niet maar het enthousaisme dat de band neerzet op het podium was wel aanstekelijk.

Tijdens Victimizer zijn we even (fatsoenlijk) gaan eten zodat we op tijd terug konden zijn voor Inhume. Wat ons totaal mislukte. Wel raar dat Inhume om 17.40 uur ophield met spelen terwijl ze tot 18.00 uur zouden moeten. Het is zo jammer, maar het is niet anders.

Deadcell en Hanzel und Gretyl waren de aanfluitingen van die dag. Ik snap nog steeds niet helemaal hoe de organisatie er bij komt om die bands te programmeren. Maar het zal wel aan mij liggen. Bij Deadcell heb ik het 4 nummers weten uit te houden maar dat lag meer aan de danseres dan aan de muziek.

Absu was voor mij de band van de dag. Al konden ze de torenhoge verwachtingen natuurlijk niet geheel inlossen. Maar dat was ook onmogelijk geweest. Nou lag dat misschien nog meer aan het geluid dan aan het enthousiasme van de band zelf. Vooral Proscriptor had er duidelijk zin in. En als kers op de taart natuurlijk Swords and leather en Highlander tyrant attack! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! :W

Van Immolation heb ik achter op het veld nog even staan genieten. Die band mag op cd dan wel niet altijd even geweldig voor de dag komen, op het podium blazen ze elke keer weer alles omver. Geweldige afsluiter van een zeer geslaagd dagje.

goddethroned

Bericht door goddethroned » zo jul 26, 2009 1:53 pm

Was wederom een leuke editie van Stonehenge. Hoogtepunten waren voor mij Immolation, Absu en Inhume (jammer van de korte speeltijd ondanks ze een uur de ijd hadden). Verder veel bekenden gezien en gesproken en het bier smaakte goed.

Al met al een mooie dag.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

MetalJan

Bericht door MetalJan » zo jul 26, 2009 7:51 pm

De eerste keer Stonehenge is mij goed bevallen. Opzich een kleinschalig, maar gezellig festival. De bands vond ik ook zeker oke, zat niet echt een slechte band tussen. Geluid was prima, alleen binnen kon het misschien nog wel wat beter. Ook het weer viel idd erg mee gelukkig.

Erebus
Prima opener. Brute death, met lekkere tempowisselingen.

Nox
Het was de 4e keer dit jaar dat ik deze gasten live zag, maar dat deerde niet. Deathmetal gaat er bij mij altijd wel in (mits goedgespeeld dan hehe). Ook nu was het een lekker optreden.

Kouwe Makkers
Hiervan heb ik niet veel meegekregen, maar ik geloof dat het wel aardig klonk.

Dead Head
Had deze band nog nooit gezien, ondanks dat men al wat jaartjes bestaat. Vond het een lekker optreden. Niet origineel, maar wel lekker strak.

Victimizer
In eerste instantie klonk dit erg vet, maar later bleek dat de nummers wel een beetje op elkaar leken. Al met al toch een prima live-band.

Inhume
Nog nooit een slecht optreden van deze grinders gezien en ook nu niet. Ditmaal weer in de voltallige bezetting en men had er zin! Helaas speelde men het uurtje niet helemaal vol.

Deadcell
Klein stukje van gezien, kon me niet echt boeien.

Hanzel und Gretyl
Amerikaanse band met Duitstalige teksten. Kan het nog fouter? Al met al was het best oke eigenlijk. Heel in de verte klonk het een beetje als Strapping Young Lad, maar meer naar Rammstein.

Expulsion
Heb er niet zoveel over te zeggen, maar het was opzich wel oke.

Absu
bsuluut de band van de dag! Heerlijk optreden! Drummer was ook goed bezig. Lijkt me echt moeilijk om te drummen en te zingen tegelijk, maar het ging hem goed af! Toch maar eens wat oud materiaal van deze band opsnorren.

Houwitser
Rechttoe, rechttaan deathmetal. Klonk niet verkeerd, maar het is niet echt mijn ding. Naar mijn mening kon het gitaargeluid ook veel vetter. De eerste nummers maar gezien, de rest vanuit de foyer beluisterd.

Immolation
Prima optreden! Lekkere enthousiaste jongens ook! Beste optreden, na Absu dan.

Volgend jaar weer of naar de Zwarte Cross?? :P

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jul 27, 2009 9:46 am

Dat was weer een heerlijk dagje metal en gezelligheid afgelopen zaterdag... veel bekende mensen gezien, en een aantal zeer goede optredens. Vooral de laatste drie bands waren geweldig! Absu knalde van begin tot eind en ik ben blij dat ik deze band eindelijk eens aan het werk heb kunnen zien. Houwitser was hierna zoals altijd weer lekker hard en strak, lekkere setlist met opvallend goede nieuwe tracks. Immolation was hierna de terrecht afsluiter, wat blijft het toch gaaf om dit kwartet op het podium te zien rossen! verder heb ik genoten van Inhume en Dead Head. De shows van hans en grietje en Deadcell begreep ik niet helemaal en de rest heb ik gemist.

Al met al heb ik voor de 5e keer een zeer leuke dag in Steenwijk gehad!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Vlekkie

Bericht door Vlekkie » ma jul 27, 2009 12:56 pm

Zo,
voor mij begon het feestje vrijdagavond al, en dat was ook super gezellig.

Zaterdag was ook vet. Nadeel vond ik wel dat de acts binnen in het zaaltje echt vol zat. En dat het geluid in de bar binnen dan wat minder was.
Verder vond ik het druk, maar wel gezellig.
Absu was zeker de band van de avond, Immolation was super, Inhume was vet. Hanzel und Gretyl is niet echt mijn ding maar dat was wel leuk om te zien.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jul 27, 2009 4:35 pm

Ja, was wieder een véél te gezellige bedoeling!

Erebus hebben we helaas gemist, daar was ik wel benieuwd naar....

Nox heb ik de laatste tijd veel te vaak gezien en ik blijf erbij dat de 'nieuwe Nox' minder indrukwekkend is dan de oude, maar voor de rest was het een prima show.

Expulsion vond ik muzikaal wel vet ( hoewel dit soort bands voor mij het met name live goed doen, ik hoef er geen cd's van ), alleen die zanger moet echt dood. Wat een bamihap is dat!

Absu was de band van de dag, echt een heerlijk optreden.

Immolation heb ik een paar weken terug al gezien, dus was het achteraan een beetje bijkomen van de geslaagde dag en wat nummertjes meepikken tussen de laatste grappen door.

Aan de gothicindustrialellende wil ik geen woorden vuil maken.

Enne Neggg, I gonna kick your ass ( en die van H. ) voor Arcturus :flame: !!!

Nee hoor, zo erg issie nou ook weer niet...
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Dragahl

Bericht door Dragahl » ma jul 27, 2009 8:46 pm

Een zwaar geslaagde dag gehad zaterdag. Op een kameraad, die tijdens Absu meer de voorkeur gaf aan de dames van de EHBO, na geen rare dingen mee gemaakt en erg goed vermaakt. Alleen Hanzel & Gretyl, Absu en een stukje Dead Cell en Immolation gezien, de rest van de tijd druk gehad met bier drinken, bekenden spreken en nog meer bier drinken.

Deadcell: Muziekaal absoluut niet onaardig, beetje industrial op z'n tijd kan geen kwaad. Kwam live goed over. Alleen een beetje jammer van dat communistisch aandoende filmpje op de achtergrond.

Hanzel & Gretyl: In tegenstelling tot alle bovenstaande proza vond ik het wel gaaf. Hoewel het thema van de band misschien wat discutabel is, stonden ze wel een verdomd strakke set af te leveren.

Absu: Eerder dit jaar op Festung al mogen aanschouwen en dat was zeer goed, dus de verwachtingen waren hoog. Proscriptor en kornuiten maakten die verwachting echter weer helemaal waar, erg staan genieten.

Immolation: Staan erom bekend altijd strakke sets te spelen en het aanwezig publiek omver te blazen. Stonehenge was daarin geen uitzondering, dus zover de dienstregeling van de NS het toeliet blijven kijken en luisteren.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

gloomy88

Bericht door gloomy88 » di jul 28, 2009 12:40 am

Zo ook weer mooi dagje gehad daar :D Kwam wel laat aan waardoor ik een aantal bands gemist heb helaas.
Hoogtepunten waren voor mij inhume en immolation :D
Volgend jaar miss weer.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Plaats reactie