18 Juli ! Roadgrill Metal Festival R'dam ! € 15, incl BBQ !
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
We moeten jou natuurlijk ook nog bedanken voor de goeie organisatie! Hoeveel man schatten jullie dat er aanwezig waren. 400?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Draconian
- Lult over cdtjes
Het was inderdaad een erg gezellige middag / avond, met al met al nog prima bier, lekker vlees en veel redelijke tot goede metal. Met name Freedom Call vond ik stiekem toch wel goud: ontzettend fout en happy, maar wel erg leuk! Ross The Boss was uiteraard ook dikke heersch en verder nog wat relaxte lui van het forum ontmoet. Kortom: een geslaagde dag!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Dank jeLennert schreef:We moeten jou natuurlijk ook nog bedanken voor de goeie organisatie! Hoeveel man schatten jullie dat er aanwezig waren. 400?

Nou, in de voorverkoop zaten we al ver over de 500 verkochte tickets en ik begreep dat er aan de kassa op de dag zelf toch behoorlijk is verkocht. Ik heb de precieze aantallen nog niet ontvangen, want mijn man en ik hadden de fijne eer om vannacht Ross The Boss naar Schiphol te brengen ( met alle liefde hoor hahaha ), na welgeteld mijn oor voor 1 uur op een kussen te hebben gelegd. Dus ik lag er vanochtend om 6:30 in en loop nu nog als een zombie rond. Maakt niet uit, het is voor het hele goede doel en als ik denk aan de gasten die nu het terrein aan het opruimen zijn, dan ben ik blij dat ik weer achter mijn computertje zit

Er zijn trouwens heel veel interviews gedaan ( natuurlijk ook door Metalfan ) en a.s. woensdag is de eerste Roadgrill review al op de radio te horen bij Radio Moonrock !
Interviews met veel bands, impressies etc., vanaf 20.00 in het programma Nederbeton op Radio Moonrock.
www.moonrock.nl
( online te volgen via website moonrock.nl )
Interviews met veel bands, impressies etc., vanaf 20.00 in het programma Nederbeton op Radio Moonrock.
www.moonrock.nl
( online te volgen via website moonrock.nl )
-
Was it I? Hehehe zoja, thnx :pLennert schreef:(en hoe heette dat lelijke meisje nu ook alweer?)
Anyways, hoop bekenden idd gezien, daak, notyourbitch (nog een foto voor der gemaakt hehe) en nog paar tellen bij Lennert en Valkyrian gezeten.
Was idd erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar. Was verdomd verrot s'avonds en stalpoten tot en met. Goede voorbereiding op wacken ook met het sfeertje dat er hing!
Ja ik zeg volgend jaar weer!
"Toil without song is like a weary journey without an End."
http://www.last.fm/user/WandererSpirit
-
Was de foto met die wat oudere gozer met blauwe jas aan.NotYourBitch schreef:[..]
Thanx,was jij dat.Leuke foto's .Ze staan op me gayspace.
Vooral de foto met Lars(Freedom Call) is tof!![]()
Zie je wellicht@Wacken!!
Wie weet!

-
Zo, dat was me een partij gaaf. Vreemd genoeg genoeg was er meer vraag voor de braadworsten en hamburgers dan voor de echte stukken vlees maar dat kwam weer mooi uit voor mij.
Het A-Team busje met nieuw bier was ook een mooie entree haha
Begreep dat er nog wat mot was aan het eind, is dat nog goed afgelopen?

Het A-Team busje met nieuw bier was ook een mooie entree haha
Begreep dat er nog wat mot was aan het eind, is dat nog goed afgelopen?
- metalboefje
- Contacteer:
het was niet echt mot... maar één of ander gek wijf van 50 in een strak leren pakkie trok iemand keihard aan z'n haren en werdt vervolgens van het terrein afgegooid... maar die heeft wel vaker van dat soort dingen.
Heeding the Call, one and for all, never surrender, With glory we fall!!! - heavy metal -
-
ik zag dr nog hardhandig door de security naar buiten worden gesleept.
wat een figuur is dat, die draagt volgens mij al 20 jaar hetzelfde
anyways het festival: vind het best wel leuk, gezellige mensen ontmoet, aradia, ruud, lennert, draconian etc
qua bands vond ik eigenlijk stiekum de coverband het gaafst: leuke nummerkeuze, lekker energiek en die zanger had een stem!
alleen wat ik vond tegenvallen dat ik duidelijk wat verkeerds had gegeten, snachts super last van mijn buik en heb eigenlijk alles er weer uit gegooid

anyways het festival: vind het best wel leuk, gezellige mensen ontmoet, aradia, ruud, lennert, draconian etc
qua bands vond ik eigenlijk stiekum de coverband het gaafst: leuke nummerkeuze, lekker energiek en die zanger had een stem!

alleen wat ik vond tegenvallen dat ik duidelijk wat verkeerds had gegeten, snachts super last van mijn buik en heb eigenlijk alles er weer uit gegooid

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nee, het was niet jij (insiders grap), maar zeg me nu de volgende keer eens dat je Aradia van het forum bentAradia schreef:[..]
Was it I? Hehehe zoja, thnx :p
Anyways, hoop bekenden idd gezien, daak, notyourbitch (nog een foto voor der gemaakt hehe) en nog paar tellen bij Lennert en Valkyrian gezeten.
Was idd erg gezellig, zeker voor herhaling vatbaar. Was verdomd verrot s'avonds en stalpoten tot en met. Goede voorbereiding op wacken ook met het sfeertje dat er hing!
Ja ik zeg volgend jaar weer!

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ghehe, met de portie BBQ vlees die ik zoals wel vaker veel te rauw naar binnen heb gewerkt (mmm, juicy...) viel het mij al mee dat ik helemaal niks hadvalkyrian schreef:ik zag dr nog hardhandig door de security naar buiten worden gesleept.

Hehehe je weet nou toch wie ik ben! Ben wat dat betreft daar niet zo'n held in en zo, lang leve verlegen zijn :pLennert schreef:[..]
Nee, het was niet jij (insiders grap), maar zeg me nu de volgende keer eens dat je Aradia van het forum bent
@Valkyrian: Ik ben zondag en gister ook ziek geweest, pijn in me buik etc. dus je bent niet de enige idd.
- metalboefje
- Contacteer:
Ook ik heb me geamuseerd.
Conorach, Roadkill en Cell 29 waren top, en Freedom Call was complete chaos. Wat is dat stiekem een toffe band live. Van Ross Ross Ross weinig meegekregen, want m'n vriendin ging bijna out en heeft 't laatste uur bij de ambulance gezeten.
Wel ben ik nog even terug gerend toen ze met die Large-tassen gingen smijten. Flinke duik gemaakt, maar ik kreeg er wel één te pakken! Als iemand anders 'm eerder had; sorry, maar hij lag op de grond en ik ook.
Conorach, Roadkill en Cell 29 waren top, en Freedom Call was complete chaos. Wat is dat stiekem een toffe band live. Van Ross Ross Ross weinig meegekregen, want m'n vriendin ging bijna out en heeft 't laatste uur bij de ambulance gezeten.
Wel ben ik nog even terug gerend toen ze met die Large-tassen gingen smijten. Flinke duik gemaakt, maar ik kreeg er wel één te pakken! Als iemand anders 'm eerder had; sorry, maar hij lag op de grond en ik ook.
Idd veel leuke bands.Bob schreef:Ook ik heb me geamuseerd.
lekker vlees.
Doet ze het nu weer een beetje je vriendin, Bob?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Hoe ging ze dan precies bijna out? Ze kwam op het einde wel wat aangeschoten over, maar ook weer niet zo erg. Hitte, vermoeidheid?Bob schreef:Ook ik heb me geamuseerd.
Radio Moonrock zal vanavond, 22 juli, een complete impressie uitzenden van het Roadgrill Festival van afgelopen zaterdag.
Interviews met Ross The Boss, Conorach, Roadkill, Cell 29 en meer !!!
Waar : www.moonrock.nl
Hoe laat : 20.00 uur
Wanneer : vanavond 22 juli, online via website radio station te volgen !
Interviews met Ross The Boss, Conorach, Roadkill, Cell 29 en meer !!!
Waar : www.moonrock.nl
Hoe laat : 20.00 uur
Wanneer : vanavond 22 juli, online via website radio station te volgen !
HeadbangersFM zal vanavond, 23 juli, een impressie uitzenden van het Roadgrill Festival van afgelopen zaterdag.
Waar : www.headbangersfm.com
Hoe laat : 19.00 tot 22.00 uur
Wanneer : vanavond 23 juli, online via website radio station te volgen !
Wanneer : vanavond 23 juli, online via website radio station te volgen !
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
In het AD stond er ook al een stuk over, qua media-aandacht hebben jullie het volgens mij niet verkeerd gehad, niet? 

Nou ja, dit zijn de trouwe media die tot nu toe elk jaar nog verslagen hebben, AD had er vorig jaar ook een groot stuk over. Aandacht van de overige metal magazines/webzines vind ik tegen blijven vallen. Ik heb er uren en uren inzitten, maar dat "een bandje" uit Nederland een groeiend festival uit de grond stampt, blijft voor veel media iets waar ze (nog) niet aan willen ... zelfs niet met de line-up van dit jaar. Zonde, maar goed, we weten waar het hem in zit en je doet er weinig aan, behalve gewoon lekker doorgaan en dat zullen we doenLennert schreef:In het AD stond er ook al een stuk over, qua media-aandacht hebben jullie het volgens mij niet verkeerd gehad, niet?

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Niks van de Aardschok zeker?Marjo schreef:[..]
Nou ja, dit zijn de trouwe media die tot nu toe elk jaar nog verslagen hebben, AD had er vorig jaar ook een groot stuk over. Aandacht van de overige metal magazines/webzines vind ik tegen blijven vallen. Ik heb er uren en uren inzitten, maar dat "een bandje" uit Nederland een groeiend festival uit de grond stampt, blijft voor veel media iets waar ze (nog) niet aan willen ... zelfs niet met de line-up van dit jaar. Zonde, maar goed, we weten waar het hem in zit en je doet er weinig aan, behalve gewoon lekker doorgaan en dat zullen we doen
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Goed, niet dat het daar van te verwachten viel. Ik herinner me dat ik enkele jaren geleden met Patchman Marco aan het praten was over zijn festivals, waarop hij reageerde dat ze bij de Aardschok al hadden laten weten dat ze geen interesse hadden in die tak van de metal omdat er niet genoeg mensen naar zouden luisteren. Maar kom op, Freedom Call en Ross The Boss zijn twee grote namen waar ze heus wel wat lezers een plezier mee hadden gedaan.
Je zou het denken he ? Maar goed, het is al sinds jaar en dag hetzelfde liedje maar aan het eind van het verhaal maken de bezoekers uit of ze een volgende editie willen of niet en daar is duidelijk antwoord op gegeven.Lennert schreef:Goed, niet dat het daar van te verwachten viel. Ik herinner me dat ik enkele jaren geleden met Patchman Marco aan het praten was over zijn festivals, waarop hij reageerde dat ze bij de Aardschok al hadden laten weten dat ze geen interesse hadden in die tak van de metal omdat er niet genoeg mensen naar zouden luisteren. Maar kom op, Freedom Call en Ross The Boss zijn twee grote namen waar ze heus wel wat lezers een plezier mee hadden gedaan.
In de aankomende editie van Lords of Metal, online rond 1 september zal zeker een verslag komen te staan.Marjo schreef:[..]
Nou ja, dit zijn de trouwe media die tot nu toe elk jaar nog verslagen hebben, AD had er vorig jaar ook een groot stuk over. Aandacht van de overige metal magazines/webzines vind ik tegen blijven vallen. Ik heb er uren en uren inzitten, maar dat "een bandje" uit Nederland een groeiend festival uit de grond stampt, blijft voor veel media iets waar ze (nog) niet aan willen ... zelfs niet met de line-up van dit jaar. Zonde, maar goed, we weten waar het hem in zit en je doet er weinig aan, behalve gewoon lekker doorgaan en dat zullen we doen
Ook Quintessence zal er aandacht aan besteden

- innuendo
- Lult over cdtjes
De lezers die van het genre houden zijn bij dat blad inderdaad allang afgehaaktLennert schreef:Goed, niet dat het daar van te verwachten viel. Ik herinner me dat ik enkele jaren geleden met Patchman Marco aan het praten was over zijn festivals, waarop hij reageerde dat ze bij de Aardschok al hadden laten weten dat ze geen interesse hadden in die tak van de metal omdat er niet genoeg mensen naar zouden luisteren. Maar kom op, Freedom Call en Ross The Boss zijn twee grote namen waar ze heus wel wat lezers een plezier mee hadden gedaan.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
http://www.youtube.com:80/watch?v=pCJv_s667QA
StreetClip TV STRIKE ( Duitsland ) heeft een trailer voor de Roadgrill online gezet. Complete uitzending volgt in de herfst.
StreetClip TV STRIKE ( Duitsland ) heeft een trailer voor de Roadgrill online gezet. Complete uitzending volgt in de herfst.
"Grote" namen, misschien in Duitsland en zelfs dat valt nog te bezien. We stonden vorige week met Neil Turbin's Deathriders en Wild Dogs (US) in Hamburg voor 60 man te spelen...Lennert schreef:Goed, niet dat het daar van te verwachten viel. Ik herinner me dat ik enkele jaren geleden met Patchman Marco aan het praten was over zijn festivals, waarop hij reageerde dat ze bij de Aardschok al hadden laten weten dat ze geen interesse hadden in die tak van de metal omdat er niet genoeg mensen naar zouden luisteren. Maar kom op, Freedom Call en Ross The Boss zijn twee grote namen waar ze heus wel wat lezers een plezier mee hadden gedaan.
Traditionele metal leeft gewoon nauwelijks behalve op een paar Duitse festivals als HOA, KIT en Swordbrothers. En daar komen de mensen heen omdat het blijkbaar pas de moeite is als er 3 dagen programma aan bands is, als z'n band alleen op tour komt staat er geen hond.
De aardschok heeft nooit last gehad van liefde voor traditionele metal en dat zal pas veranderen als de clubs ineens massaal vollopen voor dat soort bands en de platen/CD's/downlaods de deur uit vliegen, het gaat uiteindelijk allemaal om de boterham...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Nou, ik was daar ook en met alle respect, je kunt Deathriders en Wild Dogs toch echt niet vergelijken met Ross The Boss en Freedom Call.enforcer schreef:[..]
"Grote" namen, misschien in Duitsland en zelfs dat valt nog te bezien. We stonden vorige week met Neil Turbin's Deathriders en Wild Dogs (US) in Hamburg voor 60 man te spelen...
Traditionele metal leeft gewoon nauwelijks behalve op een paar Duitse festivals als HOA, KIT en Swordbrothers. En daar komen de mensen heen omdat het blijkbaar pas de moeite is als er 3 dagen programma aan bands is, als z'n band alleen op tour komt staat er geen hond.
De aardschok heeft nooit last gehad van liefde voor traditionele metal en dat zal pas veranderen als de clubs ineens massaal vollopen voor dat soort bands en de platen/CD's/downlaods de deur uit vliegen, het gaat uiteindelijk allemaal om de boterham...
Ik was ook betrokken tijdens de laatste 2 weken bij de promotie van het Nightmare Over St. Pauli Festival en daar was zoveel mis mee dat daar amper schade van goed te maken was. Het verschil in opkomst van publiek geeft dit natuurlijk ook al aan. Ik ga met Neil Turbin werken, ik heb een super contact met Matt McCourt van Wild Dogs en ik denk dat zij ook alle respect hebben voor acts als RTB en FC, die wel degelijk een grotere status hebben en dat daar wel degelijk een groter publiek voor is. Ik werk ook met Stone Cold Black die het Nightmare Festival georganiseerd hebben en zij zullen de eerste zijn die toegeven dat er een hoop mis was met de promotie. Hamburg was die dagen overladen met metal-fans die bleven om de dagen tussen HOA en Wacken te overbruggen en mensen die al vroeg voor Wacken aankwamen en dus hadden er veel meer mensen daar binnen moeten zijn. En volgend jaar zullen daar ook betere maatregelen voor worden genomen. Maar aan de slechte opkomst op het Nightmare festival kan geen enkele andere conclusie worden getrokken dan dat de promotie niet voldoende was en dan red je het tegenwoordig niet meer.
HeadbangersFM zal vanavond, vrijdag 21 augustus, een interview uitzenden met de Duitse Metal band Ivory Night ( feat. Patrick Fuchs en Carsten Kettering van Ross The Boss).
Het interview is opgenomen tijdens het Roadgrill Festival op 18 juli in Rotterdam
Wanneer : vanavond, vrijdag 21 augustus, online via website radio station te volgen !
Meer info Ivory Night :
www.ivorynight.de
www.myspace.com/ivorynight
Het interview is opgenomen tijdens het Roadgrill Festival op 18 juli in Rotterdam
Wanneer : vanavond, vrijdag 21 augustus, online via website radio station te volgen !
Meer info Ivory Night :
www.ivorynight.de
Marjo schreef:[..]
Nou, ik was daar ook en met alle respect, je kunt Deathriders en Wild Dogs toch echt niet vergelijken met Ross The Boss en Freedom Call.
Ik was ook betrokken tijdens de laatste 2 weken bij de promotie van het Nightmare Over St. Pauli Festival en daar was zoveel mis mee dat daar amper schade van goed te maken was. Het verschil in opkomst van publiek geeft dit natuurlijk ook al aan. Ik ga met Neil Turbin werken, ik heb een super contact met Matt McCourt van Wild Dogs en ik denk dat zij ook alle respect hebben voor acts als RTB en FC, die wel degelijk een grotere status hebben en dat daar wel degelijk een groter publiek voor is. Ik werk ook met Stone Cold Black die het Nightmare Festival georganiseerd hebben en zij zullen de eerste zijn die toegeven dat er een hoop mis was met de promotie. Hamburg was die dagen overladen met metal-fans die bleven om de dagen tussen HOA en Wacken te overbruggen en mensen die al vroeg voor Wacken aankwamen en dus hadden er veel meer mensen daar binnen moeten zijn. En volgend jaar zullen daar ook betere maatregelen voor worden genomen. Maar aan de slechte opkomst op het Nightmare festival kan geen enkele andere conclusie worden getrokken dan dat de promotie niet voldoende was en dan red je het tegenwoordig niet meer.
Nou ja je moet je niet aangevallen voelen, ik vind roadgrill een heel gaaf initiatief en ben blij dat het dit jaar beter gelopen is dan afgelopen edities. Bovendien hou ik zelf best van traditionele metal tot bepaalde hoogte dan. Wat en wei een grote band is hangt denk ik ook af in hoeverre je aanhanger bant van zo'n band. Het vergelijk waar ik op doelde is dat Ross The Boss net als Neil Turbin vroeger in een legandarische metalband heeft gezeten en nu met een onbekende band zowel nieuw materiaal als covers van die betreffende legendarische band ten gehore brengt. Dat is alles ik bedoelde er verder niets mee en alle respect voor de betrokken bands verder.
dat er op de promotie van Nightmare over St. Pauli wat aan te merken is, is een ding dat zeker is. Het komt allemaal voort uit enthousiasme en we hebben het hartstikke leuk gehad maar alleen het feit al dat er niets te eten was, was toch al minder.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
HeadbangersFM zal vanavond, vrijdag 4 september, een interview uitzenden met de Duitse Metal band Freedom Call.
Show : Fight For Rock
Hoe laat : 19.00 tot 22.00 uur, interview rond 19:45
Wanneer : vanavond, vrijdag 4 sept, online via website radio station te volgen ! Interview is in het engels.
Hoe laat : 19.00 tot 22.00 uur, interview rond 19:45
Wanneer : vanavond, vrijdag 4 sept, online via website radio station te volgen ! Interview is in het engels.
HeadbangersFM zal vandaag, vrijdag 25 september, een interview uitzenden met de Ross The Boss.
Hoe laat : 19.00 tot 22.00 uur, interview ongeveer om 19:45.
Wanneer : vanavond, vrijdag 25 september, voor iedereen online via website radio station direct te volgen !
En ook nog :
A.s ZATERDAG / ZONDAG / MAANDAG / DINSDAG / WOENSDAG / DONDERDAG en VRIJDAG !
Radio Show THE METAL DELI #40 presenteert alle METAL REVELATION bands !!!
Vanaf a.s. zaterdag zal www.themetaldeli.com een speciale uitzending hebben volledig gewijd aan alle Metal Revelation bands.
Iedereen kan dit wereldwijd beluisteren door op elke willekeurige tijd, vanaf elke computer, in te loggen op www.themetaldeli.com en je zit automatisch in de uitzending !
Playlist THE METAL DELI #40 - worldwide broadcasting through the website www.themetaldeli.com :
Stone Cold Black - The Cell
XXX (feat. Snowy Shaw - So FXXXing You
Roadkill - God of War
Gwydion - Rebirth
Neil Turbin - Crucifixation
Ross The Boss - Blood of Knives
The Fallen Within
Bones of Freedom - Greed
5 Star Grave - Cut You Out
Ivory Night - Capping Day
Edge of Serenity - Sign of Chaos
Neil Turbin - Piece of Me
The show will also be aired on the following internet radio stations:
www.rockin-mayhem-radio.com - SUNDAYS; 2:00 P.M. EST
www.wickedspinsradio.org - TUESDAYS; NOON EST
More info about Metal Revelation at www.metalrevelation.com
At the moment, Metal Revelation is taking care of Band Management and Band Promotion for :
IVORY NIGHT - Metal from Germany -
ROADKILL - Heavy Metal from Holland -
www.myspace.com/roadkillheavymetal
EDGE OF SERENITY - Melodic Metal from Holland -
www.myspace.com/edgeofserenity
The FALLEN WITHIN - Melodic Metalcore from Greece -
www.myspace.com/thefallenwithin
GWYDION - Viking Metal from Portugal -
www.myspace.com/gwydionmetal
Next to this, Metal Revelation is taking care of the Band Promotion for the following bands :
ROSS THE BOSS - True Heavy Metal -
www.myspace.com/newmetalleader
XXX (feat. Snowy Shaw) - Glitter Rock from Sweden -
www.myspace.com/xxxsweden
DEATHRIDERS (feat. Neil Turbin) - USA Thrash Metal -
www.myspace.com/deathriders
5 STAR GRAVE - Modern Death 'n' Roll from Italy -
www.myspace.com/5stargrave
STONE COLD BLACK - German Thrash Metal -
www.myspace.com/dickebackenmucke
BONES OF FREEDOM - Hard Rock from Sweden -
www.myspace.com/bonesoffreedom
Tour Promotion is provided for :
JOE STUMP - USA Shred Lord -
www.myspace.com/joestump
Currently, Metal Revelation provides Festival Promotion for :
ROADGRILL FESTIVAL ROTTERDAM - July 18 2009, Rotterdam, The Netherlands- www.roadgrill.nl
NIGHTMARE OVER ST.PAULI FESTIVAL - July 27/29 2009, Hamburg, Germany ? www.myspace.com/alptraumfestivalhh
Hoe laat : 19.00 tot 22.00 uur, interview ongeveer om 19:45.
Wanneer : vanavond, vrijdag 25 september, voor iedereen online via website radio station direct te volgen !
En ook nog :
A.s ZATERDAG / ZONDAG / MAANDAG / DINSDAG / WOENSDAG / DONDERDAG en VRIJDAG !
Radio Show THE METAL DELI #40 presenteert alle METAL REVELATION bands !!!
Vanaf a.s. zaterdag zal www.themetaldeli.com een speciale uitzending hebben volledig gewijd aan alle Metal Revelation bands.
Iedereen kan dit wereldwijd beluisteren door op elke willekeurige tijd, vanaf elke computer, in te loggen op www.themetaldeli.com en je zit automatisch in de uitzending !
Playlist THE METAL DELI #40 - worldwide broadcasting through the website www.themetaldeli.com :
Stone Cold Black - The Cell
XXX (feat. Snowy Shaw - So FXXXing You
Roadkill - God of War
Gwydion - Rebirth
Neil Turbin - Crucifixation
Ross The Boss - Blood of Knives
The Fallen Within
Bones of Freedom - Greed
5 Star Grave - Cut You Out
Ivory Night - Capping Day
Edge of Serenity - Sign of Chaos
Neil Turbin - Piece of Me
The show will also be aired on the following internet radio stations:
www.rockin-mayhem-radio.com - SUNDAYS; 2:00 P.M. EST
www.wickedspinsradio.org - TUESDAYS; NOON EST
More info about Metal Revelation at www.metalrevelation.com
At the moment, Metal Revelation is taking care of Band Management and Band Promotion for :
IVORY NIGHT - Metal from Germany -
ROADKILL - Heavy Metal from Holland -
www.myspace.com/roadkillheavymetal
EDGE OF SERENITY - Melodic Metal from Holland -
www.myspace.com/edgeofserenity
The FALLEN WITHIN - Melodic Metalcore from Greece -
www.myspace.com/thefallenwithin
GWYDION - Viking Metal from Portugal -
www.myspace.com/gwydionmetal
Next to this, Metal Revelation is taking care of the Band Promotion for the following bands :
ROSS THE BOSS - True Heavy Metal -
www.myspace.com/newmetalleader
XXX (feat. Snowy Shaw) - Glitter Rock from Sweden -
www.myspace.com/xxxsweden
DEATHRIDERS (feat. Neil Turbin) - USA Thrash Metal -
www.myspace.com/deathriders
5 STAR GRAVE - Modern Death 'n' Roll from Italy -
www.myspace.com/5stargrave
STONE COLD BLACK - German Thrash Metal -
www.myspace.com/dickebackenmucke
BONES OF FREEDOM - Hard Rock from Sweden -
www.myspace.com/bonesoffreedom
Tour Promotion is provided for :
JOE STUMP - USA Shred Lord -
www.myspace.com/joestump
Currently, Metal Revelation provides Festival Promotion for :
ROADGRILL FESTIVAL ROTTERDAM - July 18 2009, Rotterdam, The Netherlands- www.roadgrill.nl
NIGHTMARE OVER ST.PAULI FESTIVAL - July 27/29 2009, Hamburg, Germany ? www.myspace.com/alptraumfestivalhh
A.s. di/wo/za/zo : ROADGRILL Festival Special op Strike TV !
A.s. di/wo/za/zo : ROADGRILL Festival Special op Strike TV !
STRIKE ! - The weekly metal show on www.streetclip.tv - The Biggest of its kind...
FESTIVAL SPECIALS on STRIKE, the metal-tv-show on www.streetclip.tv
Roadgrill Festival Rotterdam ( July 18, 2009 ) www.roadgrill.nl
Festival Special includes interviews, live-excerpts, impressions from this special festival, videoclips. Not suitable for vegetarians! The show also includes the feature "Travelling to Roadgrill with Ross The Boss/Ivory Night"
week of 27.10.
Dienstag/Tuesday Oct 27 - 20:00/8 pm (first broadcast)
Mittwoch/Wednesday Oct 28 - 19:00/7 pm
Samstag/Saturday Oct 31 - 00:00/midnight
Sonntag/Sunday Nov 1 - 20:00/8 pm + 03:00/3 am (last broadcast)
Worldwide Broadcasting via www.streetclip.tv
(double click small window…ready!)
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=pCJv_s667QA

STRIKE ! - The weekly metal show on www.streetclip.tv - The Biggest of its kind...
FESTIVAL SPECIALS on STRIKE, the metal-tv-show on www.streetclip.tv

Roadgrill Festival Rotterdam ( July 18, 2009 ) www.roadgrill.nl
Festival Special includes interviews, live-excerpts, impressions from this special festival, videoclips. Not suitable for vegetarians! The show also includes the feature "Travelling to Roadgrill with Ross The Boss/Ivory Night"
week of 27.10.
Dienstag/Tuesday Oct 27 - 20:00/8 pm (first broadcast)
Mittwoch/Wednesday Oct 28 - 19:00/7 pm
Samstag/Saturday Oct 31 - 00:00/midnight
Sonntag/Sunday Nov 1 - 20:00/8 pm + 03:00/3 am (last broadcast)
Worldwide Broadcasting via www.streetclip.tv
(double click small window…ready!)
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=pCJv_s667QA