Possessed
- Argh'bulknarkdae
Ik las deze zin "De productie is op z’n zachtst gezegd vreselijk te noemen" en ben direct gestopt met lezen. Ik weet dat iedereen zaken op een andere manier tot zich neemt, maaruh hoezoe VRESELIJK?? Alles is goed te horen en deze productie geeft deze plaat juist die onsterfelijke sfeer.Gilbert schreef:Ruuds retro review van Seven Churches: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5689.
EDIT: Heb rest toch gelezen, aarrgh, sorry. Klopt toch, te gek album idd. Noem het dan passende productie.

LONG LIVE THE LOUD!!!!!!
Ik blijf zeveren. Ik snap dit niet:
Maar hoe goed Mike Torrao ook duivelse melodieën kan schrijven, een begaafde muzikant is hij echter niet. Dit gaat echter ook op voor de rest van de band. Erg storend is het niet,
Hoezoe geen begaafd muzikant??? Wat zou 'm dan begaafd kunnen maken
Maar hoe goed Mike Torrao ook duivelse melodieën kan schrijven, een begaafde muzikant is hij echter niet. Dit gaat echter ook op voor de rest van de band. Erg storend is het niet,
Hoezoe geen begaafd muzikant??? Wat zou 'm dan begaafd kunnen maken

LONG LIVE THE LOUD!!!!!!
Ik denk dat Ruud in zijn recensie nog erg lief is geweest. Dit is cult, niets meer dan dat. Het is goed te horen dat het ingespeeld is door een stel jonge gasten met veel enthousiasme en beperkte skills.... Ik snap alleen niet waarom dit een 94/100 krijgt. Zoals gezegd, het is cult as fvck, maar klinkt nu toch echt wel meer dan achterhaald....oubollig zou ik haast wel willen zeggen.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Edwynn schreef:De energie die de plaat uitstraalt is overweldigend. Alles is misschien matig, maar toch is er een bepaalde chemie die ervoor zorgt dat de luisteraar een adrenalinestoot ondergaat.
Dat het cult is, heeft natuurlijk wel een reden.
Dat is dus precies wat ik onder woorden heb willen brengen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Daar draait het dus om.Sander schreef:Death metal draait in de essentie niet om gelikte producties en flitsend gitaarspel maar puur om de rauwe energie, en daarin zou ik dit album zelfs bijna onovertroffen noemen.
Ik moet zeggen dat ik "Beyond the Gates" ook erg goed vind. Riffs zijn ziekelijk goed en de zang klinkt nog wat gestoorder dan op Seven Churches. Alleen die helse scheurproductie ontbreekt helaas op dit werk. Een band die de oude Possessed-sfeer goed onder noten weet te brengen is inderdaad Sadistic Intent zoals eerder vermeld en dan met name op het "Ressurection" ep'tje. Geen wonder dat zij de muzikale omlijsting verzorgden tijdens die comeback van Possessed.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!