Zaterdag 22 augustus presenteert De Gonz, Gouda:
Harptallica - the all harp tribute to Metallica
Deze mooie(!) Amerikaanse dames spelen speedmetal op een klassiek instrument: de Harp. Tijdens hun Europese tour doen zij slechts één keer Nederland aan. De Gonz is het gelukkige podium dat de dames mag verwelkomen. Be prepared for Harptallica. Vergeet niet even te kijken op www.harptallica.com!
Harptallica begon in 2006 toen Ashley Toman "Fade of Black" arrangeerde voor de Harp. Zij studeerde toen aan de Eastman School of Music. Op een of andere manier resulteerde dat in negen Metallica-nummers voor de harp èn een CD opgenomen door Ashley en haar mede-student Patricia Kline. Omdat Patricia verder wilde studeren wordt ze tijdens dit tournee vervangen door Mollie Marcuson.
Harptallica heeft naast Metallica ook Black Sabbath, Megadeth en Iron Maiden in hun repertoire.
Tot zaterdag?
Deur open: 21:00u
www.degonz.nl
Za. 22 aug: HARPTALLICA in De Gonz
Za. 22 aug: HARPTALLICA in De Gonz
DE GONZ - HET ENIGE ECHTE UNDERGROUND PODIUM VAN GOUDA EN OMSTREKEN
hmmm, ik weet niet hoe het komt maar opeens moest ik weer eens denken aan apocalyptica....
orginaliteit is er dus wel een beetje af, ook al is harp weer wat anders (en moeilijker?) dan een cello. Maar op deze manier kunnen nog wel 100 bandjes beginnen.
xylofotallica, sax but true, master of trompets
orginaliteit is er dus wel een beetje af, ook al is harp weer wat anders (en moeilijker?) dan een cello. Maar op deze manier kunnen nog wel 100 bandjes beginnen.
xylofotallica, sax but true, master of trompets
Op de site van deze wulpse dames ( www.harptallica.com ) staat dat het een uit de hand gelopen afstudeerproject is.
Ik zou het ook wel weten als ik met mijn afstudeerproject een wereldtour mocht maken
.
Ik zou het ook wel weten als ik met mijn afstudeerproject een wereldtour mocht maken

Trash till death!