Al eerder had ik gepost dat Tom, Olof en Sander met me mee zou werken aan een redelijk groot project, en dat begint nu wat handen en voeten te krijgen. In het interview heb ik dit ook al eens genoemd geloof ik

Zo om me heen, maar ook verder verzamel ik gastmusici die met me een nummer willen schrijven/opnemen die dan op een van de twee full- length cd's zal komen te staan. Wat die gastmusici doen kan van alles zijn, gitaren, zang, orkestrale of etnische instrumenten, synths of gewoon meeschrijven.
Momenteel zijn er al best wat luitjes die hebben toegezegd mee te doen dus het belooft veel variatie te bevatten.
Om toch nog enig overzicht te hebben in de genres, komen op CD1 vooral de melodieuzere, meeslepende nummers (denk in het straatje Epica, Nevermore, Dream Theater etc) en op CD2 het snelle, veelal progressieve beukwerk. (denk hier in het straatje Meshuggah, CiliCe, Zero Hour)
Het staat letterlijk nog wat in de kinderschoenen, maar fuck it, ik wilde toch even een klein snippetje muziek posten van de lichtere, CD1

http://soundclick.com/share?songid=7959658
Updates volgen uiteraard