Jij word ook met de dag dommer he...metaljur schreef:[..]
Zeker een gefrustreerde sgp'er geweest?
.
1 van de tien geboden: gij zult niet stelen

Jij word ook met de dag dommer he...metaljur schreef:[..]
Zeker een gefrustreerde sgp'er geweest?
.
Haha maar ik antwoorde wijs nietIROn schreef:Beetje laat, maar toch nog een verslagje van een geslaagde dag. Want, tof festival! Mijn eerste keer, en iets kleiner dan ik me had voorgesteld, maar wel allemaal goed voor elkaar. Jammer van de regen, maar de trend die Simon en ik gezet hebben met de tuintafels naar binnen sjouwen werkte goed.
Qua bands het volgende gezien:
The Butcher
Verassing van de dag eigenlijk! Kende ze totaal niet, maar vanaf achteren klonk het lekker energiek, dus maar naar voren gegaan! Meestal trek ik bij dergelijke bands de zanger niet zo, hier wel gelukkig. Gaaf optreden, toffe nummers die zowel hardcore als thrashfans aanspraken had ik het idee. Lang geleden dat ik zo onverwachts genoten heb van een bandje, top!
Daarnaa heeeeel lang wachten op Tankard, wat weer uiterst gaaf was. Feest als altijd, je kan gewoon bouwen op die lui. Jammerlijk was dat ik tijdens deze band slachtoffer werd van de zakkenrollers: telefoon weg. Dacht eerst dat hij eruit gevallen was toen in frontaal tegen de vlakte ging in de pit, maar dat bleek helaas niet het geval. Domper op de feestvreugde, maar ik kon me er gelukkig goed overheen zetten.
Mucky Pup
Op plaat vind ik het vrij slap, en in het begin door het voorval nog niet echt zin in, maar toen ze Batman speelden dacht ik van "Fuck it, klinkt gaaf, feest." Dus, naar voren gegaan voor een geslaagd optreden. Niet moeilijk, wel erg vrmakelijk, dus beter dan verwacht.
Flotsam and Jetsam
Ken er eigenlijk alleen wat losse nummers van en ik zat eigenlijk te lekker op die bank, maar Hester wou erheen, en achteraf blij dat ik meegegeaan ben. Gave liveband, toch die eerste twee platen eens op de kop tikken.
Sodom
Ik vond het gaaf! Openen met Ace of Spades, beetje Surfin'Biurd tussendoor, en verder bijna alleen maar gave nummers. Geluid was inderdaad matig maar ik heb me weer super vermaakt. Altijd tof ook, dat Angelripper in het oosten des lands gewoon lekker Duits spreekt. Misschien niet het meest spectaculaire optreden, wel supergaaf en hard losgegaan.
Action in DC
Voor velen een vreemde afsluiter, ik vond het best een goede keuze. Aan het eind van een festival nog even met zijn allen een potje meezingers voorgeschoteld krijgen. Plus dat ze er dit jaar mee stoppen, voor mij een mooie gelegenheid om ze nog eens te zien.
Als met al dus geniale dag gehad, echt teveel gemosht want de dag erna deed alles me pijn. Ook veeeeel bekenden gezien, erg gezellig.
En Amstel was er, het gesprek van de dag.