Ergernissen
- CALIBANaan
- Contacteer:
- ruben somewhere online
- CALIBANaan
- Contacteer:
daar zit wat in. Kamelot kan wel een betere zanger gebruiken, maar toch vind ik het zeldzaam gafe muziek, en Soilwork ook trouwens.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ow wacht 'ns: wie raadde mij SONATA ARCTICA aan? ja?dantes_inferno86 schreef:Tja,ik houd gewoon niet zo van gecastreerde mannen zang.

Ontopic: Blind guardian moet terug naar hun roots, niet dat het laatste werk slecht is natuurlijk... maar SFB en TFTTW zijn beter
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Thaumaturgy
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Mmm, je kan altijd iets wegwerken. Een goede powermetalband werkt zwakke teksten weg met een overdaad aan muziek: rhapsody bijv.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Rhapsody heeft altijd leuke verhaaltjes toch? Rhapsody vind ik wel ok
Ff denken of ik een band weet waar ik geen fuck aan vind door puur de zang bijvoorbeeld. haha, ja Cradle of Filth, maar die ff buiten beschouwing latend...is moeilijk
Nou Children of Bodom komt in die richting. Nu is 1 cd of 1 nummertje wel leuk, maar ik word GEK van dat, WAAAWAA WAHWAH WAH WHAWAWAWAWAWAWA WAWAA WAWAWA!
Nee dan kan ik daar op een gegeven moment niet echt meer naar luisteren, ondanks dat t toch vrij goede muziek is
Ff denken of ik een band weet waar ik geen fuck aan vind door puur de zang bijvoorbeeld. haha, ja Cradle of Filth, maar die ff buiten beschouwing latend...is moeilijk
Nou Children of Bodom komt in die richting. Nu is 1 cd of 1 nummertje wel leuk, maar ik word GEK van dat, WAAAWAA WAHWAH WAH WHAWAWAWAWAWAWA WAWAA WAWAWA!
Nee dan kan ik daar op een gegeven moment niet echt meer naar luisteren, ondanks dat t toch vrij goede muziek is
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
die band van peter Tägtgren is pas klote live... PAIN...
zoooo vals gezongen
ook vrij irritant is dat een power metal zanger op het podium z'n hoge tonen niet kan halen waar die overslaat...
of als een Chris Bolthendahl van Gravedigger op het podium moeilijke partijen moet zingen...meestal is dan altijd het publiek aan de beurt
zoooo vals gezongen
ook vrij irritant is dat een power metal zanger op het podium z'n hoge tonen niet kan halen waar die overslaat...
of als een Chris Bolthendahl van Gravedigger op het podium moeilijke partijen moet zingen...meestal is dan altijd het publiek aan de beurt
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Jeroen
- Contacteer:
dat klopt zeker...maar of het toen aan iets anders lag weet ik niet...
maar het klonk echt nergens naar...
schorre keelklanken met een stem die soms overslaat...
die kerel moet het gewoon bij grunts en screams houden en dan soms een clean stuk...dan klinkt het vet
maar het klonk echt nergens naar...
schorre keelklanken met een stem die soms overslaat...
die kerel moet het gewoon bij grunts en screams houden en dan soms een clean stuk...dan klinkt het vet
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Jeroen
- Contacteer:
Children of Bodom was erg gaaf live...niets op aan te merken...
Soilwork heerscht ook live
heb toen ook die gothic metal act uit Frankrijk... Penumbra gezien..
op cd heel aardig maar live ruk... die klarinet van die gast liet de oren wel heel erg piepen...
op cd heel aardig maar live ruk... die klarinet van die gast liet de oren wel heel erg piepen...
- CALIBANaan
- Contacteer:
was dat dat optreden in de 013 ?Jeroen schreef:Children of Bodom was erg gaaf live...niets op aan te merken...
Gelegenheids Satanist
- Sandr
- Contacteer:
je hebt veranderen en verbeteren, en met het laatste is niks mis, en daar kan zangles helpenCALIBANaan schreef:jah dat is zo dat heb je ook met meerdere zangers die hun zang anders willen James H. bijv. ging zanglessen nemen...zijn grootste fout.
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Chris Bolthendahl is nou ook niet zo'n superzanger, koekiemonster lijkt ie meer op. Maar das wel kick aan Hansi Kursch, die haalt alles gewoon. Bruce Dickinson zingt live ook vaak kut genoeg (valt de laatste tijd mee dan)Jeroen schreef:die band van peter Tägtgren is pas klote live... PAIN...
zoooo vals gezongen