Slayer

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Wat is het beste Slayer album ?

Show No Mercy
8
16%
Haunting The Chapel
3
6%
Hell Awaits
9
18%
Reign In Blood
19
39%
South Of Heaven
1
2%
Seasons In The Abyss
7
14%
Divine Intervention
1
2%
Undisputed Attitude
0
Geen stemmen
Diabolus In Musica
0
Geen stemmen
God Hates Us All
1
2%
Christ Illusion
0
Geen stemmen
World Painted Blood
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma okt 19, 2009 8:04 pm

innuendo schreef:[..]


De nieuwe MW vind ik misschien inderdaad nog saaier, maar die andere twee vind ik wel beter. Daarbij noem ik dan de nieuwe Megadeth, Havok, Whiplash. Dat is wat er zo in mij opkomt.
Tja meningen zijn als strontvliegen natuurlijk. Ik vind eerlijk gezegd de nieuwe MW hun beste tot nu toe (nou ja on par met hazardous mutation dan maar) maar het is nooit een band met hele memorabele songs geweest gaat bi hun meer om de energie (en dat doen ze goed!). Megadeth vind ik dan weer het toppunt van saaiheid, misschien is het gitaarspel redelijk technisch versierd maar de hele overall sound gewoon en die zang moet je ook van houden. Ik wil maar zeggen, zo heet iedereen wat. Ik vind de nieuwe slayer lang zo saai niet als de nieuwe megadeth.

OM over retrobands maar te zwijgen, IMO zal er geen enkele ooit aan de klasse van Slayer kunnen tippen al hoop ik dat ik op deze uitspraak terug zal moeten komen in de komende jaren natuurlijk....

De meeste verdienen een 10 voor het proberen maar komt op mij allemaal veel te krampachtig over. Een nieuwe plaat van Slayer is me liever dan de zoveelste Sodom, Slayer of Exodus-kloon.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma okt 19, 2009 8:11 pm

Een welles-nietes discussie lijkt me inderdaad niet handig. er zijn bijzonder weinig bands die kunnen tippen aan de genialiteit van Show No Mercy en Hell Awaits (sorry, ik vind RIB echt maar een middelmatige plaat). Kopieren of niet, ik luister liever naar jonge bands die het jaren '80 geluid kopieren, dan oude bands die krampachtig modern willen zijn met Andy Sneapproducties. Nou moet ik toegeven dat Slayer met hun nieuwe plaat ouderwets agressief klinkt, maar de songs doen me op enkele na gewoon helemaal niks.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di okt 20, 2009 8:54 am

innuendo schreef:Een welles-nietes discussie lijkt me inderdaad niet handig. er zijn bijzonder weinig bands die kunnen tippen aan de genialiteit van Show No Mercy en Hell Awaits (sorry, ik vind RIB echt maar een middelmatige plaat). Kopieren of niet, ik luister liever naar jonge bands die het jaren '80 geluid kopieren, dan oude bands die krampachtig modern willen zijn met Andy Sneapproducties. Nou moet ik toegeven dat Slayer met hun nieuwe plaat ouderwets agressief klinkt, maar de songs doen me op enkele na gewoon helemaal niks.
Alhoewel ik van goed geproduceerde platen absoluut kan genieten ben ik zoals je weet geen fan van sneap achtige producties. Dat klinkt me te kunstmatig, ik hoor liever een echte acoustische drumkit dan "recht/strakgetrokken" drumsamples. dat is een van de dingen die ik waardeer aan Slayer, hun vette acoustische sound en dan toch strak klinken!

de productie van de nieuwe SLayer vind ik overigens voor hun begrippen niet helemaal top (maar ook absoluut niet slecht hoor). De gitaar klinkt me te onverzadigd, has iets meer gain in gemogen. Ik vind overigens niet dat Slayer krampachtig modern wil klinken, de laatste twee platen klinken mij juist meer back to the roots in de oren. Zowel krampachtig 80's willen klinken als krampachtig modern willen klinken spreekt mij persoonlijk niet zo aan. Een band moet gewoon natuurlijk klinken in wat ze doen, krampachtig overkomen is dan een dooddoener.

Municipal Waste is voor een voorbeeld van een relatief jonge band die wel iets van een eigen smoelwerk/imago aan het ontwikkelen zijn. Ik heb een tijdje geleden ook een CD van hun labelcollega's SSS aangeschaft maar dat was alweer pakken minder. Ik moet zeggen dat naar mijn mening het nog steeds de ouwe paarden van stal zijn die de kar trekken in thrashland. Maar ik geef toe dat er Zeker ouwe bands zijn die zich redelijk belacheljik maken met hun nieuwere werk (Nuclear Assault's "Third World Genocide" voorop!).

Ik vind eigenlijk wat Slayer betreft "South Of Heaven" hun beste album maar ik kan niet met een strak gezicht verkondigen dat "Reign In Blood" een saai album is. Dat album wordt zo'n beetje beschouwd als de grootste thrash klassieker en dat zal heus niet voor niets zijn, we praten 1986 en destijds moet dat album een mokerslag geweest zijn. Zowel qua intensiteit als productie echt wel een mijlpaal. Natuurlijk kan ik met name "Hell Awaits" ook waarderen maar "Show no Mercy" vind ik echt nog een album waarop ze wat gedateerd/speed metal-achtig klinken en nog op zoek waren naar een eigen sound. maar goed ook dat album kan ik goed hebben hoor. Maar ik hoor (nog) liever de Reign In Blood/South Of Heaven/Seasons In The Abyss trilogie.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za okt 24, 2009 8:34 am

Geez wat beukt "unit 731", voor mij echt een van de beste Slayer songs sinds 1990. Zo staan er nog wel een para op, jammer dat ze eerst "hate worldwide" wereldkundig gemaakt hebben, ik vind dat een van de (relatief) zwakste tracks op het album.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za okt 24, 2009 8:37 am

Geez wat beukt "unit 731", voor mij echt een van de beste Slayer songs sinds 1990. Zo staan er nog wel een para op, jammer dat ze eerst "hate worldwide" wereldkundig gemaakt hebben, ik vind dat een van de (relatief) zwakste tracks op het album.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » za okt 24, 2009 11:40 am

"Unit 731"? :')

Het zal Slayer ook weer niet zijn hè.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za okt 24, 2009 12:14 pm

Vervolg op "angel of death" LOL
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » zo okt 25, 2009 1:06 pm

Nielsch schreef:Zoals al gezegt een saai nummer. Waar is de snelheid? Dat nummer had minstens 2 keer zo snel gekunt.
Hahahahahaha wat een opmerking zeg!!!!!!!!!!
De laatste Bon Jovi had ook een stuk sneller gekund, hadden ze misschien in de buurt van Slayer kunnen komen.....

Zit het hele album nu voor de tweede keer te luisteren, eerste conclussie is dat het gewoon weer een super gaaf Slayer album is geworden. De eerste keer luisteren dacht ik waar is de tweede gitaar gebleven maar nu ben ik eraan gewend en petje af voor de heren....van mij mag het snel eind November zijn.

Gebruikersavatar
necropsy
Berichten: 159
Lid geworden op: zo jun 14, 2009 2:46 pm
Locatie: 0sDorP....

Bericht door necropsy » zo okt 25, 2009 4:38 pm

goed album....net binnen gehaald en ik ga hem ook zeker kopen..... :twisted:
Daar ben ik voor geholpen...

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma okt 26, 2009 9:39 pm

Lekker album hoor, maar ik ben niet weg van de productie. Veel te oppervlakkig, ik houd van een diep geluid, meer bombast en sfeer. Het zal wel vooral aan het feit liggen dat het thrash is, maar nee, liever iets waar ik in op kan gaan.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma okt 26, 2009 10:56 pm

De kritiek op dit album in deze draad is voor mij redelijk onbegrijpelijk. Dit is echt een sterk album van Slayer. Vele malen spannender en afwisselender dan zijn twee voorgangers en met een excellerende Lombardo. Smullen geblazen!

Gebruikersavatar
Vlekkie
Berichten: 624
Lid geworden op: di nov 11, 2008 8:50 pm
Locatie: Bij Boxmeer

Bericht door Vlekkie » di okt 27, 2009 12:54 pm

Ik ben het ook eens over de productie. Die vind ik ook matig.
voor de rest vind ik het echt een goed album. Hij is beter dan Christ Illusion.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di okt 27, 2009 3:32 pm

Tja de productie is inderdaad wat te dun, met name de gitaren zijn te droog. Maar het klinkt gelukkig niet te digitaal en de nummers zijn over het algemeen erg goed, 2-3 vullertjes maar de rest is toch behoorlijk killer.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » di okt 27, 2009 3:48 pm

Is die al uit dan? Of allemaal van internet?

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » di okt 27, 2009 3:55 pm

!slayer! schreef:Is die al uit dan? Of allemaal van internet?
Er zijn torrents beschikbaar. Maar ik heb al een pre-order lopen bij CdWOW.

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Bericht door lampje » di okt 27, 2009 4:07 pm

enforcer schreef:[..]
...."Reign In Blood".... we praten 1986 en destijds moet dat album een mokerslag geweest zijn.
Dat was het zeker !!!!!
Jammer dat veel van mijn generatiegenoten daarna elk volgend Slayer album hiermee vergeleken en dus de "subtielere" latere Slayer nooit hebben begrepen.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di okt 27, 2009 4:18 pm

lampje schreef:[..]

Dat was het zeker !!!!!
Jammer dat veel van mijn generatiegenoten daarna elk volgend Slayer album hiermee vergeleken en dus de "subtielere" latere Slayer nooit hebben begrepen.
Ik vind juist "south of heaven" zo vet door de mix van de bruutheid van RIB en de meer (atmo)sferische sabbath-achtige elementen. zelfde geldt eigelijk voor "Seasons in The Abyss"
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

harry1985
Berichten: 242
Lid geworden op: zo feb 01, 2009 7:26 pm
Locatie: Omg groningen

Bericht door harry1985 » wo okt 28, 2009 10:09 am

De nieuwe cd is echt mega vet. zit hem net te luisteren maar dit is echt geweldig een dikke 9 :D

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4461
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » wo okt 28, 2009 7:28 pm

lampje schreef:[..]

Dat was het zeker !!!!!
Jammer dat veel van mijn generatiegenoten daarna elk volgend Slayer album hiermee vergeleken en dus de "subtielere" latere Slayer nooit hebben begrepen.
Mwa, niet begrepen, ik zie gewoon niet echt in wat de relevantie van alle post seasons in the abbys slayeralbums is... Het is veelal meer van hetzelfde, maar dan minder, of niet geslaagde experimenten (god hates us all).

Imo natuurlijk.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo okt 28, 2009 9:09 pm

Vandaag de cd eens meerdere keren opgezet, en ik moet zeggen dat het toch wel een verdomd goede plaat is geworden.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » za okt 31, 2009 12:48 pm

Ik vind de plaat tot nu toe dik tegen vallen. Productie is te plat, weinig overtuigende nummers...
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » zo nov 01, 2009 12:18 pm

Nieuwe Slayer is na vele malen beluisteren alleen maar beter geworden. Wereldplaat.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » ma nov 02, 2009 1:16 pm

na eerste keer luisteren vind ik world painted blood, beauty through order, human strain, americon en playing with dolls erg zwakke nummers. meerdere keren beluisteren zal daar niet erg veel meer aan doen.
er zaten ook wel sterke nummers op zoals psychopathy red, unit 731 en snuff. maar dat is niet genoeg om het een goede plaat te noemen

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma nov 02, 2009 1:35 pm

Woutjinho schreef:meerdere keren beluisteren zal daar niet erg veel meer aan doen.
Dat waag ik te betwijfelen. Maar een open mind is wel nodig. Eigenlijk heeft Slayer schijt aan de metal-conventies en doen ze wat ze zelf willen doen. Zie DIM voor het ultieme bewijs hiervan. De nummers die jij noemt zijn sterke nummers, maar ongewone nummers voor Slayers' doen. Americon, bijvoorbeeld, is gewoon een groovy en retepakkend rocknummer en niet echt metal in mijn ogen.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » ma nov 02, 2009 2:10 pm

op die manier kan je metallica ook om die reden prijzen, maar het is gewoon niet mijn kopje thee

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma nov 02, 2009 2:23 pm

Agent schreef:[..]


Maar een open mind is wel nodig.
:lolup: :lolup: :lolup:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma nov 02, 2009 3:03 pm

Woutjinho schreef:op die manier kan je metallica ook om die reden prijzen, maar het is gewoon niet mijn kopje thee
Da's een eerlijke zaak, ieder zijn mening.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr nov 06, 2009 11:18 am

Jezus, wat kut. Hier ga ik mijn tijd niet meer aan hangen. Enige memorabele nr is Psychopathy red. Bijzonder karige oogst op 11 nrs.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr nov 06, 2009 11:41 am

Ik begin de indruk te krijgen dat degenen die nu zo hard mogelijk uitroepen hoe ongelooflijk kut de nieuwe Slayer-cd wel niet is, dezelfde mensen zijn die vorig jaar tegen beter weten in de wereld probeerden te overtuigen hoe ongelooflijk geweldig Metallica's Death Magnetic wel niet was; Metallica-fanboys en andere metalfans met een (mijns inziens) nogal twijfelachtige smaak dus.

Niet dat ik World Painted Blood het album van het jaar vind of zo, maar de heersende opinie is toch duidelijk dat het op zijn minst een degelijke plaat is, als je hem tenminste een eerlijke kans geeft. (En niet dat Death Magnetic zo'n heel slechte plaat was overigens, maar persoonlijk bevalt World Painted Blood me toch een stuk beter.)

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr nov 06, 2009 12:02 pm

Haha. Ik zat er echt gewoon op te wachten. :P

Wij zullen qua smaak niet snel overeen komen denk ik. Ik vind de nieuwe Megadeth bv ook kut (check releases 2009 topic). Terwijl ik toch ook best een Megadeth fanboy ben. Heersende opinies heb ik lak aan. De grootst gemene deler is niet per se de meest juiste mening toch? Waarom zou je een smaak twijfelachtig vinden?

Ik vind er gewoon veel te weinig inzitten voor een Slayerplaat overigens.

Je kunt het ook omdraaien, ben jij gewoon niet een Metallica-hater? :P
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Ernst
Berichten: 5030
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » vr nov 06, 2009 12:11 pm

Die nieuwe SLayer plaat is inderdaad enorm ruk. Zowel qua mix, qua lyrics, qua songwriting....echt alles, maar dan ook echt alles vind ik middelmatig, voorspelbaar en ondermaats aan die plaat.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr nov 06, 2009 12:27 pm

KoenM schreef:Je kunt het ook omdraaien, ben jij gewoon niet een Metallica-hater? :P
Ik ben absoluut geen Metallica-hater. Ik luister graag naar de eerste vijf albums. Ik heb alleen een hekel aan blinde, kritiekloze fanboys, van welke band dan ook en Metallica in het bijzonder.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr nov 06, 2009 12:35 pm

Gilbert schreef:[..]

Ik ben absoluut geen Metallica-hater. Ik luister graag naar de eerste vijf albums. Ik heb alleen een hekel aan blinde, kritiekloze fanboys, van welke band dan ook en Metallica in het bijzonder.
Ik neem aan dat je daar niet mee op mij doelt. Ik vind Death Magnetic een goede plaat, ja. Maar kritiekloos t.o.v. Metallica ben ik nooit geweest. St. Anger bv. ís gewoon echt een baggerplaat. Verder vind ik dat er op s/t t.e.m. ReLoad gewoon ook een hoop fillers staan.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » vr nov 06, 2009 1:29 pm

Woutjinho schreef:op die manier kan je metallica ook om die reden prijzen, maar het is gewoon niet mijn kopje thee
En ik moet zeggen dat ik Death Magnetic ook een hele aardige plaat vind. Maar WPB heeft duidelijk mijn voorkeur.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr nov 06, 2009 1:38 pm

Ik vind Death Magnetic een beetje van hetzelfde niveau. Ondermaats, regelmatig langdradig, geen greintje vernieuwing. Kortom, twee platen waar geen haan naar gekraaid had als een onbekende band het uitgebracht had.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » vr nov 06, 2009 2:11 pm

innuendo schreef: geen greintje vernieuwing..
Hoe zie jij dat voor je bij bands als Metallica en Slayer?

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr nov 06, 2009 3:25 pm

Ik zie twee bands (met name Slayer) die in het verleden groot succes hadden met een bepaalde formule en nu gigantisch aan het herkauwen zijn.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr nov 06, 2009 3:30 pm

Tja. Bij Metallica heeft het voor mij allebei gewerkt. Zowel het 'experimenteren' met (Re)Load, als het weer ietsje meer teruggaan naar de roots met Death Magnetic.

Bij Slayer vond ik God Hates Us All en zéker Divine Intervention zeer geslaagde uitstapjes. Al zit de laatste wel wat dichter bij het oude werk van Slayer dan GHUA. Wat ze nu echter uitpoepen met WPB is een krampachtige poging oldschool te zijn imo, maar dan op een veel simpelere en legere manier. Totaal mislukt voor mijn gevoel.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » vr nov 06, 2009 7:50 pm

Wel grappig om te zien dat Diabolus 5 stemmen heeft gekregen en Christ Illusion helemaal niks terwijl ik Diabolus toch wel de meest ongeinspireerde baggerplaat van Slayer vind. Christ Illusion vind ik zeker geen mijlpaal maar toch beter dan Diabolus.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za nov 07, 2009 10:40 am

hoe zit het bij de cd-cover bij de normale versie, hier? Zijn er nou toch ook 4 verschillende?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » za nov 07, 2009 1:50 pm

Niks mis met dit album. De mix is gewoon lekker oldschool. Bevalt me stukken beter dan Christ Illusion, die ik eigenlijk behoorlijk tegen vond vallen. Daarom had ik ook niet zo'n interesse in een nieuwe Slayer plaat, maar na wat nieuwe nummertjes op hun myspace te hebben geluisterd, ben ik toch maar tot aanschaf overgegaan.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » za dec 12, 2009 1:13 pm

Vandaag viel de nieuwe Aardschok op de deurmat.
World Painted Blood staat op één in de jaarlijst over 2009.

Dan treedt er bij mij toch echt plaatsvervangende schaamte op.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Metalhead
Berichten: 908
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 2:50 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Metalhead » za dec 12, 2009 1:18 pm

Serieus? Dan huil je toch.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za dec 12, 2009 1:18 pm

Mwoah, Death magnetic kreeg ook een 100. Ik sta nergens meer van te kijken.
Beide zijn geen slechte albums maar ze verdienen die credit inderdaad niet.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25342
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za dec 12, 2009 1:22 pm

Idem, riekt weer naar vriendjespolitiek.
Slayer is in geen velden op wegen te bekennen in mijn jaarlijst in ieder geval.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » za dec 12, 2009 2:03 pm

Lol, ik weet meteen weer waarom ik dat blad nooit meer lees.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za dec 12, 2009 2:10 pm

yowannuzz schreef:Vandaag viel de nieuwe Aardschok op de deurmat.
World Painted Blood staat op één in de jaarlijst over 2009.

Dan treedt er bij mij toch echt plaatsvervangende schaamte op.
heb je al wat tegengas gegeven hier op de frontpage?

www.metalfan.nl/top2009.php
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » za dec 12, 2009 2:30 pm

Took schreef:[..]


heb je al wat tegengas gegeven hier op de frontpage?

www.metalfan.nl/top2009.php
Vorige week al ingestuurd, ja.
XnegativeX schreef:Mwoah, Death magnetic kreeg ook een 100. Ik sta nergens meer van te kijken.
Beide zijn geen slechte albums maar ze verdienen die credit inderdaad niet.
Klopt DM is van hetzelfde laken een pak.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » za dec 12, 2009 2:34 pm

Die heeft meerdere beoordelingen gekregen. En zo slecht is de nieuwe Slayer helemaal niet.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za dec 12, 2009 2:37 pm

Edwynn schreef:En zo slecht is de nieuwe Slayer helemaal niet.
Dat zegt ook niemand. Ik zal het je nog sterker vertellen, ik vind het de sterkste plaat van Slayer sinds Reign in blood. Maar het is zeker niet de beste plaat die dit jaar is uitgekomen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie