31-01-10: Hypocrisy + Hatesphere - Metropool Hengelo
-
31-01-10: Hypocrisy + Hatesphere - Metropool Hengelo
In het gloedjenieuwe Metropool, pal naast het station in Hengelo:
Zo 31-01-10
Hypocrisy
Hatesphere
Survivors Zero
Voorverkoop: €15,-
Kassa: €20,-
http://www.metropool.nl/agenda.asp?Even ... 010&dag=31
Verder alleen in Dynamo, Eindhoven!
Zo 31-01-10
Hypocrisy
Hatesphere
Survivors Zero
Voorverkoop: €15,-
Kassa: €20,-
http://www.metropool.nl/agenda.asp?Even ... 010&dag=31
Verder alleen in Dynamo, Eindhoven!
http://www.devious.nl
- alicecooper
-
- metallicattim
- Contacteer:
- alicecooper
Win de support spot voor Hypocrisy in Metropool!
Hatesphere heeft i.v.m. een blessure moeten afzeggen voor de Long Time No Death tour met Hypocrisy en Survivors Zero.
Dat is natuurlijk balen, maar de één zijn dood is de ander zijn brood.
Poppodium Metropool Hengelo schrijft een wedstrijd uit voor de support spot op 31 januari!
Dus: Wil jij met je band openen voor Hypocrisy in Metropool?
Upload dan een live- of studioclip op Youtube en mail de link naar frank@metropool.nl!
De inschrijvingen sluiten op maandag 25 januari a.s.
De winnaar wordt op dinsdag 26 januari bekend gemaakt.
- King of Beer
- Contacteer:
- metallicattim
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
tribal spirits opende leuk, maar na 2 nummers lijkt het wel of de rest ook een beetje het zelfde blijft.
ook jammer dat er verder zo goed als geen lichtshow mogelijk is door voorgeprogrammeerde movingheads en dergelijk.
survivors zero vond ik weinig aan.
de zang van de leadzanger stond zachter als die van de bassist en de gitarist. vond het leuk klinken als ze met zn 3en tegelijk de strot losgooiden, maar verder kon het me weinig boeien.
hypocrisy was echt verschrikkelijk goed. in tijden niet een show gezien die zo goed was. goede setlist en verschrikkelijk goed geluid. wat een veelzijdige zang.
was weer een top avond.
ook jammer dat er verder zo goed als geen lichtshow mogelijk is door voorgeprogrammeerde movingheads en dergelijk.
survivors zero vond ik weinig aan.
de zang van de leadzanger stond zachter als die van de bassist en de gitarist. vond het leuk klinken als ze met zn 3en tegelijk de strot losgooiden, maar verder kon het me weinig boeien.
hypocrisy was echt verschrikkelijk goed. in tijden niet een show gezien die zo goed was. goede setlist en verschrikkelijk goed geluid. wat een veelzijdige zang.
was weer een top avond.
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
Tomas Ellofson was de extra gitarist.
Ik vond het ook echt een super optreden van Hypocrisy. Echt een goede show, goed geluid, en wat een fucking stem heeft die zanger. Ze hadden er ook echt zin kon je zien. Ook leuk dat de zanger nog ff gitaar kwam spelen achter de bar. Ik vond de nieuwe nummers ook goed dus ik dacht ik pik die even op, maar het bleek dat ze niet eens cd's van Hypocrisy hadden bij de merch, vreemd. Het voorprogramma vond ik echt niet boeiend, met name die zanger van Survivors Zero kon er niet veel van.
Heeft iemand toevallig de setlist bijgehouden?
Ik vond het ook echt een super optreden van Hypocrisy. Echt een goede show, goed geluid, en wat een fucking stem heeft die zanger. Ze hadden er ook echt zin kon je zien. Ook leuk dat de zanger nog ff gitaar kwam spelen achter de bar. Ik vond de nieuwe nummers ook goed dus ik dacht ik pik die even op, maar het bleek dat ze niet eens cd's van Hypocrisy hadden bij de merch, vreemd. Het voorprogramma vond ik echt niet boeiend, met name die zanger van Survivors Zero kon er niet veel van.
Heeft iemand toevallig de setlist bijgehouden?
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
- King of Beer
- Contacteer:
- metallicattim
- Contacteer:
Kan niet wachten tot morgen!!!
http://metalmoments.net/
Hier staan wel leuke reviews en foto's van o.a. de Hypocrisy shows.

http://metalmoments.net/
Hier staan wel leuke reviews en foto's van o.a. de Hypocrisy shows.
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
- metallicattim
- Contacteer:
Op de site van Dynamo staat dat er geen vervanger komt voor Hatesphere!
Ik meen me toch gelezen te hebben dat ze e.e.a. wedstrijd hielden om het nieuwe voorprogramma te kiezen?
Anyway... deuren gaan open om 20:00 en het begint om 20:30.
Survivors Zero vond ik beter als verwacht afgelopen dinsdag in Köln.
Ik meen me toch gelezen te hebben dat ze e.e.a. wedstrijd hielden om het nieuwe voorprogramma te kiezen?
Anyway... deuren gaan open om 20:00 en het begint om 20:30.
Survivors Zero vond ik beter als verwacht afgelopen dinsdag in Köln.
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ja, daar ben ik nog niet eens geweest, in de nieuwe Metropool. Is dat allemaal een beetje okay geregeld daar qua garderobe, bar, muntensysteem, geluid etc. ?
Binnenkort zal ik er vast wel een keer komen, maar goed.
Binnenkort zal ik er vast wel een keer komen, maar goed.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Nou, dit was ook voor mij de eerste keer in het nieuwe pand. Geluid was echt goed dus. Voordeel tov Atak is dat ze een muntenautomaat hebben, gaat toch sneller heb ik gemerkt.
1 muntje kost 1 euro, biertje/frisdfrank is dan wel weer 2 muntjes. Garderobe is gratis.
De aankleding is wel kaal, je kunt niet ergens zitten, dat kan ik Atak bijv. wel.
En wat ook raar is, maar dat merk ik wel bij andere zalen dat je tegenwoordig je kaartjes helemaal moet inleveren bij aankomst, dan kun je wel ná het concert een kaartje terugkrijgen, maar ik was dat natuurlijk vergeten met mijn aangeschoten kop. Wel jammer want ik "spaar" die kaartjes min of meer. Ben mijn wc daarmee aan het behangen.
Maar over het algemeen wel goed dus, ze moeten alleen meer metal programmeren.
1 muntje kost 1 euro, biertje/frisdfrank is dan wel weer 2 muntjes. Garderobe is gratis.
De aankleding is wel kaal, je kunt niet ergens zitten, dat kan ik Atak bijv. wel.
En wat ook raar is, maar dat merk ik wel bij andere zalen dat je tegenwoordig je kaartjes helemaal moet inleveren bij aankomst, dan kun je wel ná het concert een kaartje terugkrijgen, maar ik was dat natuurlijk vergeten met mijn aangeschoten kop. Wel jammer want ik "spaar" die kaartjes min of meer. Ben mijn wc daarmee aan het behangen.
Maar over het algemeen wel goed dus, ze moeten alleen meer metal programmeren.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ah behangen met kaartjes.
De gedachten aan de Shithole van Metal Mania komen weer naar boven.
Maar dat klinkt wel goed dus. Is het eigenlijk al helemaal officieel geopend? Het zou kunnen dat er nog wel zitbanken komen, of wat dan ook. Dat vond ik bij de oude Metropool altijd wel gezellig, dat barretje naast de zaal.
De gedachten aan de Shithole van Metal Mania komen weer naar boven.
Maar dat klinkt wel goed dus. Is het eigenlijk al helemaal officieel geopend? Het zou kunnen dat er nog wel zitbanken komen, of wat dan ook. Dat vond ik bij de oude Metropool altijd wel gezellig, dat barretje naast de zaal.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"