Releases 2009
Ik vind de nieuwe Hypocrisy een behoorlijk ruige plaat geworden. Die valt me niks tegen. Ik heb altijd al wel een zwak gehad voor die band, maar goed, ik kan hem wel aanraden. Zit weer genoeg in om van te genieten.'
Verder ben ik wel enthousiast over Dying Fetus, Immortal en Marduk de laatste tijd. Necrophobic heb ik ook blind aangeschaft en is me weer zeer goed bevallen.
Probeer op dit moment Paradise Lost te doorgronden, behalve de geniale titel ben ik er nog niet helemaal wild van...
Verder ben ik wel enthousiast over Dying Fetus, Immortal en Marduk de laatste tijd. Necrophobic heb ik ook blind aangeschaft en is me weer zeer goed bevallen.
Probeer op dit moment Paradise Lost te doorgronden, behalve de geniale titel ben ik er nog niet helemaal wild van...
Ranking the Stars 2009
..tot nu toe, ongeveer:
kalisia 9/9,5
sun of the blind 9/9,5
shining 9/9,5
austere 9/9,5
altar of plagues 9/9,5
be'lakor 9
darkest hour 9
viatrophy 9
gazpacho 9
anaal nathrakh 9
irepress 9
mastodon 9
conducting from the grave 9
ahab 9
woe of tyrants 9
dying fetus 9
august burns red 8,5/9
behemoth 8,5/9
poison the well 8,5/9
teitanblood 8,5/9
wolves in the throne room 8,5/9
bloodbound 8,5
chthonic 8,5
wolf 8,5
fleshgod apocalypse 8,5
iron age 8,5
infernal poetry 8,5
horde of hel 8,5
fairyland 8,5
azarath 8,5
cattle decapitation 8,5
agoraphobic nosebleed 8,5
kill the client 8,5
napalm death 8,5
powerwolf 8,5
raised fist 8,5
augury 8
rumpelstiltskin grinder 8
succes will write apocalypse across the sky 8
winds of plague 8
man must die 8
torture killer 8
warbringer 7,5
cannibal corpse 7,5
Er ontbreken wel nog een aantal albums waar ik nog wat beter naar moet luisteren.
..tot nu toe, ongeveer:
kalisia 9/9,5
sun of the blind 9/9,5
shining 9/9,5
austere 9/9,5
altar of plagues 9/9,5
be'lakor 9
darkest hour 9
viatrophy 9
gazpacho 9
anaal nathrakh 9
irepress 9
mastodon 9
conducting from the grave 9
ahab 9
woe of tyrants 9
dying fetus 9
august burns red 8,5/9
behemoth 8,5/9
poison the well 8,5/9
teitanblood 8,5/9
wolves in the throne room 8,5/9
bloodbound 8,5
chthonic 8,5
wolf 8,5
fleshgod apocalypse 8,5
iron age 8,5
infernal poetry 8,5
horde of hel 8,5
fairyland 8,5
azarath 8,5
cattle decapitation 8,5
agoraphobic nosebleed 8,5
kill the client 8,5
napalm death 8,5
powerwolf 8,5
raised fist 8,5
augury 8
rumpelstiltskin grinder 8
succes will write apocalypse across the sky 8
winds of plague 8
man must die 8
torture killer 8
warbringer 7,5
cannibal corpse 7,5
Er ontbreken wel nog een aantal albums waar ik nog wat beter naar moet luisteren.
NOT MY FUCKING TEMPO
David Sylvian-Manafon (geen metal)
Redemption-Snowfall on Judgement Day
Guilt Machine-On this Perfect Day
Drudkh-Microcosmos
Queenryche-American Soldier
Heaven & Hell-The Devil You Know
OSI-Blood
Pestilence-Resurrection Macabre
Dream Theatre-Black Clouds & Silver Linings
Immortal-All Shall Fall
Porcupine Tree-The Incident
Wolves in the Throne Room-Black Cascade
Dit is wat ik ken op dit moment van 2009
Redemption-Snowfall on Judgement Day
Guilt Machine-On this Perfect Day
Drudkh-Microcosmos
Queenryche-American Soldier
Heaven & Hell-The Devil You Know
OSI-Blood
Pestilence-Resurrection Macabre
Dream Theatre-Black Clouds & Silver Linings
Immortal-All Shall Fall
Porcupine Tree-The Incident
Wolves in the Throne Room-Black Cascade
Dit is wat ik ken op dit moment van 2009
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Berichten: 25339
- Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Ga dan rap de nieuwe Knight Area beluisteren en kopen. Weer een werelds symfonisch meesterwerkje van deze Nederlandse band. 'Realm of Shadows' is de naam en die gaat evenals de twee voorgangers mijn jaarlijstje wel bereiken.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Ga ik zeker doen!Jeroen schreef:Ga dan rap de nieuwe Knight Area beluisteren en kopen. Weer een werelds symfonisch meesterwerkje van deze Nederlandse band. 'Realm of Shadows' is de naam en die gaat evenals de twee voorgangers mijn jaarlijstje wel bereiken.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Paradise lost bevalt mij toch zeer goed!
Top 10:
Mono - Hymn to the Immortal Wind
Paradise Lost - Faith Divides Us - Death Unites Us
Wither My Soul - The Long Dark
Elder - Elder
Black Pyramid - Black Pyramid
Isis - Wavering Radiant
Solstafir - Kold
The Lucifer Principle - Born In Bloodshed
Diablo Swing Orchestra - Sing-Along Songs for the Damned and Delirious
Altar of Plagues - White Tomb
Top 10:
Mono - Hymn to the Immortal Wind
Paradise Lost - Faith Divides Us - Death Unites Us
Wither My Soul - The Long Dark
Elder - Elder
Black Pyramid - Black Pyramid
Isis - Wavering Radiant
Solstafir - Kold
The Lucifer Principle - Born In Bloodshed
Diablo Swing Orchestra - Sing-Along Songs for the Damned and Delirious
Altar of Plagues - White Tomb
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Berichten: 25339
- Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
- Locatie: Twente
- Contacteer:
Den tering, ik word hier gek. De ene na de andere geweldige progplaat krijg ik voor de kiezen. Dan dacht ik weer dat Cirrha Niva de beste was van dit jaar, dan weer Porcupine Tree, vervolgens Redemption en nu zet Knight Area (notabene ook een Nederlandse band) me alweer aan het denken. Godver, wat is die nieuwe plaat fantastisch zeg, echt genieten geblazen. Briljante songs, fabuleuze muzikale invulling en schitterende zanglijnen. Dit is topsymfo, zo hoort dat!
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Those Whom the Gods DetestWoutjinho schreef:Nile - Those From The Gods Detest
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
01. Mastodon - Crack The Skye
02. Steven Wilson - Insurgentes
03. Behemoth - Evangelion
04. Dream Theater - Black Clouds And Silver Linings
05. Porcupine Tree - The Incident
06. Isis - Waving Radiant
07. Kylesa - Static Tensions
08. Baroness - Blue Record
09. Taste Of Insanity - Collisions
10. Napalm Death - Time Waits For No Slave
Hm, nog steeds fokking veel dingen die ik nog niet heb geluisterd, het houdt niet op.
02. Steven Wilson - Insurgentes
03. Behemoth - Evangelion
04. Dream Theater - Black Clouds And Silver Linings
05. Porcupine Tree - The Incident
06. Isis - Waving Radiant
07. Kylesa - Static Tensions
08. Baroness - Blue Record
09. Taste Of Insanity - Collisions
10. Napalm Death - Time Waits For No Slave
Hm, nog steeds fokking veel dingen die ik nog niet heb geluisterd, het houdt niet op.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Ik herken het, moet nog veels te veel beluisteren :')
Albums die hier hoog scoren:
Celeste - Misanthrope(s) 9,2
Kylesa - Static Tensions 9
Alpinist - Minus.Mensch 8,3
A New Silent Corporation - Everything Is Exactly as It Seems 7,9
Ava Inferi - Blood of Bacchus 7,6
Hallowed Butchery - Funeral Rites for the Living 7,6
Kongh - Shadows of the Shapeless 7,5
Napalm Death - Time Waits for No Slave 7,3
Amesoeurs - Amesoeurs 7
1. Anaal Natrakh - In the Constellation of the Black Widow
2. Kinit Her - Glyms or Beame of Radicall Truthes
3. Durrty Goodz - Ultrasound
Albums die hier hoog scoren:
Celeste - Misanthrope(s) 9,2
Kylesa - Static Tensions 9
Alpinist - Minus.Mensch 8,3
A New Silent Corporation - Everything Is Exactly as It Seems 7,9
Ava Inferi - Blood of Bacchus 7,6
Hallowed Butchery - Funeral Rites for the Living 7,6
Kongh - Shadows of the Shapeless 7,5
Napalm Death - Time Waits for No Slave 7,3
Amesoeurs - Amesoeurs 7
Tegenvallers:Er ontbreken wel nog een aantal albums waar ik nog wat beter naar moet luisteren
1. Anaal Natrakh - In the Constellation of the Black Widow
2. Kinit Her - Glyms or Beame of Radicall Truthes
3. Durrty Goodz - Ultrasound
- innuendo
- Lult over cdtjes
- Berichten: 22673
- Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
- Locatie: Eindhoven
Zo, ik heb uit verveling ook even aan een lijstje gewerkt:
1. Crescent Shield – The Stars Of Never Seen
2. Candlemass – Death Magic Doom
3. Artillery – When Death Comes
4. Mystic Prophecy – Fireangel
5. Black Pyramid – Black Pyramid
6. The Gates Of Slumber – Hymns Of Blood And Thunder
7. Believer – Gabriel
8. Manimal – The Darkest Room
9. Evile – Infected Nations
10. Nebula – Heavy Psych
De laatste vier zie ik eventueel nog wel afvallen. In ieder geval geen plek voor de nieuwe Megadeth (valt er net buiten) en Heaven and Hell (daar moet ik nog steeds naar luisteren) en de nieuwe Slayer gaat niet eens in de buurt komen. Nog veel albums die ik nog moet horen..
1. Crescent Shield – The Stars Of Never Seen
2. Candlemass – Death Magic Doom
3. Artillery – When Death Comes
4. Mystic Prophecy – Fireangel
5. Black Pyramid – Black Pyramid
6. The Gates Of Slumber – Hymns Of Blood And Thunder
7. Believer – Gabriel
8. Manimal – The Darkest Room
9. Evile – Infected Nations
10. Nebula – Heavy Psych
De laatste vier zie ik eventueel nog wel afvallen. In ieder geval geen plek voor de nieuwe Megadeth (valt er net buiten) en Heaven and Hell (daar moet ik nog steeds naar luisteren) en de nieuwe Slayer gaat niet eens in de buurt komen. Nog veel albums die ik nog moet horen..
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- cataclysm child
- Berichten: 7664
- Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
- Locatie: leuven
Ja, mij bevalt die ook zeer goed. In elk geval stukken beter dan Hell is Empty...Bart schreef:[..]
Lolwhut. Dat is imo misschien wel het beste album van dit jaar.
Maar goed, voor mij is bv Behemoth's Evangelion een tegenvaller, wat voor velen hier ook onbegrijpelijk zal zijn waarschijnlijk
Faustian Spirit of the Earth
Ditchcreeper - Rotting Repugnancy
Devourment - Unleash The Carnivores
Putrid Pile - House Of Dementia
General Surgery - Corpus Extremis: Analysing Necrocriticism
Nile - Those Whom The Gods Detest
Human Rejection - Decrepit To Insanity
Agoraphobic Nosebleed - Agorapocalypse
Dying Fetus - Descend Into Depravity
nog te beluisteren; vomitory, obituary, slayer, anal vomit, warbringer, vader en municipal waste
en graveyard had iemand me nog aangeraden
Devourment - Unleash The Carnivores
Putrid Pile - House Of Dementia
General Surgery - Corpus Extremis: Analysing Necrocriticism
Nile - Those Whom The Gods Detest
Human Rejection - Decrepit To Insanity
Agoraphobic Nosebleed - Agorapocalypse
Dying Fetus - Descend Into Depravity
nog te beluisteren; vomitory, obituary, slayer, anal vomit, warbringer, vader en municipal waste
en graveyard had iemand me nog aangeraden
- Finsternis
- Berichten: 1714
- Lid geworden op: zo sep 07, 2008 10:12 pm
Dames en heren, hebt u allemaal al de nieuwe Converge onder de pannen, dat is namelijk wel de bedoeling. 'Axe To Fall' is een vernietigd stuk ronddraaiend plastic geworden, kan ik u mededelen. Het is al meteen raak bij het eerste nummer, Dark Horse, die dreunt de koffie uit je mok en de shag uit je sjekkie. Hij is verslindend bruut en snerpend hard. Eerst scheert 'ie als een gehandicapte Pteranodon langs je trommelvliezen en vervolgens dendert 'ie als een lompe Brontosaurus over je lijer heen. En als de plaat eindigt met een paar mooie rustige afsluiters, garandeer ik je dat er niet veel meer van je over is dan een hoopje prehistorische compost.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- XnegativeX
- Berichten: 15008
- Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
- Locatie: Rijssen
- Contacteer:
Jazeker! Geweldige plaat inderdaad. Hij wijkt wel af van de woeste orkaan van You fail me en No heroes. Hij lijkt iets meer riff-georienteerd. Soms doet ie me wat aan het eerste album van Mastodon denken. Maar dan wel zo'n 3x beter.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Berichten: 15008
- Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
- Locatie: Rijssen
- Contacteer:
Ik ga dalijk eens goed zitten voor de nieuwe Hypocrisy en Scar Symmetry. Die eerste zet ik vol vertrouwen op, voor de tweede ben ik ietwat huiverig. Leuk en aardig, twee nieuwe zangers, maar dude, de vocalen van de vorrige zanger zijn absoluut kenmerkend voor Scar Symmetry. We'll see.
"What is it with you and banging monsters"
- XnegativeX
- Berichten: 15008
- Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
- Locatie: Rijssen
- Contacteer:
01. Mastodon - Crack The Skye
02. Steven Wilson - Insurgentes
03. Baroness - Blue Record
04. Behemoth - Evangelion
05. Converge - Axe To Fall
06. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
07. Porcupine Tree - The Incident
08. Napalm Death - Time Waits For No Slave
09. Isis - Wavering Radiant
10. Kylesa - Static Tensions
11. Ram-Zet - Neutralized
12. <code> - Resplendant Grotesque
13. Taste Of Insanity - Collisions
14. Anaal Nathrakh - In The Constellation Of The Black Widow
15. Marduk - Wormwood
16. HORSE the Band - Despirate Living
17. Persefone - Shin-Ken
18. Cattle Decapitation - The Harvest Floor
19. Katatonia - Night Is The New Day
20. Rudra - Brahmavidya
21. Geist - Galeere
22. Fleshgod Apocalypse - Oracles
23. Inevitable End - Severed Inception
24. Zao - Awake?
25. Immortal - All Shall Fall
26. A Storm Of Light - Forgive Us Our Tresspasses
27. IXXI - Elect Darkness
28. Number Twelve Looks Like You - Worse Than Alone
29. Dagor Dagorath - Yetzer Ha'Ra
30. The Red Chord - Fed Through The Teeth Machine
Nu ns kijken wat ik allemaal nog vergeten ben :' )
02. Steven Wilson - Insurgentes
03. Baroness - Blue Record
04. Behemoth - Evangelion
05. Converge - Axe To Fall
06. Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
07. Porcupine Tree - The Incident
08. Napalm Death - Time Waits For No Slave
09. Isis - Wavering Radiant
10. Kylesa - Static Tensions
11. Ram-Zet - Neutralized
12. <code> - Resplendant Grotesque
13. Taste Of Insanity - Collisions
14. Anaal Nathrakh - In The Constellation Of The Black Widow
15. Marduk - Wormwood
16. HORSE the Band - Despirate Living
17. Persefone - Shin-Ken
18. Cattle Decapitation - The Harvest Floor
19. Katatonia - Night Is The New Day
20. Rudra - Brahmavidya
21. Geist - Galeere
22. Fleshgod Apocalypse - Oracles
23. Inevitable End - Severed Inception
24. Zao - Awake?
25. Immortal - All Shall Fall
26. A Storm Of Light - Forgive Us Our Tresspasses
27. IXXI - Elect Darkness
28. Number Twelve Looks Like You - Worse Than Alone
29. Dagor Dagorath - Yetzer Ha'Ra
30. The Red Chord - Fed Through The Teeth Machine
Nu ns kijken wat ik allemaal nog vergeten ben :' )
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Hellhammer
- Berichten: 4253
- Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
- Locatie: Groningen Rock City
1. While Heaven Wept - Vast Oceans Lachrymose
2. Praying Mantis - Sanctuary
3. Kiss - Sonic Boom
4. Metalucifer - Heavy Metal Bulldozer
5. Argus - s/t
6. Ace Frehley - Anomaly
7. Sinister Realm - s/t
8. Iron Man - I Have Returned
9. Candlemass - Death Magic Doom
10. Church Of Misery - Houses Of The Unholy
Zoiets.
2. Praying Mantis - Sanctuary
3. Kiss - Sonic Boom
4. Metalucifer - Heavy Metal Bulldozer
5. Argus - s/t
6. Ace Frehley - Anomaly
7. Sinister Realm - s/t
8. Iron Man - I Have Returned
9. Candlemass - Death Magic Doom
10. Church Of Misery - Houses Of The Unholy
Zoiets.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Berichten: 5046
- Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am
Aanvankelijk vond ik dit jaar ook tegenvallen, maar uiteindelijk is een top 10 samenstellen toch nog moeilijk gebleken.
Op dit moment:
Impiety - Terroreign (Apocalyptic Armageddon Command)
Bloodline - Hate Procession
Wolves In The Throne Room - Black Cascade
Funebrarum - The Sleep of Morbid Dreams
Funeral Mist - Maranatha
Nazxul - Iconoclast
Human Mincer - Degradation Paradox
Tribulation - The Horror
Goatwhore - Carving Out the Eyes of God
The Ruins Of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite ( al was het even wennen...)
Tevens zeer noemenswaardig:
Marduk - Wormwood
Portal - Swarth
Peste Noir - Ballade cuntre lo Anemi Francor
Ulcerate - Everything Is Fire
Nile - Those Whom The Gods Detest
Behemoh - Evangelion
Vomitory - Carnage Euphorea
Cattle Decapitation - The Harvest Floor
Inevitalbe End - The Severed Inception
Fleshgod Apocalypse - Oracles
Havok - Being and Nothingness
En nog twee maanden te gaan...
Ik ben benieuwd of er nog muziek van eigen bodem in mijn toplijsten weet door te dringen. Er zijn wel een paar aardige Nederlandse platen uitgekomen, maar er zitten voor mijn nog geen uitschieters tussen.
En NEE, Neg, begin niet over T******* !
Op dit moment:
Impiety - Terroreign (Apocalyptic Armageddon Command)
Bloodline - Hate Procession
Wolves In The Throne Room - Black Cascade
Funebrarum - The Sleep of Morbid Dreams
Funeral Mist - Maranatha
Nazxul - Iconoclast
Human Mincer - Degradation Paradox
Tribulation - The Horror
Goatwhore - Carving Out the Eyes of God
The Ruins Of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite ( al was het even wennen...)
Tevens zeer noemenswaardig:
Marduk - Wormwood
Portal - Swarth
Peste Noir - Ballade cuntre lo Anemi Francor
Ulcerate - Everything Is Fire
Nile - Those Whom The Gods Detest
Behemoh - Evangelion
Vomitory - Carnage Euphorea
Cattle Decapitation - The Harvest Floor
Inevitalbe End - The Severed Inception
Fleshgod Apocalypse - Oracles
Havok - Being and Nothingness
En nog twee maanden te gaan...
Ik ben benieuwd of er nog muziek van eigen bodem in mijn toplijsten weet door te dringen. Er zijn wel een paar aardige Nederlandse platen uitgekomen, maar er zitten voor mijn nog geen uitschieters tussen.
En NEE, Neg, begin niet over T******* !
Laatst gewijzigd door Gr. Dracula op zo nov 01, 2009 8:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- XnegativeX
- Berichten: 15008
- Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
- Locatie: Rijssen
- Contacteer:
Ik ben me van geen kwaad bewust.Gr. Dracula schreef: En NEE, Neg, begin niet over T******* !
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je Wormwood wat hoger had staan.
(Behemoth staat trouwens 2x vermeld)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Berichten: 5046
- Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am
Oeps, één keer Behemoth ist wel genoeg.XnegativeX schreef:[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat je Wormwood wat hoger had staan.
(Behemoth staat trouwens 2x vermeld)
Mmm, zowel Mardoek als FM in één top 10 werd mij een beetje te gek . En als ik écht tussen die twee moet kiezen, dan vind ik FM net een tikkie gaver.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- cataclysm child
- Berichten: 7664
- Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
- Locatie: leuven
Uitstekend jaar tot nu toe. Mijn top-10 is dan ook meermaals veranderd.
1. The Ruins of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite
2. Ahab - The Divinity of Oceans
3. Shining - VI: Klagopsalmer
4. Immortal - All Shall Fall
5. Anaal Nathrakh - In the Constellation of the Black Widow
6. Fleshgod Apocalypse - Oracles
7. Marduk - Wormwood
8. Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity
9. Wolves in the Throne Room - Black Cascade
10. Deströyer 666 - Defiance
11. Wardruna – Runaljod – Gap Var Ginnunga
12. Karl Sanders - Saurian Exorcisms
13. Vomitory - Carnage Euphoria
14. Belphegor - Walpurgis Rites - Hexenwahn
15. God Dethroned - Passiondale
16. Behemoth - Evangelion
17. Endstille - Verführer
18. Samael – Above
19. Cannibal Corpse – Evisceration Plague
20. My Dying Bride - For Lies I Sire
Vader, 1349 en Archgoat halen hier de top-20 niet.
En dan verwacht ik nog wel iets van de nieuwe Nile en eventueel Dark Funeral... en wie weet komen er in december nog leuke platen uit.
1. The Ruins of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite
2. Ahab - The Divinity of Oceans
3. Shining - VI: Klagopsalmer
4. Immortal - All Shall Fall
5. Anaal Nathrakh - In the Constellation of the Black Widow
6. Fleshgod Apocalypse - Oracles
7. Marduk - Wormwood
8. Hypocrisy - A Taste Of Extreme Divinity
9. Wolves in the Throne Room - Black Cascade
10. Deströyer 666 - Defiance
11. Wardruna – Runaljod – Gap Var Ginnunga
12. Karl Sanders - Saurian Exorcisms
13. Vomitory - Carnage Euphoria
14. Belphegor - Walpurgis Rites - Hexenwahn
15. God Dethroned - Passiondale
16. Behemoth - Evangelion
17. Endstille - Verführer
18. Samael – Above
19. Cannibal Corpse – Evisceration Plague
20. My Dying Bride - For Lies I Sire
Vader, 1349 en Archgoat halen hier de top-20 niet.
En dan verwacht ik nog wel iets van de nieuwe Nile en eventueel Dark Funeral... en wie weet komen er in december nog leuke platen uit.
Faustian Spirit of the Earth
Heeft iemand hier de nieuwe plaat van The Ordher(http://www.myspace.com/theorderextreme) al geluisterd?
Na 2 keer geluisterd te hebben kan ik al zeggen dat dit absoluut in mijn jaarlijst komt.
Na 2 keer geluisterd te hebben kan ik al zeggen dat dit absoluut in mijn jaarlijst komt.
- shapeofdespair
- Berichten: 31
- Lid geworden op: zo aug 03, 2008 8:10 pm
Eigenlijk nog veel te weinig albums geluisterd van het jaar maar goed toch een lijstje van platen die me heel erg bevielen.
Brutal truth-evolution through evolution
Agoraphobic nosebleed-agorapocalypse
Tribulation-the horror
God dethroned-passiondale
Samael-above
Magrudergrind-magrudergrind
Merauder-god is I
Anaal nathtrakh-in the constellation of the black widow
General Surgery-corpus extremis
Sceance-awakening of the gods
Napalm death-time waits for no slave
Mumakill-behold the failure
Despised icon-day of mourning
Brutal truth-evolution through evolution
Agoraphobic nosebleed-agorapocalypse
Tribulation-the horror
God dethroned-passiondale
Samael-above
Magrudergrind-magrudergrind
Merauder-god is I
Anaal nathtrakh-in the constellation of the black widow
General Surgery-corpus extremis
Sceance-awakening of the gods
Napalm death-time waits for no slave
Mumakill-behold the failure
Despised icon-day of mourning
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.