Linkshandige Ibanez ATK300 te koop

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Anyone, Anywhere

Linkshandige Ibanez ATK300 te koop

Bericht door Anyone, Anywhere » ma nov 02, 2009 9:38 pm

Omdat ik net een Stingray 5 heb gekocht en ook nog twee andere ATK's heb, mag deze weg. Ik had een tweede ATK300 voor D-stemming maar heb dat niet meer nodig in mijn huidige bands.

Liefhebbers (en trouwe volgers van het ATK-topic :wink:) weten wat dit is. Voor wie er minder bekend mee is: De ATK-serie was een geslaagde poging van Ibanez om een betaalbaar alternatief voor de MM Stingray te bieden, halverwege de jaren '90, en om een nieuwe markt aan te boren (bassisten die Ibanez normaal links lieten liggen vanwege de Soundgear-serie). Aanvankelijk werden ze geproduceerd in Korea, en later in Japan èn Korea totdat rond 2000 het doek viel voor de ATK-serie. In 2007 werd de ATK nieuw leven ingeblazen met Indonesische en Koreaanse versies en ook een linkshandige versie van het Paul Gray (Slipknot) signature model, maar van de reguliere modellen kwam geen lefty meer op de markt.

De bas die ik te koop aanbied is een Japanner uit '97. Grote body van drie stukken essen (ash) in de kleur Transparent Black (TK), dikke en brede driedelige esdoorn (maple) hals met esdoorn toets, grote brug, grote 3-coil humbucker... Eigenlijk is alles groot aan de ATK! Goede preamp met 3-bands equalizer en schakelaar om het element van parallel naar singlecoil en naar singlecoil met high cut-filter te schakelen (in alle standen is het element humbucking, de middelste spoel fungeert als phantom coil in de singlecoil-standen).

De bas heeft diverse gebruikssporen en beschadigingen aan de body. Op één na zijn die niet zo groot en niet opvallend. De hardware, electronica en de hals zijn echter 100% in orde, en in perfecte staat. De klank en bespeelbaarheid lijden er dan ook niet onder.

Vraagprijs is 400 euro, maar die prijs is bespreekbaar. Al je vragen kun je per PM bij me kwijt, of telefonisch op 06-19518750.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Eve's Fall - female fronted metal
Website
Facebook