Vanaf heden dus weer kaarten verkrijgbaar in Little Devil. Ga ze op tijd halen, want dit concert zal ook op de grotere locatie hoogstwaarschijnlijk uitverkopen.LITTLE DEVIL ON THE ROAD
Wegens aanhoudend succes is het concert van Mayhem, wat op zondag 15 November gehouden zou worden verplaatst naar een grotere zaal, zijnde Hall Of Fame in Tilburg. Dit houdt in dat er vanaf heden bij Little Devil weer kaarten aan de bar te verkrijgen zijn voor dit concert. De al verkochte kaarten zijn uiteraard gewoon geldig op de nieuwe locatie.
De nieuwe tijden worden:
15:00 zaal open
16:00 - 16:30 Misanthropia
16:45 - 17:15 Funeral Goat
17:30 - 18:00 Heretic
18:30 - 19:30 Mayhem
Dit alles onder muzikale begeleiding van DJ Michiel Eikenaar (Anaphylactic Shock)
Vanzelfsprekend zal Little Devil een uitgebreide afterparty organiseren in Little Devil welke stipt om 20:00 uur van start gaat. Op deze afterparty zullen ook hapjes aanwezig zijn, dus tussendoor ergens gaan eten zal hiermee niet noodzakelijk zijn. De heren van Mayhem zelf zullen hoogstwaarschijnlijk zelf ook nog even een hapje en een drankje mee komen doen op de afterparty.
Hall Of Fame is gesitueerd aan de rand van het centrum van Tilburg, hemelsbreed zo'n 300 meter van Little Devil verwijderd. Vanaf het station betekent dit: Rechtsaf, bij de stoplichten oversteken en na het Brabants Dagblad gebouw is de Hall Of Fame aan de linkerzijde.
Adres: Sint Ceciliastraat 23, Tilburg
15-11: Mayhem, Heretic +2, Hall Of Fame - Tilburg
15-11: Mayhem, Heretic +2, Hall Of Fame - Tilburg
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
- Lijkenpikker
- ComaNation
- Contacteer:
nu.nl:
Metalband sloopt hotelkamer Tilburg
Uitgegeven: 16 november 2009 13:06
Laatst gewijzigd: 16 november 2009 13:05
TILBURG - De politie heeft maandagmorgen de leden en crew van de Noorse Metalband Mayhem opgepakt nadat de complete inboedel van een hotelkamer aan de Spoorlaan in Tilburg was vernield. Dat heeft een woordvoerder van de politie laten weten.
De groep had zondagavond een optreden gegeven in een Tilburgs café en had een overnachting geboekt in hotel Central. Maandagochtend ontdekte een medewerker van het hotel een grote puinhoop.
Planten waren op straat gegooid, spiegels, een wastafel en lamellen in de badkamer waren kapot getrokken en gesloopt. De bedden en televisie waren vernield en muren zaten onder de vlekken.
Het hotel schat de schade op minstens 5000 euro. De mannen, in de leeftijd van 21 tot en met 45 jaar, komen uit Nederland, Noorwegen, Finland en Frankrijk. De verdachten blijven vastzitten tot een vergoeding van de schade is geregeld.
Metalband sloopt hotelkamer Tilburg
Uitgegeven: 16 november 2009 13:06
Laatst gewijzigd: 16 november 2009 13:05
TILBURG - De politie heeft maandagmorgen de leden en crew van de Noorse Metalband Mayhem opgepakt nadat de complete inboedel van een hotelkamer aan de Spoorlaan in Tilburg was vernield. Dat heeft een woordvoerder van de politie laten weten.
De groep had zondagavond een optreden gegeven in een Tilburgs café en had een overnachting geboekt in hotel Central. Maandagochtend ontdekte een medewerker van het hotel een grote puinhoop.
Planten waren op straat gegooid, spiegels, een wastafel en lamellen in de badkamer waren kapot getrokken en gesloopt. De bedden en televisie waren vernield en muren zaten onder de vlekken.
Het hotel schat de schade op minstens 5000 euro. De mannen, in de leeftijd van 21 tot en met 45 jaar, komen uit Nederland, Noorwegen, Finland en Frankrijk. De verdachten blijven vastzitten tot een vergoeding van de schade is geregeld.
Tsja, diep triest..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Tja, ik kan me nog herinneren dat Slayer ooit een gemolesteerde hotel kamer mocht gaan betalen om zo verdere aangifte te voorkomen.
Deze kamer was aanzienlijk duurder en ......... ook niet door de bandleden gesloopt maar door een groepje voetbal 'liefhebbers' op dezelfde verdieping.
Maar ach, wie gelooft er nu een Metalband?
Deze kamer was aanzienlijk duurder en ......... ook niet door de bandleden gesloopt maar door een groepje voetbal 'liefhebbers' op dezelfde verdieping.
Vertel, jij schijnt er meer van te weten?
Wat voor voetballiefhebbers?
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Ok, ik als die laatste zin als in de huidige kamer.Orklord schreef:[..]
Volgens mij ging dat over Slayer.
Ja als we het zo gaan benaarderen.metaljur schreef:Mooi zo, op pakken en weg ermee, toch een kut band dat mayhem.
Bij gebrek bij voetbal ga je nu je pijlen op deze band richten 

Heh, ik hoorde 't van een collega, die had het over een deense death metal band :' ) Ik vind het eigelijk niet zoveel bijzonders, vroeger deed Mayhem toch net ff wat gekkere dingen, dacht ik zo. Bovendien hebben tal van artiesten in het verleden hotels, motels en watvoorkotdanook volledig naar de tering geholpen, zonder dat dat nieuwswaardig was. Kun je nagaan hoe kneuterig we met z'n allen zijn geworden. 5000 euro, pff. Zal vast geen probleem zijn.
Natuurlijk, natuurlijk, ik zie de nekken al weer overeind springen 'Ja maar zoiets doe je toch niet'. Ik vind het eigelijk veel te weinig gebeuren. De geloofwaardigheid van alle muziekgenres, die in den beginne iets te maken hadden met een bepaald protest of een 'schijt-aan' mentaliteit, laat in weze te wensen over. Het zijn min of meer welvarende keurige lui geworden, die een hoop schreeuwen, maar daar weinig tot niets van waar maken. Niet dat je van mij dingen moet gaan slopen, kerken moet gaan verbranden of lui moet vermoorden, maar houd dan alsjeblieft je grote waffel en pas je tekst aan aan de geest van de tijd, en je eigen gedrag. Het probleem is alleen dat er over propere welvarende huisvaders niet veel spannende liedjes zijn gemaakt.
Bovenstaand relaas hoeft overigens niet op Mayhem te slaan hoor, volgens mij zijn dat gewoon idioten die vaak teveel zuipen.
Natuurlijk, natuurlijk, ik zie de nekken al weer overeind springen 'Ja maar zoiets doe je toch niet'. Ik vind het eigelijk veel te weinig gebeuren. De geloofwaardigheid van alle muziekgenres, die in den beginne iets te maken hadden met een bepaald protest of een 'schijt-aan' mentaliteit, laat in weze te wensen over. Het zijn min of meer welvarende keurige lui geworden, die een hoop schreeuwen, maar daar weinig tot niets van waar maken. Niet dat je van mij dingen moet gaan slopen, kerken moet gaan verbranden of lui moet vermoorden, maar houd dan alsjeblieft je grote waffel en pas je tekst aan aan de geest van de tijd, en je eigen gedrag. Het probleem is alleen dat er over propere welvarende huisvaders niet veel spannende liedjes zijn gemaakt.
Bovenstaand relaas hoeft overigens niet op Mayhem te slaan hoor, volgens mij zijn dat gewoon idioten die vaak teveel zuipen.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Mayhem bassist legt uit:
Bassist Jørn "Necrobutcher" Stubberud of Norwegian black metallers MAYHEM spoke to Norway's Dagbladet.no about the incident this past weekend in Tilburg, Holland when members of the group and their crew were arrested for allegedly causing several thousand dollars in damage to a hotel room.
On MAYHEM's record label, Season Of Mist, which wrote on its Facebook page following the Tilburg incident, "We're really proud when an established band of 40-year-olds behave like a bunch of inexperienced punks!":
Necrobutcher: "They are so square, they prefer not to have anything to do with guys like us."
On how what led to the hotel trashing:
Necrobutcher: "It was the last night of a three-four day tour, and we were gonna celebrate a little with the guys who had travelled with us. Unfortunately, the hotel room had to pay for this.
"Our rider says that we should get single rooms in three-star hotels. But the local promoter put us in double rooms in a hotel that hadn't been refurbished in sixty or seventy years. When one of us sat down on the bed, it broke. After that, a mirror went, somebody cut themselves a little, there was some blood, and some more stuff got broken.
"We weren't really sober, and we were nine guys: the band, the crew and two Dutch drivers. In the morning, when we finally fell asleep, the police arrived. They saw all the broken rooms, and water was flooding out of some of the pipes. They didn't bother to do any interrogations, they just arrested everybody. Because it was early in the morning, everybody wasn't sober and somebody became a little aggressive. The mood wasn't really great when we were arrested.
"I mentioned to the police that I at some point thought things had gone too far. I think it was when the TV went. For the prosecution, it became a point that I had tried to stop the whole thing. Everybody else was found guilty of complicity."
uhm....ben ik de enige die dit verhaal zo ongeloofwaardig vind klinken?
na een zit op het bed breekt deze? en daarna een spiegel en de rest van de kamer? inclusief het leidingwerk?
nu mag je me sceptisch noemen,maar ik heb een hele tijd in de sloop gewerkt en ik weet uit ervaring dat zelfs de oudste kamers en ruimten hard hulp nodig hebben als het kapot moet....
in plaats van dat ze gewoon toegeven dat ze te zat voor woorden waren en ze een beetje uit de hand gelopen zijn....
leuke publiciteitsstunt
na een zit op het bed breekt deze? en daarna een spiegel en de rest van de kamer? inclusief het leidingwerk?
nu mag je me sceptisch noemen,maar ik heb een hele tijd in de sloop gewerkt en ik weet uit ervaring dat zelfs de oudste kamers en ruimten hard hulp nodig hebben als het kapot moet....
in plaats van dat ze gewoon toegeven dat ze te zat voor woorden waren en ze een beetje uit de hand gelopen zijn....
leuke publiciteitsstunt

Tullepetoanum Metallius
Uiteraard een heel slap en flauw excuus van meneer Necrobutcher.
Geef gewoon toe dat je de boel aan gort hebt geslagen met je benevelde harses.
Heeft trouwens een hoop extra naamsbekendheid voor de band opgeleverd.
Stond op de voorpagina van de regionale krant hier en zelfs op 3fm werd er over Mayhem gesproken en dat is volgend mij nog niet zo heel vaak gebeurd in het verleden.
Niet dat de gemiddelde 3fm-luisteraar veel zal kunnen met een plaat als "Ordo ad Chao" , maar das dan weer een ander verhaal natuurlijk.
Geef gewoon toe dat je de boel aan gort hebt geslagen met je benevelde harses.
Heeft trouwens een hoop extra naamsbekendheid voor de band opgeleverd.
Stond op de voorpagina van de regionale krant hier en zelfs op 3fm werd er over Mayhem gesproken en dat is volgend mij nog niet zo heel vaak gebeurd in het verleden.
Niet dat de gemiddelde 3fm-luisteraar veel zal kunnen met een plaat als "Ordo ad Chao" , maar das dan weer een ander verhaal natuurlijk.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Mones schreef:Tja, ik kan me nog herinneren dat Slayer ooit een gemolesteerde hotel kamer mocht gaan betalen om zo verdere aangifte te voorkomen.
Ernst-Jan schreef:Vertel, jij schijnt er meer van te weten?
duhmetaljur schreef:Mooi zo, op pakken en weg ermee, toch een kut band dat mayhem.
ajaks de gekste