Madball+Terror+Death Before Dishonor+Setup @ Baroeg, 26-02
-
- Contacteer:
Madball+Terror+Death Before Dishonor+Setup @ Baroeg, 26-02
Vr. 26-02-2010 Madball/Terror/DBD/CH/TSU @ Baroeg
Madball
Terror
Death Before Dishonor
Cruel Hand
The Setup
Baroeg-Rotterdam
Voorverkoop € 20,00, entree € 22,00.
Madball
Terror
Death Before Dishonor
Cruel Hand
The Setup
Baroeg-Rotterdam
Voorverkoop € 20,00, entree € 22,00.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Geheim_502
- Ear to ear
- KoenM
- Contacteer:
Heel vette line-up. Sowieso, Madball en Terror, erg gaaf samen.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat bedoel ik...Baroeg R'dam schreef:Ook hierbij zal de headliner, Madball dus, klaar zijn rond 0:00.
Kaarten gaan binnenkort in de voorverkoop!
Ik moet om kwart over 11 uiterlijk uit de zaal weg, en gezien Madball niet veel langer dan 45 min zal spelen...
Maar goed, kan wel blijven zeiken, misschien vind ik iemand met een auto die bob wil spelen.
Edit: Zie net het schema, op 7 maart spelen ze ook nog in Sneek. Naja, als ik dan moet kiezen... ghehehe
- Beastie Meijer
-
- Contacteer:
Voorverkoop is gestart, zie www.baroeg.nl
- John Lydon
Ja,da's niet zo moeilijk in Baroeg. Als je voor het podium een scheet laat gaat men 5 meter verderop aan de bar over z'n nek.. Freddy Cricien kennende zal hy ook wel de lampen van het lage plafond maaien. Maar ben wel aanwezig denk ik. Het blijft Madball,altyd gaaf..MetalJan schreef:Godver, dat word een pit van podium tot bar!
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
Fuck, juist supercool dat Baroeg dit voor elkaar heeft gekregen, dit is hardcore en dat hoort niet in grote zalen als de Watt of de Bibelot. Zo'n megapit als het zal worden is ook cool, dat hoort erbij en als je dat niet trekt blijf je maar lekker thuis! Ik ben er iig bij, kaarten zijn al binnen!
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!
- John Lydon
Oh god,weer zo'n fundamentalist.. Zo groot zyn de Watt en Bibelot nou ook weer niet. Maar het lykt my dat het voor bands toch het mooiste is om veel mensen te bereiken en daar vloeien optredens in "grotere" zalen nou eenmaal uit voort. Betekent ook vaak meer omzet qua merchandise,toch? Neemt niet weg dat Madball concerten altyd gaaf zyn,ongeacht de grote van de zaal. En ondanks dat Baroeg niet zo groot is,is het wel altyd erg gezellig.Dus denk wel dat ik aanwezig ben,en die pit kan inderdaad niet groot genoeg zijn.Pigface schreef:Fuck, juist supercool dat Baroeg dit voor elkaar heeft gekregen, dit is hardcore en dat hoort niet in grote zalen als de Watt of de Bibelot.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
- John Lydon
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- John Lydon
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Voor de show in Het Bolwerk zijn nog wel kaarten verkrijgbaar!Baroeg R'dam schreef:Uitverkocht!
www.hetbolwerk.nl voor kaarten.
www.hetbolwerk.nl
- Geheim_502
wat een feest en alle bands waren erg op dreef ja, maar Terror steekt er, voor mij, altijd boven uit!
Wat een liveband met steengoede nummers!
Het laatste gedeelte van Madball moeten missen vanwege de trein, niet dat dat zo erg is want Madball zal nooit echt mijn band worden.
Enig minpuntje: die k*t muntmachines! Is daar nou werkelijk niks anders voor te verzinnen? 8 keer geprobeerd een briefje van 20 erin toe maar helaas! Dan maar de menigte naar die ander om daar ook 5 keer te moeten stoeien... wat een k*tsysteem, echt! Verkoop die muntjes gewoon los, veel sneller en voorkomt een hoop frustratie.
Wat een liveband met steengoede nummers!
Het laatste gedeelte van Madball moeten missen vanwege de trein, niet dat dat zo erg is want Madball zal nooit echt mijn band worden.
Enig minpuntje: die k*t muntmachines! Is daar nou werkelijk niks anders voor te verzinnen? 8 keer geprobeerd een briefje van 20 erin toe maar helaas! Dan maar de menigte naar die ander om daar ook 5 keer te moeten stoeien... wat een k*tsysteem, echt! Verkoop die muntjes gewoon los, veel sneller en voorkomt een hoop frustratie.
Open the door jehovah you whore!