4 april, 1e paasdag ben ik dus wel in Trix (=hof ter lo) te vinden !!
Suffocation will tour Europe next March with Annotations Of An Autopsy, Burning The Masses, Nervecell, and Fleshgod Apocalypse. Here's the schedule:
12/03 Utrecht @ Tivoli
13/03 Karlsruhe @ Substage
14/03 Hamburg @ Markthalle
15/03 Aarhus @ Voxhall
16/03 Berlin @ Columbia Club
17/03 Warsaw @ Klub Progresja
18/03 Bratislava @ Randal
19/03 Prague @ Chmelnice
20/03 Leipzig @ Conne Island
21/03 Graz @ Seifenfabrik
22/03 Wien @ Arena
23/03 Ljubljana @ Kino Siska
24/03 München @ Feierwerk
25/03 Arcene @ Soundtrack Club
26/03 Rome @ Blackout Club
27/03 Pinarella di Cervia @ Rock Planet
28/03 Erstfeld @ Transilvania Live Club
29/03 Paris @ Glazart
30/03 London @ Underworld
31/03 Dublin @ Whelans
01/04 Leeds @ Rios
02/04 Birmingham @ O2 Academy 2
03/04 Essen @ Turock
04/04 Antwerp @ Trix
Suffocation + 4 , maart/april 2010 Utrecht & Antwerpen
Suffocation + 4 , maart/april 2010 Utrecht & Antwerpen
Van http://www.lambgoat.com/news/view.aspx?id=13634
Laatst gewijzigd door yowannuzz op vr nov 20, 2009 7:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Geheim_502
Het is pas maart 2010 en dan is Slayer al lang geweest. Dus ken je lekker sparen. En heb jij trouwens, als trouwe 020 fanaat, geen seizoenskaart dan?metaljur schreef:Hahaha fuck hey, denken ze dat ik geld op me rug heb ofzow...
Heb geen geld boom, die 14de ook al naar ajax-psv dag erna slayer dag erna weer slayer..
Maar leuk inderdaad dat suffocation vlakbij speelt.
Ik kijk nog wel eff..
Als ze maar niet in de helling spelen, kut tent en kut beveiliging daar.
FACTA NON VERBA
- Geheim_502
- Geheim_502
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Entreeprijs in Antwerpen is 15 euro in de vvk en 18 euro aan de deur.
Ook best schappelijk dus.
Ook best schappelijk dus.
Laatst gewijzigd door yowannuzz op za nov 21, 2009 2:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- John Lydon
En dat is dus kut! De Helling is nou niet echt een geweldige tent..MetalJan schreef:Concert in Utrecht is verplaatst naar Tivoli De Helling.
Totaal geen sfeer vergeleken met de "echte" Tivoli. De kaartverkoop gaat niet zo bijzonder zeker?
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- MorbidVisions
aja okNotYourBitch schreef:Meer kut,want kleiner tentje. straks dus misschien wel uitverkocht voor ik een kaartje kan kopen.
Tivoli-OudeGRACHT.
" -De Helling is verder weg.
Daar waren we toen heen met Cryptopsy en Beneath the Massacre enz.

toch maar binnenkort kaarten halen ook al vindt mijn rekening dat niet leuk
-
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
-
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Nervecell: Derde keer dat ik ze zag, maar eindelijk op een normaal podium, met normaal geluid. Mij kan deze band zo iig wel boeie..
Suffocation: Dak eraf! Dijk van een optreden! Daar heb ik niks meer aan toe te voegen..
Over de andere bands laat ik me niet uit omdat het veruit NIET mijn ding is.. bovendien was het geluid ronduit BAGGER!
Wel heel veel bekende gezien en gezellig gehad en veel staan ouwehoeren. Erg tof en gezellig om zo je weekend te kunnen beginnen

Suffocation: Dak eraf! Dijk van een optreden! Daar heb ik niks meer aan toe te voegen..
Over de andere bands laat ik me niet uit omdat het veruit NIET mijn ding is.. bovendien was het geluid ronduit BAGGER!
Wel heel veel bekende gezien en gezellig gehad en veel staan ouwehoeren. Erg tof en gezellig om zo je weekend te kunnen beginnen

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
Eerste band niet gezien, band 2 tot en met 4 kut, wat werd Annotations verneukt door het slechte geluid zeg.
Suffocation, enkel respect, nog nooit een slechte show gezien van die gasten maar dit was wel heel erg perfect, nergens een foutje, perfect geluid en een drummer die werkelijk bizar goed is. Top!!
Suffocation, enkel respect, nog nooit een slechte show gezien van die gasten maar dit was wel heel erg perfect, nergens een foutje, perfect geluid en een drummer die werkelijk bizar goed is. Top!!
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Re:
fetuskiller schreef:Gokje:
Goeie gok! Had niet echt verwacht dat zo vroeg afgelopen was eigenlijk.
Ik kwam halverwege bij Fleshgod Apocalypse binnen. Op cd kan het m'n aandacht niet echt vasthouden, maar live klinkt het wel oke.
Daarna is het beurt aan het uit Dubai afkomstige Nervecell. Deze heren brengen hun set erg enthousiast en dat is mooi om te zien. De interactie tussen de zanger/bassist en het publiek is ook prima. Helaas kampt de band met gitaarproblemen, maar die (korte) stilte word opgevuld met een prima drumsolo! Oa het lange Human Chaos en Vicious Circle Of Bloodshed komen voorbij. Men besluit het optreden met een cover van Bolt Thrower. Leuk optreden!
Daarna is het een hele tijd wachten op Annotations Of An Autopsy. Ik was even bang dat ze niet zouden spelen want ik zag ook helemaal geen merchandise van deze band in de foyer. Een half uur na Nervecell verschijnt men dan toch op het podium. In het begin is het geluid niet echt best maar dat word gelukkig snel bijgesteld. Ik was benieuwd hoe men het er live vanaf brengt, en men speelt niet slecht ofzo, maar ik heb het gevoel dat de heren veel beter kunnen. Ook de setlist valt wat tegen imo, zo blijven In Snakes I Bathe en Cryogenica achterwege. Gelukkig worden Born dead en Impale The Sun wel gespeeld. In Tilburg in de herkansing zullen we maar zeggen!
Aan Suffocation de taak om de avond af te sluiten. Men knalt er lekker in met Liege of Inveracity en zanger Frank Mullen gaat als vanouds een bezetene tekeer! Daarna speelt men oa Blood Oath, Suspended in Tribulation, Thrones Of Blood en Bind Torture Kill. De setlist wijkt wat af van de vorige keer dat ik ze zag, maar dat geeft natuurlijk niet; de band heeft genoeg kwaliteit in huis. Na een uur en een kwartier is het gedaan met de pret en de band komt helaas niet terug voor een toegift. Het enige smetje op een voor de rest gaaf optreden!