Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » do okt 08, 2009 6:28 pm

Nielsch schreef:[..]


Haha, ik heb nu Früling opstaan. Die kerel blijft een grap en na het horen van dit nummer kan ik hem al helemaal niet meer serieus nemen. Dit nummer zou best wel eens een kersthit kunnen worden. En dan ook nog met dat bobbling achtige drumwerk. Verschrikkellijk...
Schitterend ja :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo okt 18, 2009 4:43 pm

Koldbrann heeft een nieuwe single uitgebracht onder de gezellige naam ''Russian Vodka''. Op de myspace is dat nummer toevallig ook te beluisteren. Ik moet zeggen dat het wel gaaf vind; hij rockt hem lekker door :lol: . Check it out!

http://www.myspace.com/koldbrann
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » zo okt 18, 2009 7:33 pm

Het origineel vind ik beter moet ik bekennen.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » ma okt 19, 2009 2:54 am

Ooit is 'n B-film gezien waar de hoofdpersonages in een Russische discotheek binnengingen, en binnen waren ze Russian vodka aan het spelen. Voor de rest had die film helemaal niets met metal of muziek te maken.
Wel leuk dat een band nog is oude groepen als Korrozia metalla en Bombarder bovenhaalt, zeker omdat 90% van hun fans ongetwijfeld geen benul heeft wie die zijn.

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » ma okt 19, 2009 11:54 am

Parabellum schreef:Ooit is 'n B-film gezien waar de hoofdpersonages in een Russische discotheek binnengingen, en binnen waren ze Russian vodka aan het spelen. Voor de rest had die film helemaal niets met metal of muziek te maken.
Wel leuk dat een band nog is oude groepen als Korrozia metalla en Bombarder bovenhaalt, zeker omdat 90% van hun fans ongetwijfeld geen benul heeft wie die zijn.
Weet je toevallig nog welke film? Ik neem aan Russian Vodka van Korrozia Metalla; leuke band is dat.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » ma okt 19, 2009 6:07 pm

Nee, geen idee meer. Was een paar jaar geleden op TV hier. Amerikaans, begin jaren '90, buiten dat Korrozia metalla er in voorkwam weinig soeps, denk zelf niet dat ik het einde gezien heb.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » do okt 22, 2009 5:36 pm

Een nieuw all star project! Jawel mensen, Shagrath en King ov Hell bundelen hun krachten en starten de band 'Ov Hell'. Ze hebben Frost achter het drumstel geparkeerd en Ice Dale en Teloch de positie van gitarist aangeboden. Meer kan men hier lezen: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=129098

Er staan twee samples op hun myspace: http://www.myspace.com/ovhell

Het concept is leuk en het logo is lelijk. Dit is eigenlijk gewoon Gorgoroth maar dan met Shagrath op zang. Ik moet zeggen dat dit me toch wel bevalt :) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

The Clansman
Berichten: 691
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 12:20 pm
Locatie: Daar

Bericht door The Clansman » do okt 22, 2009 5:39 pm

Klinkt wel aardig, het logo is inderdaad spuuglelijk.

Het enige wat ik nog steeds niet trek is de stem van Shagrath; als ik die stem hoor, dan lijkt het wel alsof ik op de achtergrond al keyboards hoor opkomen.

Verder ben ik benieuwd, aardige riffwerkjes zo te horen.
Je moeder

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » do okt 22, 2009 6:17 pm

Klinkt idd typisch als een voortzetting van het recente Gorgoroth-werk, wat me wel bevalt.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Dragahl
Berichten: 1419
Lid geworden op: di nov 30, 2004 10:45 am
Locatie: Arnhem

Bericht door Dragahl » do okt 22, 2009 6:27 pm

Shagrath weet wederom niet (meer) te overtuigen, de muziek een taaie rip-off van de laatste Dimmu albums en recent Gorgoroth werk. Als dit ruwe mixen zijn, hoe glad gaat de uiteindelijke master dan klinken?

Ik vraag me een beetje af waarom dit soort projecten gestart worden, geloof niet dat dit alleen voor de muziek inhoudelijk is, maar vooral voor de verkoopwaarde en/of bekendheid.

Kortom, geen behoefte om dit te gaan volgen.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » do okt 22, 2009 7:02 pm

cataclysm child schreef:Klinkt idd typisch als een voortzetting van het recente Gorgoroth-werk, wat me wel bevalt.
Precies, het klinkt zoals Ad Majoram Sathanas Gloriam en dat was gewoon een heerlijke plaat. Ik draai hem nog steeds met plezier.

@Dragahl, ik vind niet dat Shagrath het zo betreurenswaardig slecht doet. Maar goed, dit zijn maar previews. Het album moet ergens begin volgend jaar uitkomen en dan zullen we het wel zien. Dit zal heus geen revolutionair album worden maar waarschijnlijk net zoals Ad Majoram Sathanas Gloriam gewoon een oerdegelijke lekkere black metal schijf.

Inderdaad, als dit de ruwe mixen zijn hoe zal het eindproduct dan klinken? Dit klinkt qua sound toch al behoorlijk prima.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » do okt 22, 2009 10:10 pm

Dragahl schreef:Ik vraag me een beetje af waarom dit soort projecten gestart worden, geloof niet dat dit alleen voor de muziek inhoudelijk is, maar vooral voor de verkoopwaarde en/of bekendheid.
Dit gevoel krijg ik ook, zeker als je die myspace bekijkt...
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » do okt 22, 2009 10:36 pm

Dragahl schreef:Ik vraag me een beetje af waarom dit soort projecten gestart worden, geloof niet dat dit alleen voor de muziek inhoudelijk is, maar vooral voor de verkoopwaarde en/of bekendheid.
Ik vind het niet meer dan logisch na Ghaal's beslissing om even te stoppen met God Seed. King wil natuurlijk zijn muziek de wijde wereld in brengen dus hij ronselt een vocalist en de rest van het team was al praktisch compleet gezien dat Ice Dale en Teloch al in de live-versie van God Seed (en daarvoor Gorgoroth) speelden. Hij wil niks liever dan doorgaan en albums uitbrengen. Dat kan je als commercieel zien, het kan ook gewoon artistieke inspiratie en drive zijn.

Ik kan er persoonlijk niks mee, maar ik vond dan ook de laatste paar Gorgoroth-platen niet echt mijn ding.

The Clansman
Berichten: 691
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 12:20 pm
Locatie: Daar

Bericht door The Clansman » do okt 22, 2009 11:48 pm

Dragahl schreef:Shagrath weet wederom niet (meer) te overtuigen, de muziek een taaie rip-off van de laatste Dimmu albums en recent Gorgoroth werk. Als dit ruwe mixen zijn, hoe glad gaat de uiteindelijke master dan klinken?
Dat ja.
Ik vraag me een beetje af waarom dit soort projecten gestart worden, geloof niet dat dit alleen voor de muziek inhoudelijk is, maar vooral voor de verkoopwaarde en/of bekendheid.

Kortom, geen behoefte om dit te gaan volgen.
Hehe, ja, projecten als dit en "I" laten te raden over, hoewel ik verkoopwaarde vermoed. Als dank dat er bands zijn (Taake o.a.) die de boel een beetje in leven houden.
Je moeder

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » vr okt 23, 2009 7:29 am

Ik vond I anders een zéér geslaagd project; topplaat! Als dit project ook zo geslaagd word (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zit het wel snor.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Bericht door NvE » vr okt 23, 2009 8:53 am

Shagrath schreef:I am very positive that when we finish up this album it will be an album that won't sound like anything we have done before, and with a quality that won't stand back from anything presented in black metal earlier!
Oh oh oh wat is dit weer een vernieuwing in de black metal. Klinkt echt precies als de laatste Gorgoroth cd's met Gaahl en King behalve dat shagrath nu de vocals doet....

Stelletje arrogante omhooggevallen blaaskaken zijn het ook...
don't mistake lack of talent for genius

The Clansman
Berichten: 691
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 12:20 pm
Locatie: Daar

Bericht door The Clansman » vr okt 23, 2009 11:06 am

Nielsch schreef:Ik vond I anders een zéér geslaagd project; topplaat! Als dit project ook zo geslaagd word (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zit het wel snor.
Ik vond hem persoonlijk wat tegenvallen (maar verre van slecht), ik snap alleen niet dat er van dat soort groepjes gevormd moeten worden, het draagt relatief weinig bij aan vernieuwing.
Het kan ook gewoon komen door mijn afkeer jegens de zang van Dimmu Borgir, op de een of andere manier past het niet helemaal in het plaatje.
Je moeder

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr okt 23, 2009 11:51 am

De nieuwe Aosoth (Ashes Of Angels) is uit! Heb het album nog niet in zijn geheel gehoord, maar de samples klinken ontzettend gaaf. Meer orthodoxe elementen dit keer, plus een heerlijk sfeertje. Goede zanger is MkM toch.

http://www.myspace.com/aosoth616

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 11:51 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door Jan-Willem » vr okt 23, 2009 12:42 pm

The Clansman schreef:[..]

Ik vond hem persoonlijk wat tegenvallen (maar verre van slecht), ik snap alleen niet dat er van dat soort groepjes gevormd moeten worden, het draagt relatief weinig bij aan vernieuwing.
Het kan ook gewoon komen door mijn afkeer jegens de zang van Dimmu Borgir, op de een of andere manier past het niet helemaal in het plaatje.
I vond ik zelf ook erg goed en ik moet zelf zeggen dat ik verrast was dat de zanger van Dimmu meedeed.

Maar betreft dit soort groepjes, die jongens zullen wel niks te doen hebben en dan komen ze elkaar tegen in het cafe en daarnaast is het natuurlijk ook wat leuke extra inkomsten.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » vr okt 23, 2009 1:09 pm

Blood&Ashes schreef:De nieuwe Aosoth (Ashes Of Angels) is uit! Heb het album nog niet in zijn geheel gehoord, maar de samples klinken ontzettend gaaf. Meer orthodoxe elementen dit keer, plus een heerlijk sfeertje. Goede zanger is MkM toch.

http://www.myspace.com/aosoth616
Best interessant, voor zover je dat kan beoordelen op basis van Myspace. Het debuut was een goed album, dus ben benieuwd.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr okt 23, 2009 4:07 pm

cataclysm child schreef:Klinkt idd typisch als een voortzetting van het recente Gorgoroth-werk, wat me wel bevalt.
Mee eens, alleen kunnen deze twee nummers me nog niet helemaal overtuigen om eerlijk te zijn. Och ik wacht gewoon het album af. Pas dan kan ik pas echt beoordelen of dit een klapper is of niet.
Blood&Ashes schreef:De nieuwe Aosoth (Ashes Of Angels) is uit! Heb het album nog niet in zijn geheel gehoord, maar de samples klinken ontzettend gaaf. Meer orthodoxe elementen dit keer, plus een heerlijk sfeertje. Goede zanger is MkM toch.

http://www.myspace.com/aosoth616
Hier ben ik ook erg benieuwd naar inderdaad.

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Bericht door ea teasse » vr okt 23, 2009 4:18 pm

Ben de laatste tijd weer helemaal into Lunar Aurora. Geweldige sfeervolle black Metal. Ik heb nog niet alles van hen, maar ben het wel langzaam maar zeker aan het aanschaffen. Nu staat elixir of Sorrow in bestelling. Daarna moet ik nog Mond, Andacht en de 2005 versie van Ars Moriendi hebben.

The Clansman
Berichten: 691
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 12:20 pm
Locatie: Daar

Bericht door The Clansman » vr okt 23, 2009 5:37 pm

Jan-Willem schreef:[..]


I vond ik zelf ook erg goed en ik moet zelf zeggen dat ik verrast was dat de zanger van Dimmu meedeed.

Maar betreft dit soort groepjes, die jongens zullen wel niks te doen hebben en dan komen ze elkaar tegen in het cafe en daarnaast is het natuurlijk ook wat leuke extra inkomsten.
Ik snap je punt, ik vind het daarnaast ook aardig dat een persoon uit een band als Dimmu Borgir toch wilt samenwerken met "minder bekende" persona. Echter als ik de muziek zo hoor denk ik toch sterk aan Gorgoroth en mis ik een stukje Ghaal, de rouwheid althans. Voor het geld hoeven ze het volgens mij inmiddels niet meer te doen ;)

edit: De nieuwe Aosoth klinkt best goed, als ik de sampletjes hier en daar hoor!
Je moeder

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za okt 24, 2009 1:46 pm

ea teasse schreef:Ben de laatste tijd weer helemaal into Lunar Aurora. Geweldige sfeervolle black Metal. Ik heb nog niet alles van hen, maar ben het wel langzaam maar zeker aan het aanschaffen. Nu staat elixir of Sorrow in bestelling. Daarna moet ik nog Mond, Andacht en de 2005 versie van Ars Moriendi hebben.
Probeer ook de split met Paysage d'Hiver te bemachtigen, dat vind ik een van hun beste releases.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za okt 24, 2009 1:46 pm

ea teasse schreef:Ben de laatste tijd weer helemaal into Lunar Aurora. Geweldige sfeervolle black Metal. Ik heb nog niet alles van hen, maar ben het wel langzaam maar zeker aan het aanschaffen. Nu staat elixir of Sorrow in bestelling. Daarna moet ik nog Mond, Andacht en de 2005 versie van Ars Moriendi hebben.
Probeer ook de split met Paysage d'Hiver te bemachtigen, dat vind ik een van hun beste releases.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » zo okt 25, 2009 12:29 pm

Hun best release naar mijn mening, samen met Zyklus. Jammer dat ze daarna niet in die stijl verder gegaan zijn.
Laatst gewijzigd door Nynke op zo okt 25, 2009 12:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo okt 25, 2009 12:41 pm

Mond is wat teleurstellend inderdaad, om over Andacht nog maar te zwijgen.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo okt 25, 2009 7:52 pm

Nynke schreef:Hun best release naar mijn mening, samen met Zyklus. Jammer dat ze daarna niet in die stijl verder gegaan zijn.
Zyklus is ook mijn favoriete plaat van de band. Sfeervolle BM ten top! Het is alweer een tijdje geleden dat ik die andere albums heb gehoort; wordt misschien toch weer tijd.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Bericht door ea teasse » zo okt 25, 2009 8:36 pm

Of Stargates and Bloodstained Celestial Spheres vind ik ook heel cool. Lekker freaky. Voorlopig gaat daar mijn voorkeur naar uit, samen met Ars Moriendi.

Manannán
Berichten: 683
Lid geworden op: zo jun 05, 2005 1:55 pm
Locatie: Arnheim

Bericht door Manannán » ma okt 26, 2009 1:25 pm

Lunar aurora is inderdaad erg goed, ik vind Mond juist erg vet, het nummer Heimkehr vooral, met schitterende subtiel geplaatste keyboards door de razernij. Andacht slecht? Mozes kriebel die cd vind ik anders ook erg goed, ze hebben niet eens een slechte cd gemaakt. Alles kopen!
Swords & Leather!!!

[img]http://img123.imageshack.us/img123/1086/repugnant7kn.jpg[/img]

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8458
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma nov 16, 2009 10:02 pm



Live videootje van het nummer Bloodworship van Dodenkrocht op Sathanas In Gloriam.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8458
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma nov 16, 2009 10:23 pm

Blood&Ashes schreef:Mond is wat teleurstellend inderdaad, om over Andacht nog maar te zwijgen.
Andacht vind ik nog steeds een prachtalbum, ik snap niet waarom alle puristen er toch altijd over blijven vallen (no offence), maar ik behoor dan ook niet tot de mensen die Zyklus het beste vinden dat LA ooit heeft uitgebracht, ik vind Ars Moriendi bijvoorbeeld veel sterker.
לֹא אעבוד

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Bericht door ea teasse » ma nov 16, 2009 10:29 pm

Ik heb een paar dagen geleden Elixir of Sorrow uit de brievenbus gehaald. Allemensen wat is dat een goeie plaat. Nu alleen nog Mond en Andacht. Van Andacht zou ik graag de digi hebben, maar die is tegenwoordig moeilijk te vinden, jammer genoeg... Moest iemand hem weg doen...

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di nov 17, 2009 5:53 pm

Ik vind de reactie van B&A ook wat overdreven. Mond was inderdaad een beetje een teleurstelling, maar Andacht vond ik alweer veel beter. Ik luister toch nog regelmatig naar Andacht, terwijl Mond al heel lang de kast niet uit is geweest.
Top:
Ars Moriendi
A Haudiga Fluag (PdH split)
Elixir of Sorrow
Zyklus
Seelenfeuer
Andacht
Weltengänger
Of Stargates....
Mond

De split met SotM is mijns inziens te kort om ertussen te mogen, wel een erg tof nummer dat ik vaker op de heruitgave van Seelenfeuer luister dan op EP.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25359
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di nov 17, 2009 7:04 pm

Ja, Seelenfeuer. Meer heb ik er ook niet, maar ik heb nog wel het meeste met dat bombastische doch rauwe geluid uit de begindagen. Misschien wat rommelig, maar wel lekker kunstzinnig. De laatste albums vind ik toch wat saai af en toe.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » wo nov 18, 2009 11:30 am

Nynke schreef:[..]


Best interessant, voor zover je dat kan beoordelen op basis van Myspace.
Na het lezen van deze zin verwachtte ik een beetje dat er 3 sampletjes van een halve minuut of zo op de site staan of iets in die minimale strekking.
Maar er staan gewoon 7 van de 10 nummers in zn geheel op die site :lol:.

Nah ja, ik ga weer genieten van mn entrecôte vers van de grill, overgoten met een overheelijk champignon-roomsausje... voor zover dat kan. 8)
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » wo nov 18, 2009 11:40 am

Maar twee van die nummers komen van het nieuwe album...en genoeg bands die net de twee beste nummers op hun myspace zetten.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » wo nov 18, 2009 12:34 pm

Oblivion schreef:[..]


Nah ja, ik ga weer genieten van mn entrecôte vers van de grill, overgoten met een overheelijk champignon-roomsausje... voor zover dat kan. 8)
Entrecôte, als dat niet het meest walgelijke stuk vlees is wat ik ooit op mijn bord heb gehad dan weet ik het ook niet meer. Gore lap vlees met lellen en vellen, bot, en veel goor vet. Bah.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo nov 18, 2009 12:52 pm

Als het goed klaargemaakt is heb je van dat vel, bot en vet normaal toch geen last hoor :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8458
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » wo nov 18, 2009 1:25 pm

Doe eens het filmpje kijken jullie.
לֹא אעבוד

Swamp
Berichten: 536
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:05 am
Locatie: down there...

Bericht door Swamp » wo nov 18, 2009 1:42 pm

gedaan en niet mijn ding
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » wo nov 18, 2009 2:14 pm

Mond vind ik nog steeds een vet album. Eén van de weinige blekkie albums die hier nog weleens gedraaid worden. Andacht heb ik nog nooit geluisterd.

Wat waren ze live vet zeg, paar jaar terug in de goudvishal. Beste black concert dat ik ooit heb gezien.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » wo nov 18, 2009 5:58 pm

En dat in de Goudvishal. :P

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Bericht door kriegsnebel » vr nov 20, 2009 9:27 am

De nieuwe Urgehal nu 2 keer geluisterd,wat een gave plaat!
Zeker jaarlijst materiaal!

En jammer dat Graupel album weer uitgesteld is!
Bier en metal

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » vr nov 20, 2009 7:05 pm

kriegsnebel schreef:
En jammer dat Graupel album weer uitgesteld is!
Ja, dat gebeurt helaas keer op keer nu... Hoop dat ze toch eens hun beloften waar gaan maken.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » vr nov 20, 2009 7:09 pm

Gisteren weer een concert van Verdunkeln gezien, in Essen (Turock). Verreweg hun beste tot nu toe, goed geluid daar. Jammer genoeg kregen ze maar weinig tijd. Had graag nog wat meer gehoord, vooral van hun eerste album, al vallen de nummers van het tweede album, dat ik op cd niet gigantisch goed vind, me live telkens erg mee. Ben benieuwd wanneer zij weer met wat nieuws komen.

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » ma nov 23, 2009 6:27 pm

Serieus, meen je dit?

De zanger/gitarist begint elk liedje met een saaie intro, waarbij hij een delay of chorus ofzo gebruikt....en dan begint de drummer kansloos te rammelen en als slagroom hebben ze een 2e gitarist die geen gitaar kan spelen.

Wat een kut band.

Lamme, houterige riffs., echt joh.. Dat mensen dit trekken...

@ Nynke
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
Dragahl
Berichten: 1419
Lid geworden op: di nov 30, 2004 10:45 am
Locatie: Arnhem

Bericht door Dragahl » ma nov 23, 2009 7:39 pm

Nynke schreef:Gisteren weer een concert van Verdunkeln gezien, in Essen (Turock). Verreweg hun beste tot nu toe, goed geluid daar.
Beter dan in Speyer?
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » ma nov 23, 2009 8:31 pm

Dragahl schreef:[..]

Beter dan in Speyer?
Ja, het geluid was stukken beter, waardoor het allemaal net wat intenser overkwam. Helaas hadden ze wel minder tijd dan in Speyer.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » di nov 24, 2009 9:20 pm

Turock is ook wel een ontzettend goede zaal qua geluid. Als de band dan ook nog eens goed speelt, dan is het feest.

Plaats reactie