21/11-Brutal Assault, Eternal Blackout, Panoptikon_The Stage
21/11-Brutal Assault, Eternal Blackout, Panoptikon_The Stage
The stage
Zaal open 21:00
Entree € 4,00
// cd-presentatie Brutal Assault //
Brutal Assault is haast twee jaar bezig en presenteren vanavond al hun tweede release "Revenge", opgenomen in de Marmer studio in Didam. Dit schijfje bevat vijf tracks waaronder "Please don't take the disease" waarvoor Brutal Assault bezig is met videoclip opnamen. Death metal met invloeden van bands als Autopsy, Morgoth en Atheist.
Eternal Blackout, thrashmetal/metalcore cocktail.
Panoptikon, legering van death, trash en metal.
Zaal open 21:00
Entree € 4,00
// cd-presentatie Brutal Assault //
Brutal Assault is haast twee jaar bezig en presenteren vanavond al hun tweede release "Revenge", opgenomen in de Marmer studio in Didam. Dit schijfje bevat vijf tracks waaronder "Please don't take the disease" waarvoor Brutal Assault bezig is met videoclip opnamen. Death metal met invloeden van bands als Autopsy, Morgoth en Atheist.
Eternal Blackout, thrashmetal/metalcore cocktail.
Panoptikon, legering van death, trash en metal.
Laatst gewijzigd door The Stage op wo nov 11, 2009 1:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Strijdkreet
En ik heb hem nog niet eensStrijdkreet schreef:Is de cd van marchimmetje eindelijk uit ja ? Mooi zo.

Zaal open om 21:00? Wat is dat voor een tijd? Mis ik zeker de laatste band omdat ik de trein moet hebben... wat is er mis met de zaal om zeven uur opengooien?
Niet aanwezig dus.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
- Strijdkreet
Tsja, zullen we die grote beer even dp'en ?Bastiaan schreef:[..]
En ik heb hem nog niet eensStelletje mongolen
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
Bastiaan schreef:........
Ben ik toevallig vorig jaar met oud en nieuw op de kamer van een vriend van jou verzeild geraakt, waar jij ook bij was? En die gasten van Brutal Assault waren er ook en kotsten de wc onder. Priceless!
Neeeeeee, hij had niet gekotst!
Iedereen heeft het gehoord en gewoon blijven beweren dattie niet gekotst had

Ow en laat dat vriend van jou maar achterwege.
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
- Strijdkreet
Spijtig dat Sudden er mee gestopt is.
Wel even een hoge gil kunnen schenken als afscheid.
Wel even een hoge gil kunnen schenken als afscheid.
"I wanted to see a war run so badly."