Alice Cooper naar Kerkrade
- alicecooper
Dude...serieus?alicecooper schreef:Wel vreemd dat ze vermelden dat er special guests mee zullen komen, terwijl er nog niks bekend is.
Denk dat het gewoon lokale bands zullen worden, want als het namen van vormaad waren geweest, dan zouden ze dat al lang naar buiten hebben gebracht.
Maargoed we wachten af.
www.last.fm/user/robenroll
Delain lijkt me ook stug want die zijn met Sonata Arctica aan het toeren. Al staan die woensdag wel in Tilburg.Gilbert schreef:Hoe fantastisch ik Alice Cooper ook vind, lijkt Within Temptation me inmiddels in eigen land veel te groot om in zijn voorprogramma te spelen hoor. Een iets minder populaire female fronted band als Delain of Stream Of Passion zou me daarentegen niks verbazen.
- alicecooper
oh die komen hier vandaan. Met een redelijk bekende popjournalist op drums.s204599 schreef:Om jullie nieuwsgierigheid weg te nemen:
http://www.666thenightmare.nl/
Coverband dus...
- alicecooper
- John Lydon
Aha,dus blij gemaakt met de verwachting van een paar goeie artiesten en een coverbandje gekregen... Hopelijk was Alice wel op dreef..number_17 schreef:666 the nightmare was de speciale gast.
Show was goed, mar ik had er misschien toch iets meer van verwacht.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....