Rock Werchter 1-4 Juli 2010
Rock Werchter 1-4 Juli 2010
Eindelijk beginnen alle festivals weer namen bekend te maken! Dat word smullen. Nu ook Rock Werchter. Ik snap niet dat het zo populair festivals is want het is er buiten de muziek om knetter saai maargoed. Als je de line up elk jaar ziet is het wel begrijpelijk dat het uitverkoopt. Tot nu toe 2 (bijster orginele) namen bekend. Als er weer een paar namen komen die ik nog perse moet zien dan ben ik wel weer aanwezig.
Pearl Jam
Muse
edit:
Pink
Pearl Jam
Muse
edit:
Pink
www.last.fm/user/robenroll
- alicecooper
Zoals verwacht. Ze spelen op dezelfde dag als Pink, die naar mijn mening ook enkele uitstekende cd's heeft gemaakt en een goede live-performer is, dus misschien ga ik wel een dagje naar Werchter. Anyways, met Rammstein en Pearl Jam op Werchter valt het alleen maar extra tegen dat Graspop voorlopig niet verder komt dan Kiss als grootste publiekstrekker.alicecooper schreef:Ook Rammstein op Rock Werchter.

- cataclysm child
- KoenM
- Contacteer:
Re: Rock Werchter 1-4 Juli 2010
De gave bands zitten voor mij téveel verdeeld over verschillende dagen, anders had ik het misschien overwogen, hoe kut het festival zelf ook is:
Donderdag
Main stage: Faithless - Muse - Stereophonics - Phoenix - Skunk Anansie
Pyramid Marquee: Crookers - Bloody Beetroots Deathcrew 77 - La Roux - The XX - Midlake - Kyteman's Hiphop Orchestra
Vrijdag
Main stage: Green Day - Editors - 30 Seconds to Mars - Paramore - Rise Against
Pyramid Marquee: LCD Soundsystem - The Specials - Jack Johnson - Corinne Bailey Rae - The Gaslight Anthem
Zaterdag
Main stage: Rammstein - Pink - The Ting Tings - Gossip - Channel Zero
Pyramid Marquee: Booka Shade - Empire of the Sun - Florence + The Machine - Porcupine Tree - The Temper Trap - Delphic
Zondag
Main stage: Pearl Jam - Arcade Fire - Them Crooked Vultures - Alice in Chains - Wolfmother
Pyramid Marquee: Vitalic - The Blackbox Revelation - The Black Keys
Muse - Editors - Rise Against - Rammstein - Porcupine Tree - Alice in Chains
6 bands over 4 dagen is me iets te weinig.
Donderdag
Main stage: Faithless - Muse - Stereophonics - Phoenix - Skunk Anansie
Pyramid Marquee: Crookers - Bloody Beetroots Deathcrew 77 - La Roux - The XX - Midlake - Kyteman's Hiphop Orchestra
Vrijdag
Main stage: Green Day - Editors - 30 Seconds to Mars - Paramore - Rise Against
Pyramid Marquee: LCD Soundsystem - The Specials - Jack Johnson - Corinne Bailey Rae - The Gaslight Anthem
Zaterdag
Main stage: Rammstein - Pink - The Ting Tings - Gossip - Channel Zero
Pyramid Marquee: Booka Shade - Empire of the Sun - Florence + The Machine - Porcupine Tree - The Temper Trap - Delphic
Zondag
Main stage: Pearl Jam - Arcade Fire - Them Crooked Vultures - Alice in Chains - Wolfmother
Pyramid Marquee: Vitalic - The Blackbox Revelation - The Black Keys
Muse - Editors - Rise Against - Rammstein - Porcupine Tree - Alice in Chains
6 bands over 4 dagen is me iets te weinig.
Re: Rock Werchter 1-4 Juli 2010
mjah, ze komen sowieso iets van 3 podia te kort om het echt leuk te maken. Al was dat kleine open podium wel altijd gezellig. Geen idee of dat nog bestaat.