18-jan-2010: Scott Kelly @ Paard van Troje, Den Haag
18-jan-2010: Scott Kelly @ Paard van Troje, Den Haag
14.01.10 Germany Dortmund @ Paulus Kirche
15.01.10 Belgium Antwerp @ Bar Mondial
16.01.10 UK London @ South Of The Border
17.01.10 Greece Athens @ MoBetter Club
18.01.10 Netherlands Den Haag @ Paard van Troje
19.01.10 France Paris @ Glazert
20.01.10 France Colmar @ Musee Du Jouet
21.01.10 Switzerland Martigny @ Les Caves du Manoir
22.01.10 Italy Genova @ Teatro Carignano
23.01.10 Italy Rome @ Blackout Club
24.01.10 Italy Ravenna @ Bronson Club
25.01.10 Austria Wien @ WUK
26.01.10 Slovakia Trnava @ Galeria Jana Koniarka
27.01.10 Czech Rep Tocnik @ Old Castle
28.01.10 Germany Berlin @ Festsaal Kreuzberg
29.01.10 Germany Leipzig @ UT Connewitz
30.01.10 Germany Iserlohn @ Dechenhoehle
Bar Mondial, Antwerpen: 21.00 / € 8
Paard van Troje, Den Haag: Zaal open: 19:30 / Aanvang: 20:30 / € 13,00
Ik ga wel effe kijken, 't is bovendien lekker dichtbij voor mij.
15.01.10 Belgium Antwerp @ Bar Mondial
16.01.10 UK London @ South Of The Border
17.01.10 Greece Athens @ MoBetter Club
18.01.10 Netherlands Den Haag @ Paard van Troje
19.01.10 France Paris @ Glazert
20.01.10 France Colmar @ Musee Du Jouet
21.01.10 Switzerland Martigny @ Les Caves du Manoir
22.01.10 Italy Genova @ Teatro Carignano
23.01.10 Italy Rome @ Blackout Club
24.01.10 Italy Ravenna @ Bronson Club
25.01.10 Austria Wien @ WUK
26.01.10 Slovakia Trnava @ Galeria Jana Koniarka
27.01.10 Czech Rep Tocnik @ Old Castle
28.01.10 Germany Berlin @ Festsaal Kreuzberg
29.01.10 Germany Leipzig @ UT Connewitz
30.01.10 Germany Iserlohn @ Dechenhoehle
Bar Mondial, Antwerpen: 21.00 / € 8
Paard van Troje, Den Haag: Zaal open: 19:30 / Aanvang: 20:30 / € 13,00
Ik ga wel effe kijken, 't is bovendien lekker dichtbij voor mij.
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S
Hoe kan je trouwens van tevoren een kaartje regelen voor een concert bij Het Paard? Ben daar nog nooit eerder geweest. Op hun site staat dat ik een account moet maken, daar heb ik dus echt even geen zin in. Verkopen ze hun concertkaartjes gewoon ook bij het postkantoor of een Primera bijvoorbeeld?
Anders kan ik een keertje als ik in het centrum ben gewoon even naar binnen gaan en daar aan de balie een kaart kopen?
Anders kan ik een keertje als ik in het centrum ben gewoon even naar binnen gaan en daar aan de balie een kaart kopen?
Net weer thuis aangekomen van het concert.
Het was erg leuk, de kleine zaal van Het Paard heeft een intieme sfeer die ideaal is voor dit soort shows. In totaal waren er waarschijnlijk zo'n 25 gasten komen opdagen. Scott speelde een nummer van Shrinebuilder geloof ik, maar voor de rest kende ik eigenlijk niet veel want ik ben niet zo bekend met zijn solo werk.
Erg leuk ook dat hij sprak tegen het publiek (in tegenstelling tot wanneer hij in Neurosis optreedt), en achteraf posters/cd's enzo signeerde, zie foto
Ik vroeg hem wanneer Neurosis weer een album uitbrengt, en hij zei dat zeker niet meer haalbaar is voor dit jaar, maar misschien in 2011.
Eerste concert voor mij in dit jaar, heb erg genoten. En weer lekker vroeg thuis, aangezien het 5 minuutjes rijden was.
Het was erg leuk, de kleine zaal van Het Paard heeft een intieme sfeer die ideaal is voor dit soort shows. In totaal waren er waarschijnlijk zo'n 25 gasten komen opdagen. Scott speelde een nummer van Shrinebuilder geloof ik, maar voor de rest kende ik eigenlijk niet veel want ik ben niet zo bekend met zijn solo werk.
Erg leuk ook dat hij sprak tegen het publiek (in tegenstelling tot wanneer hij in Neurosis optreedt), en achteraf posters/cd's enzo signeerde, zie foto

Ik vroeg hem wanneer Neurosis weer een album uitbrengt, en hij zei dat zeker niet meer haalbaar is voor dit jaar, maar misschien in 2011.
Eerste concert voor mij in dit jaar, heb erg genoten. En weer lekker vroeg thuis, aangezien het 5 minuutjes rijden was.
Uiteindelijk vanwege werk en andere halve verplichtingen niet meer gegaan. Zat gister overdag nog hard te twijfelen maar na zijn solo materiaal nogmaals beluisterd te hebben toch maar besloten niet te gaan, heb niet zo heel veel met zijn solo werk, en op Roadburn 2 jaar terug begon het na een nummer of 3/4 wel wat eentonig te worden.