Ik heb hier nog een enquête liggen van vorig jaar, vorig jaar had ik te weinig ingevulde enquêtes teruggekregen om er een fatsoenlijke conclusie uit te trekken en daardoor m'n nota voor het betreffende vak niet in kunnen leveren. Dit jaar nog een kans : ')
Niets moet, maar aangezien hier ook een hoop tuig rondhangt dat verder toch geen kut te doen heeft; het zou wel érg fijn zijn als ik hier wat invullers kan werven. Proberen kan geen kwaad natuurlijk, en het is extra interessant omdat hier mensen uit het hele land komen.
Het gaat om 10 fragmenten van ca. 25 seconden, en in de enquête is het dan de bedoeling dat per fragment (telkens dezelfde) 6 vragen ingevuld worden. Ik denk dat je er zo'n 10 minuten aan kwijt bent.
Kortgezegd is mijn doel te weten te komen hoe mensen tegenover bepaalde spreekstijlen staan (en of die meningen te koppelen zijn aan specifieke achtergrondinformatie).
Er staat geen kut tegenover

De opnames zijn niet allen even denderend (qua volume en zo), maar ach.
Voor degene die wil helpen: via onderstaande link kun je een rar-bestand downloaden, waarin de 10 fragmenten en de enquête staan. De enquête wijst verder voor zich.
http://www.megaupload.com/?d=3192IQQ1
Alvast bedankt!