19 dec: Eindhoven Metal Meeting @ De Effenaar

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
MetalJan

Bericht door MetalJan » zo dec 20, 2009 4:37 pm

Was een gaaf dagje ja! We hebben alleen de bands gezien die in de grote zaal speelden (op Thyrfing na dan). Te beginnen met:

Krisiun: Was de opener dus en wat voor één! Die knalde er gelijk in met hun snoeiharde deathmetal. Er werd voornamelijk werk van hun laatste 2 cd’s gespeeld, met een paar oudere nummers. Het geluid was ook goed, niet té hard. De heren waren enthousiast bezig, wat niet echt van het publiek kon worden gezegd, maar ach, het was nog vroeg.

Grave: Vond ik wat minder, omdat ik het na een tijdje wat eentonig vond. Toch speelden ze wel een aardige set en nadat Nile-bassist Chris Lollis een nummertje had meegezongen, sloot men het optreden af met Into The Grave!

Shining: Ik had deze band nog nooit live gezien, maar ik had er aardig wat rare verhalen over gehoord, met name over de zanger. Vandaag had ie wat van die rare streken zoals het drankgebruik op het podium, uitdrukken van een peuk op zijn armen en tongen met de bassist! Muzikaal vond het ik het zeker niet onaardig. Een apart, doch aardig optreden.

Equilibrium: “Hee, ik wist niet dat Hans Klok ook in een band zat”, zei m’n broer. En idd, de zanger had er wel wat van weg, hahaha. Deze band had ik ook nog nooit live gezien en was er wel erg benieuwd naar. Men speelde vooral veel werk van hun laatste werkje Sagas. De sfeer zat er goed in bij het publiek. Prima optreden en dat lag heus niet alleen aan de mooie bassiste!

Impaled Nazarene: Deze band was weer van een heel ander kaliber. Snoeiharde black en crustcore werden de zaal ingeknald! De zanger schreeuwde de longen uit zijn lijf, hehe. Heftig optreden, maar niet echt mijn smaak.

Hierna zijn we wat gaan eten in het Effenaar restuarant.

Legion of the Damned: We kwamen daar halverwege aan en hoewel ze prima speelden, was het toch wel wat eentonig.

Entombed: Laatste keer dat ik ze zag was op Neurotic Deathfest in mei dit jaar. Toen was de zanger behoorlijk bezopen, maar was nu beter ter been, haha. Hoewel hij nog steeds met een bekertje bier in de band liep, ging het zingen hem toch veel beter af. Men speelde oa nummers van Left Hand Path en Serpent Saints. Goed optreden!

Nile: Hier keek ik naar uit. Was erg benieuwd welke nieuwe nummers men live speelde. De band stoof weg met Kafir! Daarna speelde men oa Execration Text, Sarcophagus, Papyrus Containing the Spell… 4th Arra of Dagon en men sloot af met Black Seeds Of Vengeance. Gaaf optreden!

Satyricon: Dit was ook een goed optreden! Oa Now, Diabolical, The Wolfpack en Black Crow on a Tombstone kwamen voorbij. Zanger Satyr is een echte entertainer! Ik heb het optreden niet meer af gezien, want we gingen toen naar huis en we wilde de drukte een beetje voor zijn.

Heb dus wel genoten van de Eindhoven Metal Meeting. Prima zaal en goed dat je ook kon eten in de Effenaar. Alleen wil ik liever Hertog Jan dan Dommelsch, hehe.

goddethroned

Bericht door goddethroned » zo dec 20, 2009 5:27 pm

Ik heb me ook uitstekend vermaakt gisteren. Leuke zaal ook de Effenaar. Jammer dat het zo'n eind weg is om er vaak te komen. Voor mij waren de hoogtepunten vooral Satyricon, Nile (beter dan afgelopen week), Impaled Nazarene en Grave (wel iets minder dan afgelopen week). Helaas Deströyer 666 en Thyrfing niet meer kunnen zien met het oog op de terugreis en het slechte weer dat voorspeld werd. Maar al met al een mooie dag gehad met veel gave bands! Volgend jaar weer als het kan, maar dan met ander bier dan Dommelsch.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Metall

Bericht door Metall » zo dec 20, 2009 7:57 pm

Het was erg gaaf! Leuke sfeer, goede optredens gezien van Shining (de zanger was gelukkig niet zo dronken als op Party San), Equilibrium, Impaled Nazarene, Elite, Skyforger, Entombed (deels), Darkened Nocturn Slaughtercult, Satyricon, Deströyer 666, Thyrfing (deels), The Devil’s Blood, en Hollenthon.

The Devil’s Blood vond ik heel apart. Leuk dat die erbij waren.
Darkened Nocturn Slaughtercult ook heel bijzonder: lekker smerige black. Alleen minder lekker om een volle lading varkensbloed over je heen te krijgen. 8)

Terugreis ging goed behalve het laatste stuk: anderhalf uur door de sneeuw lopen omdat de taxi’s mij niet naar huis wilden rijden.

Setlist Elite:
Afbeelding

Setlist Darkened Nocturn Slaughtercult:
Afbeelding

Rubicon

Bericht door Rubicon » zo dec 20, 2009 8:19 pm

Cathalised schreef:[..]

:lol:

Dat vraagt om foto's.
Had ik die maar. Die gastjes staan op mijn netvlies gedrukt. felblauwe nike schoenen. Werkelijk hilarisch. Heb wel een foto van het type schoen:

Afbeelding

Dan dus met een (te) strakke spijkerbroek en een jong bekkie en maar roepen over de jaren 80 en zelf een jaar of 15 zijn... :shock:
We hebben het er vanmiddag nog over gehad en hard gelachen... :lol: :lol: :lol:

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo dec 20, 2009 10:35 pm

Ulcerate was iig duidelijk de band van de dag voor mij. Die veegde wel de vloer aan met heel veel bands.
Supergeluid en een ontzettend strak, hard en rossend optreden.

The Devil's Blood daarentegen was wel de desceptie van de dag.
Wat een overrated kutgejank. De muziek gaat nog wel, maar die chick moet maar op een oude sok gaan kauwen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Blanke_Meester

Bericht door Blanke_Meester » zo dec 20, 2009 11:09 pm

Gr. Dracula schreef:Ulcerate was iig duidelijk de band van de dag voor mij. Die veegde wel de vloer aan met heel veel bands.

The Devil's Blood daarentegen was wel de desceptie van de dag.
Wat een overrated kutgejank. De muziek gaat nog wel, maar die chick moet maar op een oude sok gaan kauwen.
Waar!
Ik heb ze ooit een keer gezien in het voorprogramma van Wolves in the Throne Room en wat verschrikkelijk kut was Devil's Blood!

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » zo dec 20, 2009 11:10 pm

The Devil's Blood is onbeschoft overgewaardeerd en over het paard getild .

Wel blij dat ik toch nog iets lees over Ulcerate, dat was een band die ik graag had gezien.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Woutjinho
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » zo dec 20, 2009 11:51 pm

ik was ook bij ulcerate. goede band. paar maanden terug vond ik die nieuwe cd echt kut, maar na een paar luisterbeurten begint het toch wel tof te worden, en dan zo'n optreden ook nog

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » ma dec 21, 2009 1:13 am

Tox schreef:Satyricon helaas niet kunnen zien, maar die kom ik vast nog wel eens ergens tegen.
Dan zal je wss toch minstens een jaartje moeten wachten, aangezien ze in 2010 een break nemen. Ben heel blij dat ik ze nog in Hof Ter Lo heb gezien twee weken geleden, was werkelijk een geweldig optreden.
Faustian Spirit of the Earth

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » ma dec 21, 2009 11:20 am

Gr. Dracula schreef:The Devil's Blood daarentegen was wel de desceptie van de dag.
Blanke_Meester schreef:Waar!
Ik heb ze ooit een keer gezien in het voorprogramma van Wolves in the Throne Room en wat verschrikkelijk kut was Devil's Blood!
yowannuzz schreef:The Devil's Blood is onbeschoft overgewaardeerd en over het paard getild .
:lol: :lol:
The Devils Blood was het enige wat, op Satyricon na, de dag nog enigszins goed maakte. Wat. Ontzettend. Geniaal!! Ik snap ook echt niet hoe je het niet geniaal kan vinden maar dat zal wel mijn handicap zijn. Ik had kippenvel in elk geval.
Mediteren kun je leren!

Crises

Bericht door Crises » ma dec 21, 2009 11:34 am

Grave
Voor mij de eerste keer dat ik deze band mocht aanschouwen en dat beviel mij bijzonder goed eigenlijk.

posthum
Ik kende deze band echt helemaal niet, maar de 20 minuten dat ik ze gezien heb, hebben mij wel overtuigd dat ze iets kunnen (ondanks het feit dat een van guitaren niet helemaal mee werkte).

Equilibrium
Deze band die heel nadrukkelijk uit Beieren komt en niet uit Duitsland. Ik vond zelf het een beetje klinken als folkmetal zonder de kenmerkende folk instrumenten.

Impaled Nazarene
Deze band heeft niet zo'n indrukwekkende live reputatie bij mijn weten. Deze reputatie was wel geheel terecht. Ik was er vrij snel weer weg.

Legion of the Damned
Grappig optreden, maar ik vond ze in Tilburg en op Metalcamp veeeeel beter. Het laatste optreden van het jaar was niet hun beste.

Nile
De eerste keer dat ik deze gasten heb gezien.
Het zat erg goed in elkaar, maar het is heel duidelijk niet mijn ding.
Het eerste nummer dat ze van de nieuwe cd speelden vond ik wel erg goed.

Satyricon
Satyricon is een geweldige liveband. Jammer genoeg verschilde de setlist alleen maar in lengte van de andere 2 keer dat ik ze dit jaar heb gezien.
Op het moment dat ik net tegen iemand wilde zeggen, dat ik het publiek wel heel mak vond in vergelijking tot Party San (waar ik dacht toch wel redelijk uit de gevarenzone te staan en erachter kwam na drie tellen dat dit niet zo was), maakte Satyr de opmerking dat hij inderdaad hetzelfde vond.

Deströyer 666
Dit klonk leuk, maar ik was gesloopt na een hele dag staan, dus na anderhalf nummer vond ik het wel welletjes.

Het was een geslaagde dag, maar er waren naar mijn mening net even iets te veel bands om echt recht te doen aan die bands. Ook het feit dat het door gaat tot weet ik veel hoe laat (03:00), vond ik niet echt een succes. Ik vind 01:00 toch echt wel de limiet voor zoiets.

Na ja... Volgende editie van de Metal Meeting ben ik er vast wel weer bij, ongeacht de plaats in Nederland.
Laatst gewijzigd door Crises op ma dec 21, 2009 3:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » ma dec 21, 2009 12:42 pm

Crises schreef: Equilibrium
Deze band die heel nadrukkelijk uit Beieren komt en niet uit Duitsland. Ik vond zelf het een beetje klinken als folkmetal zonder de kenmerkende folk instrumenten.
Dat kwam dus door het kutgeluid, waardoor alle gave folkriedeltjes alleen bij het begin van het nummer even te horen waren en verder verzopen in het gitaar- en drumgeluid.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

number_17

Bericht door number_17 » ma dec 21, 2009 2:25 pm

Draconian schreef:[..]

Dat kwam dus door het kutgeluid, waardoor alle gave folkriedeltjes alleen bij het begin van het nummer even te horen waren en verder verzopen in het gitaar- en drumgeluid.
Op de plek waar ik stond had ik er bijna geen last van eigenlijk.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Sister September

Bericht door Sister September » ma dec 21, 2009 4:16 pm

Ik heb me ook goed vermaakt ondanks dat ik na 5 minuten al een beker bier over mee heen kreeg, m'n pony zat de hele dag beroerd ;)
Hackneyed vond ik erg leuk, jammer dat ze zo vroeg stopten (jaja, kom maar op met die bedtijd grapjes) en Satyricon en Nile waren super!

MetalJan

Bericht door MetalJan » ma dec 21, 2009 7:07 pm

Gr. Dracula schreef:Ulcerate was iig duidelijk de band van de dag voor mij. Die veegde wel de vloer aan met heel veel bands.
Had ze graag willen zien, maar op dat moment ging Equilibrium voor.

Eus
Contacteer:

Bericht door Eus » di dec 22, 2009 12:51 pm

Hierbij nog wat foto's.

Grave
Afbeelding

Shining
Afbeelding

Equilibrium
Afbeelding

Ulcerate
Afbeelding

Entombed
Afbeelding

Nile
Afbeelding

Satyricon
Afbeelding

Afbeelding

Merauder
Afbeelding

Destroyer 666
Afbeelding

Thyrfing
Afbeelding

The Devils Blood
Afbeelding

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Fotos --> Festivals -- EMM 2009

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » di dec 22, 2009 12:56 pm

Wat is Shining toch een belachelijke vertoning, hebben ze nu echt dat homo-erotische geklef tot een soort gimmick gemaakt ofzo?!

Crises

Bericht door Crises » di dec 22, 2009 1:55 pm

Het antwoord is ja.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Woutjinho
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » di dec 22, 2009 2:15 pm

gave fotos, ik heb er een paar op mn death metal hyves gezet (met verwijzingen naar metal-experience natuurlijk)

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » di dec 22, 2009 2:45 pm

Crises schreef:Het antwoord is ja.
O.

MetalJan

Bericht door MetalJan » di dec 22, 2009 6:56 pm

Sander schreef:Wat is Shining toch een belachelijke vertoning, hebben ze nu echt dat homo-erotische geklef tot een soort gimmick gemaakt ofzo?!
En d'r gingen gelijk een aantal bekertjes bier naar het podium na die actie :lol:

Rubicon

Bericht door Rubicon » di dec 22, 2009 8:25 pm

MetalJan schreef:[..]

En d'r gingen gelijk een aantal bekertjes bier naar het podium na die actie :lol:
En er draaiden een aantal personen onmiddellijk om, om naar beneden te gaan. Waardeloze actie van die band, want dit soort kul hebben ze niet nodig volgens mij, net als dat stompzinnige uitdrukken van peuken op zijn arm, stoer hoor... :roll: muzikaal gezien vind ik het een prima band. Maar dat zogenaamd stoere en homofiele gedoe op het podium... :gun:

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » di dec 22, 2009 8:56 pm

Wat een gemiep.Als het 2 wijven waren geweest die stonden te bekken op het podium dan was het wel een sensatie geweest. :roll:

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » di dec 22, 2009 8:59 pm

NotYourBitch schreef:Wat een gemiep.Als het 2 wijven waren geweest die stonden te bekken op het podium dan was het wel een sensatie geweest. :roll:
Klopt, wat is je punt?

number_17

Bericht door number_17 » di dec 22, 2009 9:11 pm

NotYourBitch schreef:Wat een gemiep.Als het 2 wijven waren geweest die stonden te bekken op het podium dan was het wel een sensatie geweest. :roll:
Ja natuurlijk.. :?
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Cranial

Bericht door Cranial » di dec 22, 2009 9:16 pm

Rubicon schreef:[..]

En er draaiden een aantal personen onmiddellijk om, om naar beneden te gaan. Waardeloze actie van die band, want dit soort kul hebben ze niet nodig volgens mij, net als dat stompzinnige uitdrukken van peuken op zijn arm, stoer hoor... :roll: muzikaal gezien vind ik het een prima band. Maar dat zogenaamd stoere en homofiele gedoe op het podium... :gun:
sluit me hierbij aan, een band van het kaliber shining heeft dit soort aandachttrekkerij niet nodig......jammer...erg jammer...
Tullepetoanum Metallius

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di dec 22, 2009 10:08 pm

Sander schreef:[..]

Klopt, wat is je punt?
Dat als hij het fijn vind een gozer af te lebberen het vooral moet doen.

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » wo dec 23, 2009 1:04 am

En als de muzikale performance in orde is, wat is het probleem dan? Jongens toch :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Metall

Bericht door Metall » wo dec 23, 2009 8:37 am

Blanke_Meester:
Ah, nou weet ik het weer. Dat was toch begin dit jaar in Den Bosch? Toen vond ik ze ook slecht en irritant. Zij zijn er duidelijk op vooruitgegaan dus.

Crises:
Satyricon is een geweldige liveband. Jammer genoeg verschilde de setlist alleen maar in lengte van de andere 2 keer dat ik ze dit jaar heb gezien.
Inderdaad. Hopelijk komt Satyricon de volgende keer met een heel nieuwe setlist. Want: ze hebben nog zoveel andere prachtige nummers gemaakt!

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » wo dec 23, 2009 2:51 pm

Orklord schreef:[..]

Dat als hij het fijn vind een gozer af te lebberen het vooral moet doen.
Zoiets.
En nog steeds bekrompenheid van veel mensen.
2 mannen die met elkaar zoenen=vies
2 wijven die dat doen=geil.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » wo dec 23, 2009 2:53 pm

Dat zit gewoon in onze natuur. :lol:

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet warm of koud van zou worden wanneer er ineens twee chicks op het podium staan te lebberen.

Woutjinho
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » wo dec 23, 2009 3:38 pm

NotYourBitch schreef:[..]

Zoiets.
daar heb je gelijk in, maar als bandleden dat doen komt dat niet professioneel over

Rubicon

Bericht door Rubicon » wo dec 23, 2009 3:57 pm

NotYourBitch schreef:[..]

Zoiets.
Klopt, op zich...maar ik ken ook zat vrouwen die het net andersom zeggen :roll: ...mensen moeten zoenen met wie ze willen, maar ik vind het niks toevoegen bij een band als Shining, bij geen enkele band/muzikant/artiest trouwens (ook niet bij Madonna en Britney :wink: ). Het is meer om heilige huisjes omver te schoppen dan dat het een andere bedoeling heeft. Ik vind het alleen maar idioot, of het nou vr/vr, m/m of m/v is... :curse:

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » wo dec 23, 2009 8:50 pm

Wat iedereen verder schijnt te vergeten is dat het in muzikaal opzicht weer een geweldig optreden was.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » wo dec 23, 2009 10:24 pm

Het doet me geen drol op plaat dus ook geen zin in gehad ze live te zien/
En ik hoorde al dat ophef over de show,nou ik heb dus niks gemist.haha

gloomy88

Bericht door gloomy88 » wo dec 23, 2009 11:04 pm

Was weer gaaf afgelopen zaterdag :D
Helaas door een kapotte auto krisiun en grave moeten missen.
Ulcerate Was voor mij de 1ste band. Die kende ik nog niet zo heel goed maar heb ze deze en vorige week gezien en het bevalt me erg goed.
Verdere bands die ik erg gaaf vond die dag waren Hackneyed,Entombed,Nile en Deströyer 666.

Ik zeg op naar volgend jaar :D
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Pigface

Bericht door Pigface » do dec 24, 2009 6:42 pm

Impaled nazarene : Zero tolerance
Why should we tolerate pansy faggot shit
Not even in an animal world male sucks male dick

Crawl back under the rock you faggots came from
This is real fucking world, fuck your inferior rights!

Zero tolerance, no fucking rights
Monkey fucks monkey, punishemnt is A.I.D.S.

It is disgusting!!

Listen you fucking homo boys, your time has come
And if you are a lesbian, you still got a cunt to rape

IT IS UNNATURAL!!

:D
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Tox

Bericht door Tox » do dec 24, 2009 8:28 pm

Stelletje homofoben.
NOT MY FUCKING TEMPO

Crises

Bericht door Crises » do dec 24, 2009 8:44 pm

Ach, kom op. Dit heeft niet met homofobie te maken. Ik zit ook niet te wachten op een heterostel dat zich zo opstelt.

Het is aandachttrekkerij en verder niets. Het heeft alleen shockvalue en zelfs daarin faalt het eigenlijk voor mij.

King of Beer
Contacteer:

Bericht door King of Beer » vr dec 25, 2009 5:29 pm

Was weer een gaaf dagje.

Hoogte punten waren:
Impaled Nazarene
Satyricon
Destroyer 666
Entombed

Maar verder ook genoeg gave bands gezien
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Contacteer:

Bericht door Tuska » vr dec 25, 2009 6:19 pm

Nja uiteindelijk hebben ze het toch wel voor elkaar dat men een hele pagina erover vollult : D.
Maar goed, zo heeft (bijna) elke band wel haar kunstje. Beetje rellen moet kunnen, maar mij lijkt het als Shining-bandlid echt stom dat die reltruc niet meer spontaan is, zegmaar, dat ie dat gewoon meerdere shows doet. En als die bassist zou ik me dan al helemaal raar en klein voelen, zelfs al is ie het eens met de showwaarde ervan en zo.

Maar goed, ik heb het verder niet gezien en dat hoeft ook niet : P. Na het afbouwen heb ik ook vrij weinig gezien eigenlijk omdat ik voornamelijk constant lui aan't zoeken was (knarfie is ook altijd kwijt haha). Maar ik vond de sfeer wel heel gezellig, zou er zelf niet heen gaan omdat er wel erg veel grote namen stonden, en naast wat mooie Death namen ook veel Blekkiemeuk. Dat hoef'k ook nie.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Woutjinho
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » vr dec 25, 2009 7:44 pm

Pigface schreef:

It is disgusting!!

IT IS UNNATURAL!!

haha moest er toch even stiekem om lachen
maar wat laag en puberaal komt die band nou over

Woutjinho
Contacteer:

Pigface schreef:

It is disgusting!!

IT IS UNNATURAL!!

Woutjinho
Contacteer:

Pigface schreef:

It is disgusting!!

IT IS UNNATURAL!!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr dec 25, 2009 7:53 pm

Afgezien van het pikzuigen hebben ze ook compleet ongelijk, homoseksualiteit komt in de natuur vaak zat voor en helpt vaak ook nog voor het voortbestaan van het geslacht. Als een man en een vrouw een kind krijgen en het vervolgens door twee mannen wordt opgevoed heeft het veel betere overlevingskansen dan het zou hebben als het zou worden opgevoed door een man en een vrouw.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

ketter

Bericht door ketter » vr dec 25, 2009 8:26 pm

Achja, zelfs onder eenden komt homofiele necrofilie voor.. ik kijk nergens meer van op.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr dec 25, 2009 9:09 pm

Neemt overigens niet weg dat het mij geen fuck uitmaakt wie op het podium met wie zoent, het hoeft gewoon niet.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Plaats reactie