TEMNOZOR' exclusief optreden west Europa !!!!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Bericht door propke » di jan 12, 2010 3:28 pm

welk spul ?
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » di jan 12, 2010 3:50 pm

Een band genaamd Temnozor.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Bericht door propke » di jan 12, 2010 4:24 pm

o dat niet mijn ding waarom maakt iedereen zich zo druk om zo een kut band
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » di jan 12, 2010 4:52 pm

Ze zouden een locatie in Maaseik moeten regelen... In België waren ze toch tolleranter?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Bericht door propke » di jan 12, 2010 10:11 pm

ha nu is dat overal bekent denk nie dat het daar wel gaat lukken ik denk dat tie russen helemaal voor niks naar europa zijn gekomen :lol:
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » wo jan 13, 2010 11:16 am

Alsjeblieft zeg... ik ben meestal niet zo'n taalnazi, maar zou je dat bericht nog eens na willen lezen op je spelling, grammatica en interpunctie en dan ook meteen verbeteren?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jan 13, 2010 11:23 am

Haha, you said taalnazi!

-.-
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » wo jan 13, 2010 11:24 am

In dit topic past dat heeeeel goed...
:mrgreen:
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jan 13, 2010 11:26 am

Crises schreef:In dit topic past dat heeeeel goed...
:mrgreen:
Zou je denken?
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » wo jan 13, 2010 11:35 am

Eh nee.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
V
Berichten: 296
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 5:50 pm
Locatie: Leiden

Bericht door V » wo jan 13, 2010 12:35 pm

Crises schreef:In België waren ze toch tolleranter?
Je zei, taalnazi?!!

:mrgreen:
[img]http://img112.imageshack.us/img112/9819/denirobanner1co.gif[/img]

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Bericht door propke » wo jan 13, 2010 12:53 pm

Crises schreef:Alsjeblieft zeg... ik ben meestal niet zo'n taalnazi, maar zou je dat bericht nog eens na willen lezen op je spelling, grammatica en interpunctie en dan ook meteen verbeteren?
als iedereen begrijpt wat er staat is het goed
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22296
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jan 13, 2010 1:04 pm

propke schreef:[..]

als iedereen begrijpt wat er staat is het goed
Afbeelding
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Dragahl
Berichten: 1419
Lid geworden op: di nov 30, 2004 10:45 am
Locatie: Arnhem

Bericht door Dragahl » wo jan 13, 2010 1:04 pm

propke schreef:[..]

als iedereen begrijpt wat er staat is het goed
Hahaha!

Daar zit 'm nou net het probleem denk ik zo..
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » wo jan 13, 2010 1:17 pm

V schreef:[..]


Je zei, taalnazi?!!

:mrgreen:
Inderdaad, 1 letter te veel. Mijn welgemeende excuses. Ik typte zonder na te denken.
Zoals ik al zei: meestal let ik niet te veel op spelling van anderen, maar dit was wel bijzonder vervelend.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

SpakenburgMetal
Berichten: 134
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 11:34 am
Locatie: Niet meer in het vissersdorp

Bericht door SpakenburgMetal » wo jan 13, 2010 4:40 pm

Crises schreef:[..]


Inderdaad, 1 letter te veel. Mijn welgemeende excuses. Ik typte zonder na te denken.
Zoals ik al zei: meestal let ik niet te veel op spelling van anderen, maar dit was wel bijzonder vervelend.
Gaan we lollig doen??? :lol: :lol: :lol:
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jan 13, 2010 6:06 pm

SpakenburgMetal schreef:[..]


Gaan we lollig doen??? :lol: :lol: :lol:
Verklaar u nader?
Ik ben hier gewoon.

SpakenburgMetal
Berichten: 134
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 11:34 am
Locatie: Niet meer in het vissersdorp

Bericht door SpakenburgMetal » wo jan 13, 2010 6:37 pm

Krimhild schreef:[..]

Verklaar u nader?
Iemand aanspreken op een schrijffout, zelf de mist in gaan en vervolgens zeggen dat je gewoon typte zonder na te denken...in combinatie met de tekst: "gaan we lollig doen"... doet mij afvragen: Gaan we lollig doen?

Dus. :shock:
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » do jan 14, 2010 11:06 am

Vandaar dat ik, zoals je kan lezen, ook mijn welgemeende excuses aangeboden heb. Het was een fout mijnerzijds.
Er zit echter mijns inziens wel een verschil tussen wat ik fout deed (en in hoeverre de post nog leesbaar was) en wat Propke voor brei eruit gooide.

Ik houd er niet bijzonder van om mensen te wijzen op fouten in spelling en taalgebruik, omdat ik weet dat ik ook niet onfeilbaar ben. Ik doe het daarom ook niet bijzonder vaak. Alleen was dit wel heel erg onleesbaar voor mij.

Het argument dat als iedereen kan lezen wat er staat er geen probleem is, snijdt wat mij betreft geen hout. Het wordt zonder interpunctie niet alleen moeilijker een stuk te lezen, maar ook gewoon onaangenaam.

Dus nee, ik was niet lollig aan het doen.

Dan weer ontopic:
Ik denk dat ik na een aantal luisterbeurten toch kan zeggen dat Temnozor niet mijn ding is. Sterker nog, alle rechtse symboliek daargelaten, moet ik gewoon constateren dat ik dit bijzonder slecht vind.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

SpakenburgMetal
Berichten: 134
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 11:34 am
Locatie: Niet meer in het vissersdorp

Bericht door SpakenburgMetal » do jan 14, 2010 12:38 pm

Crises schreef:
Dan weer ontopic:
Ik denk dat ik na een aantal luisterbeurten toch kan zeggen dat Temnozor niet mijn ding is. Sterker nog, alle rechtse symboliek daargelaten, moet ik gewoon constateren dat ik dit bijzonder slecht vind.
En daar kan ik mij geheel bij aansluiten. Kan iemand mij zeggen wat er nou zou bijzonder is aan dat zooitje ongeregeld? De nummers klinken ontzettend krakkemikkig, de zang is tenenkrommend, het enige wat bijzonder zou kunnen zijn is die fluit, maar aangezien de rest van een dusdanig laag nivo is, is die fluit mijns inziens ook niet bijzonder meer.
En dan het absolute toppunt: de podium presentatie. Als ik die filmpjes bekijk dan wordt het steeds hilarischer. Iemand schreef hier al dat die zanger continu stil staat. Maar dat is echt zo. Het lijkt wel een (oerlelijke) pop, die een beetje kansloos in de ruimte staat te turen. Wat een aanfluiting. :?

Wat ik ook een aanfluiting vind is het rechtse gedachtengoed, maar daar is hier al voldoende over geschreven en er schijnen nogal wat mensen geen enkele moeite mee te hebben. De argumenten die door sommigen hier gegeven worden zijn net zo'n aanfluiting als de band zelf, dus wat dat aangaat passen fans en band goed bij elkaar. :lol:

Weg ermee met deze prutsers. Dit is wat mij betreft wansmaak anno 2010 :D :lol: :wink:
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » do jan 14, 2010 12:55 pm

SpakenburgMetal schreef: En daar kan ik mij geheel bij aansluiten. Kan iemand mij zeggen wat er nou zou bijzonder is aan dat zooitje ongeregeld? De nummers klinken ontzettend krakkemikkig, de zang is tenenkrommend, het enige wat bijzonder zou kunnen zijn is die fluit, maar aangezien de rest van een dusdanig laag nivo is, is die fluit mijns inziens ook niet bijzonder meer.
Ik vind de zang mooi en dat krakkemikkige geeft juist sfeer! (Wat fijn om het woord sfeer uit de kast te halen!) Ergens zijn sommige stukken ook niet mooi, maar dat steekt af met het mooie en dat contrast máákt het juist.

Ik snap ook niet hoe iemand The Devils Blood, the Rolling Stones of Modern Talking niet kan begrijpen, maar blijkbaar behoort dat allemaal tot datgene wat ons mensen verschillend maakt. Koester het zou ik zeggen.
En geniet nog even na van het feit dat deze afschrikwekkende band gelukkig geen noot zal laten horen in het tolerante Nederland!
Ik ben hier gewoon.

SpakenburgMetal
Berichten: 134
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 11:34 am
Locatie: Niet meer in het vissersdorp

Bericht door SpakenburgMetal » do jan 14, 2010 1:52 pm

Krimhild schreef:[..]

Ik vind de zang mooi en dat krakkemikkige geeft juist sfeer! (Wat fijn om het woord sfeer uit de kast te halen!) Ergens zijn sommige stukken ook niet mooi, maar dat steekt af met het mooie en dat contrast máákt het juist.

Ik snap ook niet hoe iemand The Devils Blood, the Rolling Stones of Modern Talking niet kan begrijpen, maar blijkbaar behoort dat allemaal tot datgene wat ons mensen verschillend maakt. Koester het zou ik zeggen.
En geniet nog even na van het feit dat deze afschrikwekkende band gelukkig geen noot zal laten horen in het tolerante Nederland!
"Krakkemikkig geeft sfeer". Misschien weet je niet wat krakkemikkig is, maar dat staat voor gammel en slecht. Slecht geeft sfeer. Apart. Maar goed, ieder zijn ding, over smaak valt niet te twisten.

En nee, ik hoef niet te genieten van het feit dat ze geen noot mogen spelen. Ik vind dat de normaalste zaak van de wereld. In dat tolerantieverhaal ga ik een eind met je mee. Maar moet ik tolerant zijn tegenover een stel mafkezen die Hitlers gedachtengoed openlijk verheerlijken? Zou niet weten waarom. Mijn verdraagzaamheid jegens andersdenkenden houdt wel ergens op hoor. Iedereen mag DENKEN wat hij wil. Maar hou het dan wel voor je. Uiting daaraan geven (bijvoorbeeld middels shirts als Black Metal for White People, met daarbij een grote zwarte zon, nazistisch symbool, of massaal Zieg Heil schreeuwen) vind ik fout. Net als ik het fout vind dat je bent aangesloten bij een nazistisch netwerk (zoals Temnozor is, dat kun je niet ontkennen). Dat vind ik net zo fout als aangesloten zijn bij bijvoorbeeld een pedopartij en dat propageren als de normaalste zaak van de wereld.
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23122
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » do jan 14, 2010 2:00 pm

SpakenburgMetal schreef:Iedereen mag DENKEN wat hij wil. Maar hou het dan wel voor je.
Want als je iets niet hoort, is het probleem zelf ook opgelost.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » do jan 14, 2010 5:50 pm

SpakenburgMetal schreef:[..]


"Krakkemikkig geeft sfeer". Misschien weet je niet wat krakkemikkig is, maar dat staat voor gammel en slecht. Slecht geeft sfeer. Apart. Maar goed, ieder zijn ding, over smaak valt niet te twisten.

En nee, ik hoef niet te genieten van het feit dat ze geen noot mogen spelen. Ik vind dat de normaalste zaak van de wereld. In dat tolerantieverhaal ga ik een eind met je mee. Maar moet ik tolerant zijn tegenover een stel mafkezen die Hitlers gedachtengoed openlijk verheerlijken? Zou niet weten waarom. Mijn verdraagzaamheid jegens andersdenkenden houdt wel ergens op hoor. Iedereen mag DENKEN wat hij wil. Maar hou het dan wel voor je. Uiting daaraan geven (bijvoorbeeld middels shirts als Black Metal for White People, met daarbij een grote zwarte zon, nazistisch symbool, of massaal Zieg Heil schreeuwen) vind ik fout. Net als ik het fout vind dat je bent aangesloten bij een nazistisch netwerk (zoals Temnozor is, dat kun je niet ontkennen). Dat vind ik net zo fout als aangesloten zijn bij bijvoorbeeld een pedopartij en dat propageren als de normaalste zaak van de wereld.
hahahahaha, man denk eens na voordat je wat zegt, zonder anderen na te praten.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

SpakenburgMetal
Berichten: 134
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 11:34 am
Locatie: Niet meer in het vissersdorp

Bericht door SpakenburgMetal » do jan 14, 2010 8:28 pm

Hub de Gallier schreef:[..]
hahahahaha, man denk eens na voordat je wat zegt, zonder anderen na te praten.
Verklaar je nader!

Ik praat niemand na, ik geef mijn eigen mening. Jij geeft een antwoord zonder enige diepgang. Dus ik ben benieuwd wat je wil zeggen... :?:
Don't Forget The Ancient Feeling...it still rules!!!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » do jan 14, 2010 10:21 pm

SpakenburgMetal schreef:
Verklaar je nader!

Ik praat niemand na,
Krimhild schreef:[..]

Verklaar u nader?
:mrgreen:
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25356
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do jan 14, 2010 10:52 pm

niets mis met een zwarte zon
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » do jan 14, 2010 11:02 pm

SpakenburgMetal schreef:[..] Mijn verdraagzaamheid jegens andersdenkenden houdt wel ergens op hoor. Iedereen mag DENKEN wat hij wil. Maar hou het dan wel voor je. .
gast...kap er dan mee, dit kun je toch niet winnen, bovendien loop je je eigen standpunt onder tafel te vegen door zo keihard tegen de ''andersdenkenden'' in te gaan....
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
propke
Berichten: 196
Lid geworden op: do jun 01, 2006 8:06 pm
Locatie: wuustwezel

Bericht door propke » do jan 14, 2010 11:16 pm

KoenM schreef:[..]


Afbeelding


Afbeelding
als ik durst hem heb ik echt durst
http://www.myspace.com/propke http://www.myspace.com/wezelgrindfest

Metall
Berichten: 640
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 3:51 am

Bericht door Metall » zo jan 17, 2010 10:30 am

SpakenburgMetal:
En daar kan ik mij geheel bij aansluiten. Kan iemand mij zeggen wat er nou zou bijzonder is aan dat zooitje ongeregeld? De nummers klinken ontzettend krakkemikkig, de zang is tenenkrommend, het enige wat bijzonder zou kunnen zijn is die fluit, maar aangezien de rest van een dusdanig laag nivo is, is die fluit mijns inziens ook niet bijzonder meer.
Doet er niet toe. Smaken verschillen. Er zijn ook mensen die zulke dingen zeggen over metal in het algemeen.

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » do jan 21, 2010 11:51 am

Voor de geinteresseerden: Temnozor' heeft de merch hier achtergelaten en dit is hetgeen er nog over is:

DVD+CD pack (digi-book is uitverkocht, alleen nog reguliere DVD+CD verkrijgbaar)
Afbeelding

Hoodie maat L (laatste 2 stuks, geen re-print)
Afbeelding

De jewelcase CD word zsm nageleverd alsook de volgende girlie
Afbeelding

Normale shirts komen ook nog met een andere opdruk.

Interesse? Mail naar marcelbanziger AT hotmail.com
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » do jan 21, 2010 12:06 pm

Dus ze zijn hier speciaal naartoe gevlogen om merchandise af te droppen? Of hebben ze nog ergens anders opgetreden.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18584
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » do jan 21, 2010 12:11 pm

Bart schreef:Dus ze zijn hier speciaal naartoe gevlogen om merchandise af te droppen? Of hebben ze nog ergens anders opgetreden.
!
Good thinking Bart.
Ja, hoe zit dat?
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » do jan 21, 2010 12:30 pm

Vliegtickets waren reeds geboekt en betaald door hen zelf dus ze zouden 100% zeker komen. Hun tourmanager heeft nog een optreden in een schuurtje weten te regelen om toch nog iets van de vliegkosten terugbetaald te krijgen te krijgen maar daar is de band bezeikt en heeft slechts een fractie van het afgesproken bedrag gekregen. De overige 2 dagen hebben ze hier in Roermond de tourist uitgehangen.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Plaats reactie