SKINDRED @ Watt R'dam 6-3

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Cathalised
Columnist
Contacteer:

SKINDRED @ Watt R'dam 6-3

Bericht door Cathalised » wo feb 03, 2010 9:47 am

Met dank aan Anyone, Anywhere voor de heads up ;) Ik ben in elk geval keiharrrrd aanwezig!

-

Skindred (UK)
+ INTWINE + FOREVER NEVER

Open
20.00 u.
Aanvang
21.00 u.
Entree
10,00 Euro (excl. vvk)
Tickets
Tickets

De Britse band Skindred combineert op aanstekelijke wijze reggae en hiphop met snoeiharde metalriffs en refereert dan ook graag aan de stijl ragga metal. Geen wonder dat we zanger Benji Webbe nog kennen van bij Dub War.

Het Skindred debuut ‘Babylon’ dateert alweer van 2002 en ontlokte toen vergelijkingen met Korn, Living Colour, Soulfly en System Of A Down. Het duurde nog 5 jaar voor opvolger ‘Roots Rock Riot’ verscheen en nu mogen we ons laven aan hun derde album ‘Shark Bites And Dog Fights’, met die ferme vooruitgeschoven single ‘Stand For Something’.

Tickets zijn nu in de voorverkoop verkrijgbaar, uitsluitend via www.watt-rotterdam.nl, alle 400 Primera winkels in Nederland, en in Rotterdam ook bij Velvet Music (Oude binnenweg) en Plato (Meent).
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo feb 03, 2010 11:08 am

O gaaf. Hier ga ik heen denk ik.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo mar 07, 2010 10:01 am

En het was fakking gaaf.

Ik kwam binnen bij Intwine, waar ik altijd wel sympathie voor heb gehad, maar moet toch toegeven dat de nummers mij allemaal wel heel gemaakt overkwamen. Teveel gericht op stijl in plaats van inhoud, heel vaak kwam er een gave riff voorbij waarvan ik dacht: 'ja, nu gaan we los!' waarna het nummer alweer ten einde bleek. Roger blijft echter wel een goeie zanger. Ik hoop wel dat de eerstvolgende keer dat ik ze zie hij in godsnaam zijn broek wat ophijst.

Skindred was fenomenaal! Toen de band begon begaf ik me wel snel naar de zijkant, want ik word nog steeds agressief van mensen die in mijn rug beuken, maar had daar ook een prima uitzicht en een zeer behoorlijk geluid. Het is wel duidelijk dat de hele band draait rond zanger Benji, want van de andere leden (op de drummer na dan) kwam niet zoveel beweging of enthousiasme.

Leuke locatie trouwens, de Watt!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo mar 07, 2010 10:47 am

Het was inderdaad weer vetjes hoor! Erg goed uitgebalanceerde set hadden ze ook, met van alle albums een evenredig aantal nummers. En Benji blijft natuurlijk een klasse apart met z'n fratsen, charismatisch als'ie is. Ik heb een goeie avond gehad in elk geval.

Wel humor dat ik pas bij thuiskomst erachter kwam dat het Intwine betrof in het voorprogramma, overigens. Een verschil van dag en nacht naast de band die bekend werd.

Aradia

Bericht door Aradia » zo mar 07, 2010 12:30 pm

Intwine joh bestaat dat nog? Daar luisterde ik vroeger veel naar, vind Roger zo'n onwijs toffe stem hebben! Heb geloof ik zelfs nog ergens een cdtje ervan slingeren.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo mar 07, 2010 1:33 pm

Hmja, je zou ze bijna niet meer terugherkennen. Hun optreden begon zonder dat de zanger op het podium stond, en terwijl hij het publiek dus onzichtbaar toesprak dacht ik echt dat'ie van Jamaicaanse import was.

Plaats reactie