Gitarist zoekt band in omgeving west-brabant

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
spercieboon800
Berichten: 37
Lid geworden op: zo mar 08, 2009 4:00 pm
Locatie: Roosendaal

Gitarist zoekt band in omgeving west-brabant

Bericht door spercieboon800 » za feb 06, 2010 11:20 am

Hee,

Ik zoek een rock/metalband in de omgeving van west-brabant. Zijn er toevallig nog bandjes die ene gitarist zoeken, of mensen die samen met mij een band op willen richten?

Laat even wat weten als je interesse hebt.

Grtz Robert
MAIDEN!

bloeding
Berichten: 1508
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 11:12 am
Locatie: elburg

Bericht door bloeding » za feb 06, 2010 10:39 pm

heb je voorkeuren?wat zijn je skills en heb je in eerdere bands of iets gezeten en heb je voorbeelden van je kunsten online staan?wat zoek jij in een band.kortom vertel eens iets meer over wat je zoekt specifiek want nederland telt zo veel bands en sub genres.succes in ieder geval met je zoek tocht.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

spercieboon800
Berichten: 37
Lid geworden op: zo mar 08, 2009 4:00 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door spercieboon800 » zo feb 07, 2010 4:03 pm

bloeding schreef:heb je voorkeuren?wat zijn je skills en heb je in eerdere bands of iets gezeten en heb je voorbeelden van je kunsten online staan?wat zoek jij in een band.kortom vertel eens iets meer over wat je zoekt specifiek want nederland telt zo veel bands en sub genres.succes in ieder geval met je zoek tocht.
Voorbeelden van muziekanten zijn: Iron Maiden, Iced Earth, Amon Amarth, Kamelot, Disturbed en nog veel meer, maar dit zijn mijn favorieten. Dit zijn stijlen die ik graag zou willen spelen, covers of eigen nummers maakt me niet zo veel uit.

Ik heb 2 keer geprobeerd om een bandje te vormen, dit is beide keren zo goed als mislukt doordat mensen geen tijd hadden en de muzieksmaken te veel van elkaar verschilden. Verder ben ik vooral slaggitarist maar ik wil me ontwikkelen tot sologitarist. Ik ben nog op internet staan of iets dergelijks.

Ik hoop dat deze aanvullende info iets duidelijker is en als je iets wilt weten, laat dan van je horen!
MAIDEN!

Plaats reactie