Man zoekt festival
-
Man zoekt festival
Als fervent Wacken-ganger ben ik inmiddels afgeknapt op de enorme drukte van de (vrijwel)uitverkochte edities van de laatste 3 jaar en ga dit jaar dus niet. De jaren daarvoor kon je overal gaan en staan waar je wilde, en belangrijker nog, hoefde je niet te crowdsurfen om bij de bar te komen.
Ik ben al een poosje aan het zoeken maar zonder succes vandaar deze wanhopige poging, wat ik zoek:
Kleinschalig festivalletje, vooral metal en/of hardrock.
Minimaal 1 overnachting op bijbehorende camping, halfgaar vlees van de bbq plukken en dat soort geneuzel.
Liefst in nederland of een aangrenzend land. Dus geen dingen als Metal-camp of sigeth enzo.
Tips en ideeen worden zeker gewaardeerd en de gouden tip kan op flink wat biertjes rekenen als hij/zij zelf ook naar dat festival komt.
Groeten,
De man die het festival zoekt.
Ik ben al een poosje aan het zoeken maar zonder succes vandaar deze wanhopige poging, wat ik zoek:
Kleinschalig festivalletje, vooral metal en/of hardrock.
Minimaal 1 overnachting op bijbehorende camping, halfgaar vlees van de bbq plukken en dat soort geneuzel.
Liefst in nederland of een aangrenzend land. Dus geen dingen als Metal-camp of sigeth enzo.
Tips en ideeen worden zeker gewaardeerd en de gouden tip kan op flink wat biertjes rekenen als hij/zij zelf ook naar dat festival komt.
Groeten,
De man die het festival zoekt.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Re: Man zoekt festival
headbangers open air, rockhard festival. Hangt er ook een beetje vanaf natuurlijk wat voor bands je wilt zien. Elsrock en Roadgrill zijn eveneens leuke festivals.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Rock Hard is inderdaad wel een aanrader. Leuke bands, goeie sfeer, crowdsurfen mag (alleen richting bar is dat heeeel lastig)
- Bleek No. 1
Graspop Metal Meeting. Nooit problemen gehad tijdens of na het bezoeken van dit te gekke festival!
Hakkaa päälle pohjan poika!
- alicecooper
http://www.fortarock.nl/ Heeft ook een leuke line-up.
-
Tjeempie,er zijn toch genoeg (metal)sites waar je info kan vinden over alle metalfestivals,1of meerdaags,klein of groot.
Naar wat voor stijl metal gaat je voorkeur uit, of heb je juist graag een gevarieerd aanbod, Noisecrusader ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Black No. 1 schreef:Graspop Metal Meeting. Nooit problemen gehad tijdens of na het bezoeken van dit te gekke festival!

Heb je zijn post wel gelezen verdomme
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
- Contacteer:
Nou Remco, dan zien we je dit jaar dus op Rock Hard?
Lui ben je wel overigens.
Lui ben je wel overigens.
Ik zeg Party-San. Kleinschalig, relaxt, goede sfeer. Qua muziek wat meer aan de extremere kant. Ga er zelf al 2 jaar met veel plezier heen, dit jaar ook weer. Wmb echt een aanrader.
-
- Contacteer:
Dat trekt ie niet qua stijl 

Helaasch. Ik hoopte al op een paar pinten 

Je kan niet alles hebben.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Roadgrill Festival is denk meer zijn straatje. Heavy Metal en hardrock! Ook met BBQ!
www.roadgrill.nl
www.roadgrill.nl
LOTS wellicht, peperduur en kutmuziek?

deathfeast open air, als je het niet zo nauw neemt met genres en dus Haemophagia bijvoorbeeld ziet als hardrock