[AFGELAST]Vrij 02/04: Master (US) -- Gratis PartyShow

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Brothers of Beer

[AFGELAST]Vrij 02/04: Master (US) -- Gratis PartyShow

Bericht door Brothers of Beer » wo mar 31, 2010 2:31 pm

[PARTYSHOW AFGELAST]

Beste Metalhead,

wij hebben zojuist vernomen dat vanwege het boekingskantoor en contractbreuk met de Baroeg wij deze partyshow niet mogen neerzetten. Wij vinden het ongelofelijk vervelend en, ondanks dat wij het standpunt van de Baroeg snappen, heel erg jammer dat het op deze manier moet gaan. Wij hebben nog diverse pogingen gedaan om een oplossing voor alle partijen te vinden maar het is helaas echt niet mogelijk.

Gr,
Brothers of Beer

=================================================

Metalfans,

Het is kort dag, maar a.s. vrijdag 2 april geeft Master (US - Old School Death Metal) een GRATIS party-show samen met:

-Whorrid (US - Death Metal)
-Potential Threat SF (US - Thrash Metal)
-Sacrificial Slaughter (US - Death Metal)
-Imbalance (NO - Thrash Metal)
-Devar (NO - Black Metal)

Het is dus dezelfde line-up als in de Baroeg de dag erna met als verschil dat ze in Leiden alleen een Partyshow geven (Master volledige set, Rest van de bands doet maar wat [headbang] ).

Deuren open vanaf 16.00 uur, aanvang ~ 21.00 uur. Mocht je niets te doen hebben, kom op tijd want er kunnen maar een beperkt aantal bezoekers in de tent.

Grtz,

Brothers of Beer
Noordeinde 44 - Leiden

Routebeschrijving vanaf Leiden Centraal Station
Vanaf het station loop je richting het centrum (indien je een ziekenhuis ziet heb je de verkeerde uitgang genomen) waarna je alleen maar rechtdoor loopt over de 'Stationsweg' welke automatisch overgaat in de 'Steenstraat'. Na een paar honderd meter kom je op een 'driehoekig' plein waar o.a. een McDonnalds zit. Hier volg je de asfaltweg welke links afbuigt en over het water gaat. Direct aan de andere kant van het water ga je rechts af waarna het cafe na 50 meter in de eerste échte straat aan je rechterkant zit (dus niet zo'n lullig straatje). Brothers of Beer zit ongeveer na 30 meter aan de rechterkant.
Laatst gewijzigd door Brothers of Beer op do apr 01, 2010 3:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Magic666

Re: Vrij 02/04: Master (US) + Support -- Gratis PartyShow

Bericht door Magic666 » wo mar 31, 2010 2:34 pm

vervroegde 1 april grap??
Open the door jehovah you whore!

Brothers of Beer

Bericht door Brothers of Beer » wo mar 31, 2010 2:48 pm

Haha, nee hoor.. Op 1 april staan ze (geloof ik) in Eindhoven en ze zouden oorspronkelijk op 2 April in Tilburg staan, maar dat is gecancelled. Dus vandaar dat ze gezellig Leiden komen terroriseren en dat verklaart ook de korte aankondiging. Maar het is gratis toegang dus je wordt niet genaaid dat ze op een heel klein podium staan :)

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » wo mar 31, 2010 4:36 pm

[headbang] Wreed!!Gister was het ook super gaaf en gezellig!!Waarschijnlijk kom ik ik wel ff voor het eerst naar BoB.

Crises

Bericht door Crises » wo mar 31, 2010 4:39 pm

Ik denk zo dat ik er wel ben.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo mar 31, 2010 5:37 pm

As dat geen zuipe word! Ik ben aanwezig dan.

Brothers of Beer

Bericht door Brothers of Beer » wo mar 31, 2010 6:40 pm

[PARTYSHOW AFGELAST]

Beste Metalhead,

wij hebben zojuist vernomen dat vanwege het boekingskantoor en contractbreuk met de Baroeg wij deze partyshow niet mogen neerzetten. Wij vinden het ongelofelijk vervelend en, ondanks dat wij het standpunt van de Baroeg snappen, heel erg jammer dat het op deze manier moet gaan. Wij hebben nog diverse pogingen gedaan om een oplossing voor alle partijen te vinden maar het is helaas echt niet mogelijk.

Gr,
Brothers of Beer

NotYourBitch

Re: [AFGELAST]Vrij 02/04: Master (US) -- Gratis PartyShow

Bericht door NotYourBitch » wo mar 31, 2010 7:12 pm

Contractbreuk?Maar ja wel jammer.
Laatst gewijzigd door NotYourBitch op wo mar 31, 2010 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

NotYourBitch

Bericht door NotYourBitch » wo mar 31, 2010 7:52 pm

edit kut

emillio
Contacteer:

Bericht door emillio » wo mar 31, 2010 8:05 pm

contractbreuk?
www.musketeerofdeath.nl

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo mar 31, 2010 8:18 pm

Lang verhaal. Het ging van 'ja, ok' naar 'nee, niet ok' en nu is het allemaal moeilijk moeilijk.

emillio
Contacteer:

Bericht door emillio » wo mar 31, 2010 8:24 pm

Terneuzen -> Antwerpen is ongeveer dezelfde afstand, what the fuck!
Fan is weer de dupe!
www.musketeerofdeath.nl

LeonvR

Bericht door LeonvR » wo mar 31, 2010 9:57 pm

Baroeg heeft al heel lang van tevoren een overeenstemming bereikt met het management van Master. Er is destijds afgesproken dat er in totaal 3 Nederlandse shows zouden komen. Dit zijn er uiteindelijk 4 geworden (Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven en Terneuzen).

Als ik als boeker van Baroeg vervolgens een paar dagen van tevoren op internet moet lezen dat er een GRATIS show bij komt, die bovendien wel heel erg dicht in de buurt is van Rotterdam, dan is het toch heel normaal dat ik dit niet accepteer?

Verder:
emilio schreef:Terneuzen -> Antwerpen is ongeveer dezelfde afstand, what the fuck!
Rotterdam => Leiden is 40 kilometer, beide steden bevinden zich in dezelfde Nederlandse provincie (Zuid-Holland).
Terneuzen => Antwerpen is meer dan 60 kilometer en er zit een landsgrens tussen.
emilio schreef:Fan is weer de dupe!
Nou, dat lijkt me niet hoor. Iedere Nederlandse Master fan kan de band aan het werk zien, zonder daar heel ver voor te hoeven reizen.

emillio
Contacteer:

Bericht door emillio » wo mar 31, 2010 10:21 pm

You got a point, maar dan ligt het probleem dus bij Bookingsagency dat ze zomaar shows "verkopen"!
Vond de shows zowiezo allemaal dicht bij elkaar liggen in Nederland/Belgie.

Soit, alle data zullen rocken!
www.musketeerofdeath.nl

LeonvR

Bericht door LeonvR » wo mar 31, 2010 10:28 pm

emillio schreef:You got a point, maar dan ligt het probleem dus bij Bookingsagency dat ze zomaar shows "verkopen"!
In feite wel. Die hadden zoiets nooit toe mogen zeggen zonder overleg met de andere betrokken partijen.
Heel vervelend voor Brothers Of Beer natuurlijk, maar weinig aan te doen :(
emillio schreef:Vond de shows zowiezo allemaal dicht bij elkaar liggen in Nederland/Belgie.

Soit, alle data zullen rocken!
Oh yeah!

Magic666

Bericht door Magic666 » do apr 01, 2010 6:38 am

Ja, Leiden ligt dicht in de buurt van R'dam, en dan kun je zo'n gratis (goh weer eens geld boven plezier...) concert niet accepteren, maar de fan is wel degelijk de dupe! Lijkt me de dat Master zelf ook nog wat vertellen heeft???

Ik kon alle data nl niet en 2 april wel.... maw de fan is de dupe! Maar ja: geld hè..... (en bespaar me de voor niets gaat de bla bla bla)
Open the door jehovah you whore!

bloeding

Bericht door bloeding » do apr 01, 2010 9:28 am

helemaal begrijpelijk want als ik daar in de buurt woonde en je kon kiezen ga ik snel voor een iets kleinschaligers en dat het dan gratis is is helemaal leuk natuurlijk,
maar goed ik ben helaas bij alle data niet aanwezig.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

ruud

Bericht door ruud » do apr 01, 2010 9:38 am

In principe is de fan niet de dupe, dat is echt een verkeerd beeld. Dit is een klassieke situatie waarbij een bookings bureautje afspreekt om een bepaald aantal shows in 1 land te doen. Vervolgens krijgen ze de overige data van de tour niet in andere landen volgeboekt en gaan ze de open dagen opvullen met extra shows in de landen waar ze ze wel kunnen krijgen, dit zonder overeenstemming met de partijen waar ze net contracten mee getekend hebben.

Vaak werkt het dan ook nog zo dat deze shows bij de zaaltjes/cafés die de open dagen op willen vullen ook nog eens sterk gereduceerde prijzen aangeboden krijgen waardoor deze partijen de shows voor significant minder entree of zelfs gratis aan kunnen bieden.

De fan hier de dupe noemen omdat hij/zij niet naar een show kan die er zowiezo al niet had kunnen/mogen/horen te zijn lijkt mij persoonlijk dus redelijk kort door de bocht. Immers, als het boekings bureautje zich aan de afspraken had gehouden was die show er toch al niet geweest. Dat het uiteindelijk van 3 naar 4 NL shows is gegaan spreekt voor de coulante houding van Baroeg, want ook dat is namelijk al niet volgens de oorspronkelijke afspraken. De dupe is in dit geval gewoon een zaal als Baroeg. Die boeken dit in goed vertrouwen met heldere afspraken met een boekings kantoor. Vervolgens worden die afspraken niet nageleefd en kan Baroeg de boel (terecht) terug gaan fluiten, waardoor er dus altijd wel een paar mensen zijn die met een scheve blik richting Baroeg kijken.

Edit: Overigens stond deze show oorspronkelijk helemaal niet in Tilburg. Als de agent hem aan mij aanbied voor een Tilburgse show en voordat ik ook uberhaupt maar een offer gemaakt heb (laat staan een overeenkomst gesloten) staat hij al op de myspace sites van de bands al als bevestigde show dan is dat verre van zuivere koffie. Gewoon even om aan te geven wat voor agent we hier mee te maken hebben...
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124

bloeding

Bericht door bloeding » do apr 01, 2010 10:10 am

en zo is dat.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

emillio
Contacteer:

Bericht door emillio » do apr 01, 2010 10:47 am

ruud schreef: Edit: Overigens stond deze show oorspronkelijk helemaal niet in Tilburg. Als de agent hem aan mij aanbied voor een Tilburgse show en voordat ik ook uberhaupt maar een offer gemaakt heb (laat staan een overeenkomst gesloten) staat hij al op de myspace sites van de bands al als bevestigde show dan is dat verre van zuivere koffie. Gewoon even om aan te geven wat voor agent we hier mee te maken hebben...
Metallysee # 2 :-)

En zeker geen verwijt naar welke zaal dan ook!
www.musketeerofdeath.nl

Plaats reactie