Hell Militia + Blacklodge + Aosoth @ Baroeg, 2 april
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- kriegsnebel
-
- Contacteer:
Re: Hell Militia + Blacklodge + Aosoth @ Baroeg, 2 april
Laatste reminder!
Vanavond, dus...
Vanavond, dus...
Kan er jammer genoeg niet bij zijn vanavond. Hell militia is een gave band...
Aosoth viel me erg tegen. Het was nogal tam, in tegenstelling tot het optreden dat ik vorig jaar in Speyer zag, dat was erg energiek. Naar mijn gevoel speelden ze vooral nummers van hun 2e, naar mijn mening saaie album.
Blacklodge viel me juist mee. Waren ze in 2007 in Groningen niet erg interessant, nu wisten ze hun industrial black metal overtuigend te brengen.
Van Hell Militia vond ik vooral de nieuwe nummers erg goed. Bij het oude werk verslapte m'n aandacht soms wat, hoewel dat ook wel z'n momenten had. Dat nieuwe album ga ik zeker eens luisteren.
Blacklodge viel me juist mee. Waren ze in 2007 in Groningen niet erg interessant, nu wisten ze hun industrial black metal overtuigend te brengen.
Van Hell Militia vond ik vooral de nieuwe nummers erg goed. Bij het oude werk verslapte m'n aandacht soms wat, hoewel dat ook wel z'n momenten had. Dat nieuwe album ga ik zeker eens luisteren.
Aosoth had ik helaas meer van verwacht. Op plaat vind ik het een erg goeie band, dus had veel verwachtingen. Ik hoop een volgende keer beter.
Blacklodge is qua muziek niet mijn ding, een paar nummers trek ik dit nog wel, maar een hele set was voor mij te veel van het goede.
Hell Melitia was ook niet slecht, maar echt geweldig toch ook weer niet.
Voor mij persoonlijk viel de avond wat tegen gisteren.
Blacklodge is qua muziek niet mijn ding, een paar nummers trek ik dit nog wel, maar een hele set was voor mij te veel van het goede.
Hell Melitia was ook niet slecht, maar echt geweldig toch ook weer niet.
Voor mij persoonlijk viel de avond wat tegen gisteren.
- Seventh King of Edom
Weinig gemist zo te lezen.