Livsnekad

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
XnegativeX
Contacteer:

Livsnekad

Bericht door XnegativeX » zo apr 11, 2010 12:54 pm

Livsnekad is een Zweedse band black/doom band die vorig jaar hun debuut full-length heeft uitgebracht. Genaamd Den Sociala Vanförheten. De line-up bestaat grotendeels uit (ex) leden van Shining en op dit album wordt men vocaal bijgestaan door Niklas Kvarforth.

Ik ben sinds kort ook bekend geraakt met deze band. Ik moet zeggen dat ik hier helemaal niet vrolijk van wordt. En dat is bij dit soort muziek een goed ding 8)

Livsnekad doet mij sterk denken aan de eerste 3 platen van Shining. En laten dat nou net mijn favoriete Shining platen zijn.

Op Den Sociala Vanforheten staat emotie voorop. Terwijl bij de latere Shining releases meer de nadruk wordt gelegd op het progressieve element. Ik denk ook dat je Livsnekad links moet laten liggen als je Shining vooral kunt waarderen door zijn progressieve inslag.

Livsnekad is pure ellende, wanhoop en treurnis. Yup, dit is helemaal mijn ding.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Tyven

Re: Livsnekad

Bericht door Tyven » zo apr 11, 2010 1:05 pm

Ken het nog niet, maar klinkt wel gaaf zo. Ik ga het eens opzoeken.
"Bazinga!"

Ekibyougami
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » ma apr 12, 2010 4:05 pm

Ook laatst ontdekt, helaas te laat om mn jaarlijst nog te halen, het is namelijk een erg 'aangename' schijf!
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Baldurs Tod

Bericht door Baldurs Tod » ma apr 12, 2010 6:47 pm

Vind het wel aardig, maar doet me niet veel verder.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Tyven

Bericht door Tyven » ma apr 12, 2010 8:25 pm

Ben wel 'blij' verrast eigenlijk door Den Sociala Vanförheten, vind het een goede plaat. Ik moet er wel voor in de stemming zijn, maar dan komt de sfeer wel erg goed over.
"Bazinga!"

Plaats reactie