Hop, hier dan ook nog maar een keer.
Aangeboden: 1 Neurotic Deathfest combiticket.
50 eu'tjes, vaste prijs.
Hebbuh??
Mailen naar: Info [apestaart] sjoerdvandenberg [PUNT] nl
Te koop: 1 Neurotic Deathfest combiticket
-
Re: Te koop: 1 Neurotic Deathfest combiticket

Maarre ruilen voor een (zater)dag-kaart?Plus rest.
Jup, maar daar moet ik nog een definitief antwoord van krijgen.
En sorry, maar ruilen doe ik niet aan, want dan moet ik alsnog een zaterdagkaart zien te verkopen, schiet voor mij niet echt op. Ik doe dit ticket enkel verkopen. Wat jij dan met jouw zaterdagkaart doet is jouw probleem, maar te zien aan de reacties op ZM kan dat nooit een groot probleem zijn.
Als je hem wil hoor ik het wel van je, ik heb van Ziona nog geen definitief antwoord gekregen.
En sorry, maar ruilen doe ik niet aan, want dan moet ik alsnog een zaterdagkaart zien te verkopen, schiet voor mij niet echt op. Ik doe dit ticket enkel verkopen. Wat jij dan met jouw zaterdagkaart doet is jouw probleem, maar te zien aan de reacties op ZM kan dat nooit een groot probleem zijn.

Als je hem wil hoor ik het wel van je, ik heb van Ziona nog geen definitief antwoord gekregen.
-
Ik zat te denken dat je je combi verkocht omdat je maart 1 dag wilde ofzo. vandaar.Ruile.
Maar ik houd het mooi alleen op zaterdag:).
Maar voor 50 euri moet je kaart toch zo weg zijn.stuk goedkoper dan bij de ticketservice kopen.

Maar ik houd het mooi alleen op zaterdag:).
Maar voor 50 euri moet je kaart toch zo weg zijn.stuk goedkoper dan bij de ticketservice kopen.