Hardrock/Heavy Metalbandleden gezocht in (omgeving) Nijmegen
Hardrock/Heavy Metalbandleden gezocht in (omgeving) Nijmegen
[Edited]
Hallo iedereen,
onze beginnende, (nog naamloze) hardrock/heavy metalband bestaat tot nu toe uit gitaristen Klaas en Wouter,
Niels (beter bekend als Nielsch van Metalfan) als drummer, Els op zang en ik ben toetsenist.
We hebben nu nog een bassist(e) nodig voor de lage tonen. Omdat we net zijn begonnen en dus de muziek alle kanten uit kan gaan binnen het hardrock/heavy metal genre, kan je als violist, doedelzakspeler of iets anders ook contact met mij opnemen.
Eisen:
- Leeftijd: het liefst tussen de 18-25 jaar (maar we reken niet op een jaartje meer of minder), zolang je maar passie hebt voor deze stijl van muziek.
- Jaren ervaring: maakt ook niet zoveel uit, zolang je je instrument maar kunt bespelen. Men kan groeien door in een band te spelen en kennis op te doen van anderen.
- Toewijding: Wij zijn mensen van veel toewijding en aan afspraken houden. Ook al zijn we nog niet groot, we gaan wel voor de volle 100% en verwachten van anderen dat zij net zoveel toewijding hebben en aan afspraken houden.
- Eigen vervoer zou handig zijn, anders moeten we kijken wat de mogelijkheden zijn.
- Als je in de buurt van Nijmegen komt zou dat mooi zijn, anders moeten we kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wat hebben we jou te bieden?
- Een mogelijkheid om je muzikale creativiteit ten volle te benutten.
- Een oefenruimte (Staddijk, te NIjmegen) die beschikbaar is voor ons op woensdag van 16:00 tot 20:00.
- Een mogelijkheid om in de toekomst op te treden (als alles goed gaat).
Dus lijkt het je leuk om in een band te zitten en heb je zin om wat te jammen met ons?
Neem dan contact op met mij en dan hoor je z.s.m. iets.
Gegroet,
Natchai Leenders
06-18357242
thechaiforce@gmail.com
Hallo iedereen,
onze beginnende, (nog naamloze) hardrock/heavy metalband bestaat tot nu toe uit gitaristen Klaas en Wouter,
Niels (beter bekend als Nielsch van Metalfan) als drummer, Els op zang en ik ben toetsenist.
We hebben nu nog een bassist(e) nodig voor de lage tonen. Omdat we net zijn begonnen en dus de muziek alle kanten uit kan gaan binnen het hardrock/heavy metal genre, kan je als violist, doedelzakspeler of iets anders ook contact met mij opnemen.
Eisen:
- Leeftijd: het liefst tussen de 18-25 jaar (maar we reken niet op een jaartje meer of minder), zolang je maar passie hebt voor deze stijl van muziek.
- Jaren ervaring: maakt ook niet zoveel uit, zolang je je instrument maar kunt bespelen. Men kan groeien door in een band te spelen en kennis op te doen van anderen.
- Toewijding: Wij zijn mensen van veel toewijding en aan afspraken houden. Ook al zijn we nog niet groot, we gaan wel voor de volle 100% en verwachten van anderen dat zij net zoveel toewijding hebben en aan afspraken houden.
- Eigen vervoer zou handig zijn, anders moeten we kijken wat de mogelijkheden zijn.
- Als je in de buurt van Nijmegen komt zou dat mooi zijn, anders moeten we kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wat hebben we jou te bieden?
- Een mogelijkheid om je muzikale creativiteit ten volle te benutten.
- Een oefenruimte (Staddijk, te NIjmegen) die beschikbaar is voor ons op woensdag van 16:00 tot 20:00.
- Een mogelijkheid om in de toekomst op te treden (als alles goed gaat).
Dus lijkt het je leuk om in een band te zitten en heb je zin om wat te jammen met ons?
Neem dan contact op met mij en dan hoor je z.s.m. iets.
Gegroet,
Natchai Leenders
06-18357242
thechaiforce@gmail.com
Laatst gewijzigd door Natchai op do apr 29, 2010 6:25 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
"D.J.s, V.J.s, pimps and trollops,
never mind music - this is bollocks."
Skyclad - Penny Dreadful
Skyclad - Penny Dreadful
Re: Hardrock/Heavy Metalbandleden gezocht in (omgeving) Nijm
Jullie zijn niet op zoek naar een drummer
?

Thrash: www.myspace.com/comitatusband
We hebben een drummer, alleen hij heeft geen bekkens en de Staddijk heeft ze niet.
We willen eerst kijken of we zelf aan bekkens kunnen komen voor een zacht prijsje.
Als je bekkens hebt (en de bijbehorende spullen), neem dan contact op.
Dan kunnen we (met overleg van de band) misschien wat regelen.
We willen eerst kijken of we zelf aan bekkens kunnen komen voor een zacht prijsje.
Skyclad - Penny Dreadful
Skyclad - Penny Dreadful
Ah oke, ik kon uit de openingspost niet opmaken of jullie nou wel of geen drummer hadden, anders had ik wel interesse. Maar ik heb eigenlijk niet zoveel trek om mijn bekkens uit te lenen, sorry. Die kun je daar toch ook huren of niet?Natchai schreef:We hebben een drummer, alleen hij heeft geen bekkens en de Staddijk heeft ze niet.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband
Ik kan begrijpen dat je je bekkens niet wil uitlenen.
Staddijk deed dat eerst wel, maar ze werden zo vaak gejat dat ze dat voortaan niet meer doen.
We heeben op internet gekeken, maar niemand doet dat.
Met overleg kan ik ook kijken of we jou beter kunnen nemen, aangezien jij alles hebt.
Je hoort zsm van mij via dit forum.
Staddijk deed dat eerst wel, maar ze werden zo vaak gejat dat ze dat voortaan niet meer doen.
We heeben op internet gekeken, maar niemand doet dat.
Met overleg kan ik ook kijken of we jou beter kunnen nemen, aangezien jij alles hebt.
Je hoort zsm van mij via dit forum.
Skyclad - Penny Dreadful
Skyclad - Penny Dreadful
een setje bekkens heb je toch echt nodig zelf als drummer lijkt me. Live zullen de meeste bands dit niet uitlenen. dus als je live ambities hebt wordt het allemaal niet echt handig zonder bekkens.
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
We hebben een bassist gevonden, dus hier kan een slotje aub.
Bedankt iedereen (ook al zijn het er twee) voor de reacties.
Bedankt iedereen (ook al zijn het er twee) voor de reacties.
Skyclad - Penny Dreadful
Skyclad - Penny Dreadful