Polsband/Zweetband gezocht
Polsband/Zweetband gezocht
Ik verklap nu meteen voor de jonge bezoekers dat ik oud ben maar zag op de voorkant van de aardschok dat een van de leden van exodus een lang formaat polsband met exodus logo om had. Zoeen zoek ik dus. Die smalle polsbandjes zijn overal te krijgen maar deze vindt ik nergens. Iemand suggesties? Ik weet dat ze in het verleden het grotere formaat wel eens bij large hadden van nightwish of metallica.
If I know I'm going crazy, I must not be insane
Re: Polsband/Zweetband gezocht

Je bent 37. Dat is inderdaad ouder dan de gemiddelde leeftijd van ongeveer 25.
Maar he, moet je nu in ongeveer elke post zeggen, dat je oud bent?
Je zou denken dat je een beetje met je leeftijd zit...

Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
De Aardschok ja?
Tering, dan ben je écht oud, met je tijdschriften.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Nope, niet echt. Jonge vrouw en jonge geest. Maar ook nog constructieve bijdrages?
Behalve dat het "ik vind" is bedoel je?
doet me denken aan mijn zoontje van 6 die in de willemeen een jongen zag met zon prikarmband/mouw en heel erg moest huilen omdat hij hem niet kreeg
Wij hebben duidelijk een andere interpretatie van constructief......Alexus schreef:Behalve dat het "ik vind" is bedoel je?
Werkelijk, je zoontje in willemeen? Gelukkig zijn mijn kinderen meer into K3 maar ja meisjes....verder zou ik niet te veel denken meid. Doet je merkbaar pijn.Kimzel schreef:doet me denken aan mijn zoontje van 6 die in de willemeen een jongen zag met zon prikarmband/mouw en heel erg moest huilen omdat hij hem niet kreeg
Laat ik dan even gezellig happen op alle leuke reacties. Ik ben niet altijd online en geloof niet in single source. Dus ja ook aardschok, metalfan, lords of metal, mindview etc.....dako schreef:De Aardschok ja?
Anyway, dacht laat ik eens zo'n forumpje proberen en misschien heeft iemand nog een leuke tip van een verkoper die ik nog niet ken maar zit er duidelijk niet in.....
Thx
On topic: Goddess of Desire Merchandise heeft een boel van dat soort producten?
Je kan het daar wel proberen.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Nope, al gekeken. MIjn meest recente supplier. Large, displeased, nuclear blast, millenium en zelfs bandsite negatief. Zelfs de ebay wereld biedt geen uitkomst. Andere postorders met uitgebreid assortiment zijn welkom.Crises schreef:On topic: Goddess of Desire Merchandise heeft een boel van dat soort producten?
Metalboerse.de wellicht?
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.
even heel simpel gezegd...
wie draagt de armband...juist de mensen van exodus?
waarom niet hun management even mailen?
mensen zijn vaak bang voor de ''grote jongens'' maar waarom zou een band / crew niet terug mailen naar hun fans.
er is vaak wel een reactie mogelijk als je een fatsoenlijke mail opstelt en niet zo vraagt van goh hoe kom je dr an man, doe mij die ook.
wie draagt de armband...juist de mensen van exodus?
waarom niet hun management even mailen?
mensen zijn vaak bang voor de ''grote jongens'' maar waarom zou een band / crew niet terug mailen naar hun fans.
er is vaak wel een reactie mogelijk als je een fatsoenlijke mail opstelt en niet zo vraagt van goh hoe kom je dr an man, doe mij die ook.
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
zijn het niet gewoon 2 kleintjes?
Nope, het exodus logo staat overdwars. Maar de tip om gewoon de band te contacteren vond ik wel een goede. Benieuwd of het werkt.Joris schreef:zijn het niet gewoon 2 kleintjes?
Precies, niet zo van de bange op uw leeftijdEvilive schreef: Maar de tip om gewoon de band te contacteren vond ik wel een goede. Benieuwd of het werkt.

Al reactie gehad overigens ?
Nope, nooit wat van gehoord.lampje schreef:Precies, niet zo van de bange op uw leeftijdEvilive schreef: Maar de tip om gewoon de band te contacteren vond ik wel een goede. Benieuwd of het werkt.
Al reactie gehad overigens ?
- jellhammer
Misschien zijn die dingen dus ook alleen maar voor de heren zelf gemaakt.
http://www.insidiaemetal.com -----> Progressive Modern Metal
- metallicattim
- Contacteer:
Ik heb wel eens opgezocht wat het kost om deze zweetbandjes te laten bedrukken met een logo, kan me de details niet meer herrineren, maar ook die brede bandjes hadden ze daar gewoon, dat moet toch wel via google te vinden zijn?
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
- metallicattim
- Contacteer:
1e hit op google: http://www.attentie.nl/Promotie-textiel ... tband-12cm
je wilt er natuurlijk geen 500, maar dan vraag je gewoon 1 staaltje aan en klaar
Al kun je ze ook per stuk bestellen geloof ik.
je wilt er natuurlijk geen 500, maar dan vraag je gewoon 1 staaltje aan en klaar

Al kun je ze ook per stuk bestellen geloof ik.
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy