15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Mr.Antikrist » za jan 02, 2010 3:35 pm

Afbeelding
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za jan 02, 2010 3:50 pm

Grote kans dat ik hier weer eens naar toe ga, vooral Aosoth wil ik nog welleens live zien. De vorige keer dat ik op dit festivalletjes was (ik geloof in 2008) met Gorath en Panchrysia was me toch wel goed bevallen.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo jan 03, 2010 1:11 am

Aanwezig uiteraard, eindelijk eens een optreden niet te ver van huis. En Nargaroth... ben ik wel eens benieuwd naar live :lol:
Faustian Spirit of the Earth

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door ea teasse » zo mei 16, 2010 1:17 am

Net terug van OMIT...

Bij Grimm was ik even snel buiten als ik binnen was. Teruggekomen voor Lugubre, wat wel een bijzonder aangename verrassing was. Dat roste als geen ander. Daarna Nargaroth wat ook een zware teleurstelling was. De band speelde totaal niet strak, Kanwolf (of Ash, zoals je wil) is een belachelijke piemel die volgens mij aandacht te kort komt en daardoor op geheel NIET overtuigende wijze ziek probeert over te komen. De helft van de nummer die Nargaroth speelde hingen met haken en ogen aan elkaar. Overgangen waar geen enkele aanleiding toe was, tempo wisselingen die niet vlot gebeurde, de drummer die er bij de snelle stukken regelmatig naast zat en noem maar op.
Wat ook zwaar teleurstellend was, was dat Nargaroth de 3 laatste LP's bij had van Geliebte des Regens (de eerste druk). Je moest er op bieden als je hem wou hebben. Een vriend van me bood 20 euro, de verkoper heeft naar Ash zelf gebeld en die zei dat hij de LP niet wou verkopen onder de 50 euro.

Naast al dat was er nog 1 ding behoorlijk vervelend: het publiek. Allemaal bijzonder truie mannetjes die zo evil mogelijk probeerde over te komen waardoor het eigenlijk een bende 25 tot 45 jarige pubers waren. Ik ben een heel grote Black Metal fan, maar als dat het soort volk is dat op zo een optreden afkomt, luister ik liever Black Metal thuis op de sofa met een goeie whisky erbij.

Teleurstelling alom dus.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door cataclysm child » zo mei 16, 2010 1:24 am

Aha, ben ik blij dat ik uiteindelijk toch niet gegaan ben :mrgreen:
Faustian Spirit of the Earth

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door ea teasse » zo mei 16, 2010 1:32 am

cataclysm child schreef:Aha, ben ik blij dat ik uiteindelijk toch niet gegaan ben :mrgreen:
Prijs jezelf gelukkig ja.
Ik ben heel benieuwd wat Blutengel zijn commentaar in dit topic gaat zijn...

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door sanguis » zo mei 16, 2010 12:12 pm

cataclysm child schreef:Aha, ben ik blij dat ik uiteindelijk toch niet gegaan ben :mrgreen:
Mijn gedachte exact.

@ ae tease: hoe was Aosoth eigenlijk???

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Mr.Antikrist » zo mei 16, 2010 12:31 pm

De gezellige mensen hebben zich anders wel uitstekend vermaakt, dus je kunt bij jezelf te rade gaan waar het probleem lag :wink:
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door cataclysm child » zo mei 16, 2010 12:38 pm

sanguis schreef:
cataclysm child schreef:Aha, ben ik blij dat ik uiteindelijk toch niet gegaan ben :mrgreen:
Mijn gedachte exact.

@ ae tease: hoe was Aosoth eigenlijk???
Hadden die niet afgezegd?
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door the true Thorko » zo mei 16, 2010 1:17 pm

ea teasse schreef:Wat ook zwaar teleurstellend was, was dat Nargaroth de 3 laatste LP's bij had van Geliebte des Regens (de eerste druk). Je moest er op bieden als je hem wou hebben. Een vriend van me bood 20 euro, de verkoper heeft naar Ash zelf gebeld en die zei dat hij de LP niet wou verkopen onder de 50 euro.
Wat is er zo speciaal aan die eerste druk?
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Blutengel » zo mei 16, 2010 10:56 pm

ea teasse schreef:
cataclysm child schreef:Aha, ben ik blij dat ik uiteindelijk toch niet gegaan ben :mrgreen:
Prijs jezelf gelukkig ja.
Ik ben heel benieuwd wat Blutengel zijn commentaar in dit topic gaat zijn...
Zal ik dan maar even mijn gif spuien ja...

Zoals Ea al zei, bij aankomst een hoop mega krieg en trui volk. Van die verschrikkelijke posers, de ene zichzelf nog breder makend dan de ander (ook al waren ze maar 20 cm breed) en de ene nog bozer kijkend dan de ander.

Eerste wat we deden toen we binnenkwamen was de standjes afgaan... En zoals Ea ook al schreef, stond die gast daar met die Lp's. Verhaal is inmiddels bekend (voor zij die teruglezen) maar mijn ongewassen reet kan Ashje kussen! Aan je eigen publiek op je eigen optredens op je eigen fucking lp's laten bieden (en dan niet onder de 50 willen gaan) Sorry, maar dan ben je gewoon fucking aasgier! Zo ga je niet met je publiek om! Duitse hond. Er heeft hier ooit iemand gezegd dat muziek passie was (ik noem geen namen hoor Nielsch :wink: ) maar dit is gewoon laag.

Goed, de rest van de avond... Grimm (de namen die de affiche sierden, hilarisch... Grimm, Lugubre, Quaedt... man man man)
De 'zanger' zong minder vals dan mijn dooie buurvrouw, zijn krijs was al even belachelijk en wat podium presentatie aangaat... 2 bankmedewerkers die ook graag eens cool doen, zeg maar. Na 1,5 nummer hard lachen hielden we het dus voor gezien.

Na wat eten downtown Aarschot kwamen we binnen tijdens Lugubre. In eerste instantie moest ik nu ook weer hard lachen (paint blijft iets belachelijks, zeker op een kale dikke kop) maar het bleek wel het beste optreden van de avond. Man, die gasten bliezen! Stijl Marduk ten tijde van Heaven Shal Burn met Mortuus op zang. Erg goed.

En dan afwachten he... en ondertussen worden al die kriege mannetjes meer bezopen dan ze al waren. Zielig...
Nargaroth was gewoon ronduit saai. Niks geen sfeer of wat dan ook. Een show van "kijk eens hoe krieg ik ben" ja. Ik heb me meer op lopen winden over het feit dat ik 3 !!! keer van plaats heb moeten wisselen omdat mijn voorstaander het nodig vond om met zijn gore haar heen en weer te gaan zwiepen (het aloude headbangen) en dat dus als een zweep in mijn smoel terecht kwam dan dat ik heb kunnen 'genieten'.
Na afloop stond er op de parkeerplaats een krieg ende necro koppel ruzie te maken waarbij de mannelijke wederhelft het nodig vond het gleufdier KEIHARD op haar smoel te slaan. Leuk hoor, om dat te zien... En helpen kan je niet want je weet niet wat voor shit die fucker gebruikt heeft.

Waardeloze avond, waardeloze scene, waardeloze vertoning. Bij deze wens ik mij officieel te distantiëren van alles wat met de hele zielige black metal scene van doen heeft.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Draconian » zo mei 16, 2010 11:23 pm

Er komen inderdaad wel vaker wat kansloze mannetjes af op black metal-optredens, maar 3 keer van plaats moeten wisselen omdat iemand headbanget en je daar dan over ergeren is ook wel erg zielig hoor.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door cataclysm child » ma mei 17, 2010 12:21 am

En de black metal scene nu ook niet veralgemenen he. Het gaat er heus niet altijd zo ongezellig aan toe :D
Faustian Spirit of the Earth

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door ea teasse » ma mei 17, 2010 1:12 am

cataclysm child schreef:En de black metal scene nu ook niet veralgemenen he. Het gaat er heus niet altijd zo ongezellig aan toe :D
Dat klopt ja. Als je een optreden van Mayhem, Gorgoroth, Satyricon of Shining in Hof ter Lo of de Biebob hebt, is er effectief een enorm samenhorigheidsgevoel en een enorme aangename sfeer. Daar doe je het dan ook voor. Maar als het is zoals gisteren dan geraak je als Black Metal fan echt enorm teleurgesteld. Aanstellerij van het hoogste niveau. En ik kan Blutengel wel begrijpen. Als je je bedenkt dat je favoriete muziek kan gelinkt zijn aan dat soort volk, dan geraak je gefrustreerd en ontplof je als je voor de derde keer moet van plaats veranderen omdat er iemand lukraak in rond springt.

Vorig jaar was ik op een optreden van Satyricon en Shining in Hof ter Lo. Dat was helemaal geweldig. De mensen waren er voor de muziek, 90% wou een leuke avond met een paar coole bands en de sfeer zat er dik in. Dus de Black Metal scene valt inderdaad niet te veralgemenen, maar zo een circusvertoning als gisteren slaat wel alles...

Het kan natuurlijk ook zijn dat het aan mij en Blutengel ligt, maar er gaat nog altijd niks boven Metal luisteren op de sofa, lekker relax met je voeten op tafel, whisky/wijntje/biertje in de hand, de kinderen slapen en jij kan genieten.

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Blutengel » ma mei 17, 2010 10:21 am

Draconian schreef:Er komen inderdaad wel vaker wat kansloze mannetjes af op black metal-optredens, maar 3 keer van plaats moeten wisselen omdat iemand headbanget en je daar dan over ergeren is ook wel erg zielig hoor.
Vind je ja? Dat natte haar van zweet en bier komt als een striemende zweep in je bek aan. Echt lekker is dat niet. En even nog wat nuance. Als iemand uit zijn plaat gaat, geen probleem, maar dit was zwalkend en uit de maat headbangen omdat ze te bezopen zijn om nog stabiel te blijven staan.

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Blutengel » ma mei 17, 2010 10:22 am

ea teasse schreef:
cataclysm child schreef:En de black metal scene nu ook niet veralgemenen he. Het gaat er heus niet altijd zo ongezellig aan toe :D
Dat klopt ja. Als je een optreden van Mayhem, Gorgoroth, Satyricon of Shining in Hof ter Lo of de Biebob hebt, is er effectief een enorm samenhorigheidsgevoel en een enorme aangename sfeer. Daar doe je het dan ook voor. Maar als het is zoals gisteren dan geraak je als Black Metal fan echt enorm teleurgesteld. Aanstellerij van het hoogste niveau. En ik kan Blutengel wel begrijpen. Als je je bedenkt dat je favoriete muziek kan gelinkt zijn aan dat soort volk, dan geraak je gefrustreerd en ontplof je als je voor de derde keer moet van plaats veranderen omdat er iemand lukraak in rond springt.

Vorig jaar was ik op een optreden van Satyricon en Shining in Hof ter Lo. Dat was helemaal geweldig. De mensen waren er voor de muziek, 90% wou een leuke avond met een paar coole bands en de sfeer zat er dik in. Dus de Black Metal scene valt inderdaad niet te veralgemenen, maar zo een circusvertoning als gisteren slaat wel alles...

Het kan natuurlijk ook zijn dat het aan mij en Blutengel ligt, maar er gaat nog altijd niks boven Metal luisteren op de sofa, lekker relax met je voeten op tafel, whisky/wijntje/biertje in de hand, de kinderen slapen en jij kan genieten.
Oude mannen die wij zijn ;-)

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door cataclysm child » ma mei 17, 2010 6:28 pm

Ah Satyricon en Shining in HTL, was er ook toen. Idd heel gezellige boel 8)
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Mr.Antikrist » ma mei 17, 2010 8:46 pm

Blutengel schreef: Wat een stel zeikerige oude wijven zijn we toch ;-)
Precies, en dan schiet de betekenis van het woord "wijven" nog in zijn betekenis tekort. Jullie hebben de hele avond gelachen om hoe zielig iedereen was, maar eigenlijk, diep van binnen, waren jullie heel verdrietig dat jullie niet geaccepteerd werden. Tja, dan maar fijn de internetwarrior uithangen op het metalfan forum, om als eerste de lachers op je hand te krijgen. Dan zal het zeker wel niet aan jullie gelegen hebben, hè jongens!
Laatst gewijzigd door Mr.Antikrist op ma mei 17, 2010 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Draconian » ma mei 17, 2010 9:36 pm

Blutengel schreef:
Draconian schreef:Er komen inderdaad wel vaker wat kansloze mannetjes af op black metal-optredens, maar 3 keer van plaats moeten wisselen omdat iemand headbanget en je daar dan over ergeren is ook wel erg zielig hoor.
Vind je ja? Dat natte haar van zweet en bier komt als een striemende zweep in je bek aan. Echt lekker is dat niet. En even nog wat nuance. Als iemand uit zijn plaat gaat, geen probleem, maar dit was zwalkend en uit de maat headbangen omdat ze te bezopen zijn om nog stabiel te blijven staan.
Tjah, dat is inderdaad wel irritant. Maar goed, het blijft een concert en je weet dat er waarschijnlijk wel veel mensen zijn die uit hun dak willen gaan (zeker als je een beetje vooraan staat). Waarschijnlijk was het voor jou een optelsom van ergernissen, maar goed, ik stoor me meestal niet zo aan dat soort types. Als ik me irriteer, ga ik gewoon aan de bar hangen :P
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Blutengel » ma mei 17, 2010 11:05 pm

Mr.Antikrist schreef:
Blutengel schreef: Wat een stel zeikerige oude wijven zijn we toch ;-)
Precies, en dan schiet de betekenis van het woord "wijven" nog in zijn betekenis tekort. Jullie hebben de hele avond gelachen om hoe zielig iedereen was, maar eigenlijk, diep van binnen, waren jullie heel verdrietig dat jullie niet geaccepteerd werden. Tja, dan maar fijn de internetwarrior uithangen op het metalfan forum, om als eerste de lachers op je hand te krijgen. Dan zal het zeker wel niet aan jullie gelegen hebben, hè jongens!
Zou het dat zijn ja? Zou ik niet geaccepteerd worden... Goh, wat zou ik graag bij de spikes en lederbende horen...

Maar als jij je aangesproken voelt door mijn beschrijving van het aanwezige volk, zal je zelf ook wel een tegen het christendom-ten-oorlog-trekkende-blackmetal-soldier zijn, dus in dat geval, sorry knul.

Als jij je uitgelachen voelt is dat jouw probleem niet? Dan weet jij, diep vanbinnen, van jezelf dat je keihard voor lul loopt. Ik geef hier mijn ongezouten mening over een concert, ik heb die vrijheid. En ik vond het kut, dus mag ik dat ook zeggen, toch?

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door sanguis » ma mei 17, 2010 11:24 pm

Blutengel schreef:
Mr.Antikrist schreef:
Blutengel schreef: Wat een stel zeikerige oude wijven zijn we toch ;-)
Precies, en dan schiet de betekenis van het woord "wijven" nog in zijn betekenis tekort. Jullie hebben de hele avond gelachen om hoe zielig iedereen was, maar eigenlijk, diep van binnen, waren jullie heel verdrietig dat jullie niet geaccepteerd werden. Tja, dan maar fijn de internetwarrior uithangen op het metalfan forum, om als eerste de lachers op je hand te krijgen. Dan zal het zeker wel niet aan jullie gelegen hebben, hè jongens!
Zou het dat zijn ja? Zou ik niet geaccepteerd worden... Goh, wat zou ik graag bij de spikes en lederbende horen...

Maar als jij je aangesproken voelt door mijn beschrijving van het aanwezige volk, zal je zelf ook wel een tegen het christendom-ten-oorlog-trekkende-blackmetal-soldier zijn, dus in dat geval, sorry knul.

Als jij je uitgelachen voelt is dat jouw probleem niet? Dan weet jij, diep vanbinnen, van jezelf dat je keihard voor lul loopt. Ik geef hier mijn ongezouten mening over een concert, ik heb die vrijheid. En ik vond het kut, dus mag ik dat ook zeggen, toch?
Eerder een die op het podium stond :wink:

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Crises » di mei 18, 2010 12:34 am

Mr.Antikrist schreef: Precies, en dan schiet de betekenis van het woord "wijven" nog in zijn betekenis tekort. Jullie hebben de hele avond gelachen om hoe zielig iedereen was, maar eigenlijk, diep van binnen, waren jullie heel verdrietig dat jullie niet geaccepteerd werden. Tja, dan maar fijn de internetwarrior uithangen op het metalfan forum, om als eerste de lachers op je hand te krijgen. Dan zal het zeker wel niet aan jullie gelegen hebben, hè jongens!
Nou ja, in minder hevige mate kon ik me nog best vinden in die beschrijving van (heel jonge) black metalfans.
Elke keer als ik naar een black optreden ga, kom je weer van die mensen tegen die het allemaal veel te serieus nemen. Niet lachen (zelfs nog geen glimlach), afkeurend kijken naar mensen die het wel naar hun zin hebben en meer van dat soort dingen. Als je nu zo'n misantroop bent hè... dan spaar je even een grijpstuiver en zet je ze maar in je woonkamer neer de volgende keer, hoef je jezelf niet meer te ergeren en ik ook niet.

Ik zou door dat soort types nog niet eens geaccepteerd willen worden als ik er geld op toe krijg.
Let wel: niet elke black liefhebber is zo, het gaat hier om een bepaald soort kinderen (ongeacht hun leeftijd trouwens).
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Mr.Antikrist » di mei 18, 2010 5:50 am

Tja, de heel jonge blackmetalfans..... dat is gewoon puberaal gedrag, dat is echt niet specifiek blackmetal-gerelateerd.

Daarbij houd ik zelf niet eens van blackmetal en loop ik er ook niet dito bij. Het gaat mij erom dat bepaalde mensen gewoon azijnpissers zijn en dat ze beter thuis kunnen blijven als ze iets van tevoren al niet bevalt. En het is geen beschrijving van de gang van zaken, al zeker geen objectieve, maar gewoon een poging om alles en iedereen belachelijk te maken. En ja, er waren ook mensen die dat over zichzelf afriepen, maar dat is hun zaak. Het festival zelf was dik in orde, zowel qua gezelligheid als bands. I rest my case.
Lick my chainsaw, bitch!

Deathwish
Berichten: 961
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 5:22 pm
Locatie: Fryslân

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Deathwish » wo mei 19, 2010 1:08 am

Het ergste vind ik nog wel dat je dat vrouwtje niet even ging helpen, ook al was hij 2 meter 50 dan nog had ik er wat van gezegd, dat is namelijk 100x stoerder nog dan hier andere zielige lui af kraken, want daar heb je namelijk geen fluit aan.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: 15 mei - Nargaroth, Grimm, etc. - OMIT-fest IV

Bericht door Poggwyd » wo mei 19, 2010 3:40 pm

Deathwish schreef:Het ergste vind ik nog wel dat je dat vrouwtje niet even ging helpen, ook al was hij 2 meter 50 dan nog had ik er wat van gezegd, dat is namelijk 100x stoerder nog dan hier andere zielige lui af kraken, want daar heb je namelijk geen fluit aan.
Hehehe, waarheid als een koe Wietse
Hoegaarden or die!

Plaats reactie