Jij ging, inderdaad, helemaal uit je dak! Je was gewoon niet te stoppen (alleen voor de nodige slokken bier + cola).yowannuzz schreef:Gisteren in The Rambler vond ik het verschrikkelijk gaaf.
The Ocean stond erg enthousiast op het podium, speelde strak en het geluid was ook prima.
Heliocentric was, als ik me niet vergis met 4 nummers vertegenwoordigd en dat paste goed bij de rest van de set, die verder bestond uit nummers van Aeolian en Precambrian.
Jammer van het technische probleempje (bij ons wel dus), en de speelduur van een uur was wat kort. Verder niets dan lof. Geniaal orkestje.
Ook was ik zeer aangenaam verrast door Izah, die me moeiteloos drie kwartier wisten te boeien.
Ook Skyzm deed dat gedurende hun speelduur volledig, dat boeien.
Alleen Faal was niet mijn kopje thee, daarvan heb ik dan ook maar 3 nummers meegemaakt.
Moet me nog wel van het hart dat het feit dat een geniale band als The Ocean, die naar mijn als-altijd-bescheiden mening tot het beste behoort dat de hardere muziek anno nu te bieden heeft, zo vreselijk weinig bezoekers weet te trekken op een zondagavond natuurlijk schandalig is. Ik denk dat het er niet meer waren dan een stuk of 60.
Het concert was voor de rest ook erg gaaf und über! Uiteindelijk toch geen shirt gekocht, want ik heb al zoooooveel band-shirts (ook al had ik gister een wit shirt + 'houthakkers-patroon' blousje aan), maar heb wel een poster gekocht.
Voor de rest vond ik het uur speeltijd ook veelste weinig voor een band als The Ocean!

Ze liepen al uit (begonnen rond 22.15 uur maar eindigde wel precies op de afgesproken tijd van 23.30 uur), dus had ik nog wel verwacht dat ze op z'n minst nog een kwartier doorgingen.
Enfin, het was de 10 euro (zeker!) de moeite waard!

En ook zeker voor herhaling vatbaar! Ik zeg, volgend jaar mainstage Graspop!
Oja, hier een mislukt foto'tje dat ik had genomen (voor de rest had ik geen tijd door het headbangen + zuipúh);