Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Ernst-Jan » do jul 01, 2010 12:43 pm

Das een vaste klant bij afkickklinieken. Dat hij het land uit mag ;-p
In 2005 speelde hij met VR op FOR stond hij met een pet op die zwaar op een ss-pet leek. Echt zo stoer.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
enemy of reality
Berichten: 171
Lid geworden op: do jan 24, 2008 9:50 pm
Locatie: Westrozebeke

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door enemy of reality » do jul 01, 2010 12:44 pm

MetalTuupLimburg schreef:
dako schreef:Die zeiklucht bij het einde van dat stuk bomen (aan de kant van het festival zeg maar) was verdomme niet te harden. Kan me niet voorstellen dat er iets kan leven in dat meertje.
Ik zat volgens mij op F (andere kant van die bomen iig), een meter of zes van het hek af. Geen stof, geen pislucht, top.
Nou wij stonden dus precies op de plek die jij noemt, inderdaad niet te harden als de wind onze kant op stond. En dan waren er ook nog mensen die hun tenten tegen dat hek aan hebben gezet...

Overigens van de Graspop site: "40.000 metal lovers enjoy Soulfly." Waar kunnen we hiertegen bezwaar aantekenen :P
Ik kan moeilijk objectief oordelen, gezien ik vrij vooraan stond te kijken, maar ik had toch de indruk dat Soulfly behoorlijk populair was...'k had zeker die indruk toen ik in de stroom mensen terecht kwam die meteen na het optreden de camping opzochten. Het optreden zelf was weinig verrassend voor mij. Het nummer 'Blood, Fire, War, Hate' is ondertussen wel tot een live klassieker aan het uitgroeien.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23036
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door dako » do jul 01, 2010 1:09 pm

MetalTuupLimburg schreef:Nou wij stonden dus precies op de plek die jij noemt, inderdaad niet te harden als de wind onze kant op stond. En dan waren er ook nog mensen die hun tenten tegen dat hek aan hebben gezet...
Man, ik stond op de camping met een grietje te ouwehoeren die tegen dat fokking hek aan ging zitten. Vond ze verder wel meevallen. Ja, wij vonden dus van niet.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Ernst-Jan » do jul 01, 2010 1:32 pm

dako schreef:
MetalTuupLimburg schreef:Nou wij stonden dus precies op de plek die jij noemt, inderdaad niet te harden als de wind onze kant op stond. En dan waren er ook nog mensen die hun tenten tegen dat hek aan hebben gezet...
Man, ik stond op de camping met een grietje te ouwehoeren die tegen dat fokking hek aan ging zitten. Vond ze verder wel meevallen. Ja, wij vonden dus van niet.
Daarna heeft het grietje jou niet meer gezien of...
Volgend jaar weer van de partij hoop ik, toch wel gemist.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Tingis
Berichten: 1099
Lid geworden op: di nov 11, 2008 10:49 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Tingis » do jul 01, 2010 1:41 pm

Ik heb trouwens met een vriendin zo'n Hammerite-shirt gewonnen, waarna de mannen die aanschoten en deden alsof ze zelf tot 15 met de hamer hadden kunnen slaan =P

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Elessar » do jul 01, 2010 2:18 pm

Een hoop mannen voor Tinkie dat weekend!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22241
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door KoenM » do jul 01, 2010 3:49 pm

Moet je 'Hammerite' eens op zijn Australisch uitspreken.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8426
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Joris » do jul 01, 2010 10:08 pm

KoenM schreef:Moet je 'Hammerite' eens op zijn Australisch uitspreken.
hehehe, het duurde effe voor ik het juiste accent te pakken had. hoe kom je erop.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Bleek No. 1 » do jul 01, 2010 10:18 pm

Hammered?
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Ekibyougami » vr jul 02, 2010 9:56 am

Stofpop ternauwernood overleefd. Donderdag avond een mooi plekje gevonden op het D veld, rondgehangen in de 24 uurs zone. Maar moest eerst naar de EHBO tent aangezien iemand tijdens het uitstappen op Antwerpen zo vriendelijk was geweest mij een duwtje in de rug te geven. Duim zwaar gekneusd en dat voor aankomst al, hendig!

Vrijdag:
's ochtends weggedreven uit de tent en dus op tijd wakker.
Allereerst naar de Mainstage voor ReVamp. Ze deden het leuk en ik stond vrij vooraan dus dat was mooi.
Nog een klein stukje Krypteria gehoord maar dat boeide me niet genoeg. Toen terug naar de tent want vriend had een zonnesteek opgelopen.
- Devin Townsend: geweldig, wat een show maakt Heavy Devy er toch altijd van. Heb me kapot gelachen. Ziltoid! Had nog gehoopt dat Anneke mee zou komen, maar helaas
- Therion: leuke afwisselende show, sterk geluid
- Nile: een paar nummers bekeken, geluid kwam wat rommelig over
- Het einde van Tarja meegepakt maar niet echt mijn ding
- My Dying Bride: vond ik zelf erg sterk, afwisselende set
- De rest wilde Aerosmith zien, dus maar even mee gegaan, niet echt mijn ding en mijn rug was kapot dus ben op een gegeven moment terug gegaan naar de tent.

Zaterdag:
Wederom de tent uit gedreven.
- Klein stukje Sabaton gezien, de zanger maakte een leuk praatje met het publiek maar met de muziek kon ik niet zoveel.
- Dark Funeral: ik trok de zang niet zo goed, waarschijnlijk beter te pruimen op cd.
- Walls of Jericho: gehoord van buiten de tent. Kende ik nog niet, klonk wel erg vet
- Carcass: erg gaaf! Kende de muziek nog niet maar daar is zeker verandering in gekomen.
- Fear Factory: leuke set, prut geluid met de zang. Jammer.
- Paradise Lost: wederom leuke set, prut geluid met de zang.
- Eluveitie: met veel moeite me achterin de Marquee gewerkt waar best nog wel wat ruimte was. Mini circle pitt whoot!
- Immortal: bleef maar een beetje aan de rand van de Marquee want was helemaal gesloopt, wel een goed optreden
Nog even op het terras gezeten en Leffe gedronken, daarna weer terug

Zondag:
De trend van het wegdrijven zet zich voort. Mijn hele been bleek onder de uitslag van zonne allergie te zitten. Jeuk!
Na het ontbijt een tijdje over de market heen gezworven, had het veel te warm. Tuska nog even kort gesproken.
- Katatonia: geweldig ze hebben al mn favoriete nummers gespeeld, helemaal top
Uit de zon even rustig wat biertjes gedronken.
- Behemoth: onwijs strak, gave set ook
- Korpiklaani: wederom een succes, helaas was het publiek onwijs tam waar we stonden dat was wel jammer
Bloodbath helaas moeten skippen, erg spijtig maar viel zowat om van de hitte
- Finntroll: weer lekker aan de zwier en staan dansen met een paar maffe Engelse lui. Geluid was waar wij stonden prima, set dik in orde
- Devildriver: onwijs gaaf met een erg afwisselende set. Grote circle pitt vlak voor mijn neus.
De avond afgesloten met nog meer Leffe op het terras en vuurwerk van Kiss, mooi man.

Terugweg was rampzalig, tijdens een stop op een klein station stapte iemand te haastig uit en zijn knieschijf belandde in de knieholte. Meneer steunde op onze steekwagen dus we konden geen kant op totdat hij was weggevoerd door de EHBO, en dat duurde LANG. Echt, krijg daar geen hartaanval, want je bent al dood voordat ze er zijn.

+ punten: Water uit de kraan dit keer (2 jaar geleden eerst niet) goede organisatie, veel keuze wat eten en drinken betreft, weinig wachtrijen, munten automaten
- punten: Te weinig schaduw, klere herrie uit de Saloon die je tijdens de bands in de Dome ook nog hoorde, te weinig wc's op de camping, stof, stof, stof.

Geslaagd festival, al zit ik nu wel met een fikse bronchitis op de bank door al het stof. Volgend jaar weer heen als de line-up weer oké is.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Rubicon » vr jul 02, 2010 11:04 am

Ik lees: zonne-allergie, bronchitis en een gekneusde duim. Tering! Jij hebt het wel voor je kiezen gehad! :shock:

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Ekibyougami » vr jul 02, 2010 11:28 am

Haha, jazeker. Heb mijn portie ellende voor de aankomende paar jaar weer achter de rug hoop ik :P
Heb eigenlijk nog nooit wat gehad met festivals dus dit was weer nieuw voor me.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door MetalJan » vr jul 02, 2010 9:16 pm

Van mijn kant ook nog even een uitgebreid verslag:

Vrijdagmorgen dus rond een uur of 12 op de camping aangekomen. Snel de tent opgezet en naar het festivalterrein gelopen. Daar binnen een minuut (!) munten gehaald bij zo’n automaat, dus dat was een lekkere binnenkomer!

De eerste band die we zagen in één van de tenten was Anvil. Nouja, we hebben er maar 1 nummertje van gezien. Daarna wat bier gedronken op het grote veld.

Billy Talent was de eerste band die we zagen op het hoofdpodium en dat was echt ruk. Ook dat Slayer-geroep van de zanger was behoorlijk irritant. Snel vergeten dus.

Daarna was het wachten op Slayer. Dat was genieten met nummers als oa World Painted Blood, Hate Worldwide, South Of Heaven, Mandatory Suicide, War Ensemble en natuurlijk Angel Of Death. Lekker optreden!

Daarna hebben we het rustig aangedaan en mensen gekeken, geouwehoerd, bier gedronken en wat gegeten.

Rond half zeven zijn we naar de tent gelopen voor Sepultura. Dat was echt een gaaf optreden! Veel ouwe klassiekers kwamen voorbij zoals Roots Bloody Roots, Arise, Territory en Chaos AD. Puike show!

Daarna weer gerelaxed voor het hoofdpodium en toen ben ik maar eens naar de Metaldome gelopen, waar Nile op punt van beginnen stond. Helaas was het geluid in het begin veels te zacht, (deathmetal moet je in je onderbuik voelen!), maar gelukkig werd het na 10 minuten beter en ben ik ook wat dichter bij het podium gaan staan. Het was een goeie show met nummers als Kafir, Serpent Headed Mask, Sarcophagus en als afsluiter natuurlijk Black Seeds Of Vengeance.

Toen weer teruggelopen naar de anderen en daar gewacht op Aerosmith. Dat was wel leuk opzich. Niet helemaal afgekeken en naar onze tent gelopen. Daar een poging gedaan om te gaan slapen, wat na een lange tijd ook lukte.


ZATERDAG

Na een frisse wasbeurt weer naar het terrein gelopen. We waren er al om 10 uur, dus we hadden ruim de tijd voor de eerste band Killing Machine. Die was wel aardig, maar niet echt geheel mijn smaak.

Hail Of Bullets in een snikhete tent was een heel stuk beter. Martin van Drunen schreeuwde als vanouds de longen uit z’n lijf. Goeie show met lekker geluid!

Met Sabaton kon ik niet zoveel mee. Oke, muzikaal ging het nog wel, maar die zang was niet mijn ding.

Daarna een stukje Dark Funeral meegepikt en dat was wederom gaaf, alleen gaat die zang mij wat tegenstaan op ten duur.

Bullet For My Valentine was wel aardig, maar niet meer dan dat.

Cannibal Corpse was weer lekker op dreef en George ‘Corpsegrinder’ Fisher bangde nog net niet z’n hoofd eraf. Gave show!

Cannibal Corpse is het perfecte voorprogramma van Carcass!. De band uit Engeland maakt, net zoals op Neurotic Deathfest, gebruik van onsmakelijke beelden. Daarnaast hadden sommige opmerkingen beter achterwege kunnen blijven: ‘Niet iedereen is pedofiel hier….’ Maargoed, het gaat om de muziek en die is gewoon goed.

Fear Factory weet ook hoe het moet. In de 1e helft van de show speelt men voornamelijk nieuw werk (Fear Campaign, Powershifter, Mechanize) en in de andere helft komt het oudere materiaal aan bod (Martyr, Self Bias Resistor en afsluiter Replica. Men speelt ontiegelijk strak en Burton C. Bell is goed bij stem. Eén van de beste shows van Graspop.

Na dit geweld is het even bijkomen bij Slash. Ik zag ze al op Pinkpop en ditmaal spelen ze nog meer nummers van Guns N’ Roses, zoals Civil War en Rocket Queen. Natuurlijk ontbreken Sweet Child O’ Mine en Paradise City ook niet. Werd er dan ook nog ander materiaal gespeeld? Zeker wel, maar die nummers ken ik niet.

Daarna maar eens naar de Festival Markt gelopen. Helaas ging op dat moment de Metal Market net dicht, dus dat was even balen. Toen maar teruggelopen naar het hoofdveld voor de volgende band.

Na een ongelofelijk lang en irritant intro begon Belgisch trots Channel Zero aan zijn set. Ook de zwarte rookwolken die opstegen vanachter de Mainstage hielden opeens op, toen men begon te spelen. Voor de show dus? Anyway, ik snap de ophef over deze band niet echt, want ik vond het gebodene nou niet echt denderend. Hier had meer ingezeten.

Nadat ik een mooi plekje in de donkere tent had gevonden, begon Immortal met zijn optreden. Men speelde oa One by One, Sons Of Northern Darkness, Damned In Black, Withstand The Fall Of Time en Grim And Frostbitten Kingdoms. Helaas bleef Blashyrkh achterwege, maar dat was het enige minpuntje van een verder goeie show.

Oke, Soulfly is dan geen een headliner van formaat Iron Maiden of Kiss, maar de band gaf toch een goeie show weg. Oud en nieuw materiaal passeerden de revue. Ook mochten de zonen van Max Cavalera een liedje meedoen, een achter de drums, de ander op zang. Ook hoorden we weer Roots Bloody Roots en Territory, net als gister bij Sepultura. Toch wel een leuke afsluiter.


ZONDAG

Atreyu was de eerste band die we zagen die dag. Was niet veel soeps en de Bad Medicine van Bon Jovi droeg daar ook niet echt veel aan bij.

Evergrey was wat beter, maar ook bij deze band kan ik de zang niet echt waarderen.

Terwijl de anderen naar Mucky Pup gingen, besloot ik Katatonia te gaan kijken. Ik had deze band nog nooit live gezien en was wel benieuwd hoe men het er vanaf bracht. Men begon met Forsaker van de laatste plaat en het geluid was best goed te noemen. Daarna speelde men nog wat nummers van de laatste plaat oa The Day And Then The Shade, alsook wat oudere nummers. Goed optreden!

Na het rustige optreden van voorgaande band, was het bangen geblazen bij Exodus.
Man, man wat een energie hebben die gasten! De eerste 2 nummers van de nieuwe plaat werden de weide ingeknald! Daarna speelden ze wat oudjes, zoals Another Lesson In Violence. Ook War Is My Shepherd ontbrak niet. Gaaf optreden!

Toen door naar het vrolijke optreden van piratenband Alestorm! De tent was goed gevuld en het was dus behoorlijk zweten. Maar dat deerde niet, want het was genieten van nummers als Over The Seas, Captain Morgans Revenge, Keelhauled, Wenches And Mead en Black Sails At Midnight. Heb me prima vermaakt dus, ondanks de hitte.

Jon Oliva´s Pain was ook wel oke. Men speelde ook wat Savatage nummers. Al met al wel een degelijk optreden naar mijn mening.

Daarna was het de beurt aan het Poolse Behemoth. Men was ook weer lekker op dreef en het geluid was ook prima te noemen. Goed optreden!

Killswitch Engage vond ik daarna niet veel aan. Wel weer mooi dat ze Holy Diver van Dio nog speelden.

Bloodbath in de tent was ook erg gaaf. Meneer Aekerfeld hield, ook al was het rond de 30 graden in de tent, gewoon z´n lederen jas aan. Dat is pas true, hahaha! Meneer strooide ook weer met z´n gortdroge humor. Qua muziek was het ook zekers genieten.

Ik heb Bloodbath niet helemaal afgezien, omdat ik Finntroll wilde zien. Die speelde in de Metaldome en nadat ik mij door de (te) krappe ingang had geworsteld was het eventjes wachten op de trollen. Men begon met een oudje van Midnattes Widunder waarvan mij titel even ontschoten is, maar het eerste wat opvalt is dat het geluid wederom (net als bij Nile) behoorlijk zacht staat. Ik sta toch op zo´n 15 meter van het podium. Draai die knop eens om, zou ik wel willen roepen tegen de geluidsman! Jammer, want de band geeft wel een goed optreden weg. Pas tegen het einde gaat het volume dan toch wat omhoog. Had dat veel eerder gedaan, denk ik dan. Volgende keer maar weer gewoon in één van Marquee´s.

Daarna heb ik nog een klein stukje van Hatebreed gekeken en dat was ook niet verkeerd. Daarmee kwam een eind aan Graspop 2010 voor ons, want we hebben Kiss niet meer gekeken. We hadden de tenten vanochtend al afgebroken en naar de auto gebracht en zijn dus rond uur of half 11 ´s avonds naar huis gereden.


Pluspunten:

- muntautomaten
- goed en divers eten
- goed en koud bier (Jupiler!)
- veel mooie (schaarsgeklede) vrouwen in het publiek

Minpunten

- het zachte geluid bij Finntroll
- het veel te warme weer, maarja, doe je niks aan.
- zatlappen
- mensen die met bier gooien
- eind moeten lopen van het parkeerterrein naar de cam

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door IROn » za jul 03, 2010 12:02 am

Ekibyougami schreef: - punten: klere herrie uit de Saloon
Niks van, dat ding was focking gaaf. Beetje je metal afwisselen met hollande meezinger, sexy rapnummers en hippe dansbeats, goeie shit.

Het enige dat daar echt miste, en we hebben het nog aangevraagd maar het mocht niet, was een echte ouderwetse barfight.
Laatst gewijzigd door IROn op zo jul 04, 2010 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Bleek No. 1 » za jul 03, 2010 1:42 pm

Afbeelding
Hakkaa päälle pohjan poika!

Zombi
Berichten: 1028
Lid geworden op: do apr 01, 2010 10:07 pm

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Zombi » za jul 03, 2010 2:26 pm

Ekibyougami schreef:Haha, jazeker. Heb mijn portie ellende voor de aankomende paar jaar weer achter de rug hoop ik :P
Heb eigenlijk nog nooit wat gehad met festivals dus dit was weer nieuw voor me.
lol ook weer hier dan? was je je wachtwoord kwijt? :')

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door Ekibyougami » wo jul 07, 2010 10:34 pm

IROn schreef:
Ekibyougami schreef: - punten: klere herrie uit de Saloon
Niks van, dat ding was focking gaaf. Beetje je metal afwisselen met hollande meezinger, sexy rapnummers en hippe dansbeats, goeie shit.

Het enige dat daar echt miste, en we hebben het nog aangevraagd maar het mocht niet, was een echte ouderwetse barfight.
Quote de rest er dan ook ff bij man :P
T ging me er om dat je het nog steeds kon horen terwijl de bands in de Dome al aan het spelen waren.

@Rein: Nee, niet eens hehe.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door emillio » za okt 02, 2010 5:24 pm

Beter laat dan nooi, paar foto's online @ www.musketeerofdeath.nl
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door yowannuzz » za okt 02, 2010 8:16 pm

Bij 26-06 en 27-06 staan dezelfde foto's, Emilio.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22241
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Graspop Metal Meeting 2010! [15de jubileum!]

Bericht door KoenM » zo mei 12, 2013 7:09 pm

Black No. 1 schreef:Hammered?
Nee, aambeien.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Plaats reactie