30 juni staat Devin Townsend met zijn Project in het Eindhovense Dynamo !!
En dit is een link voor meer infodynamo-site schreef:
Devin Townsend, de geniale Canadese gek komt 30 juni naar Dynamo. Devin speelde zich in 1995 in de metalen kijker door Strapping Young Lad op te starten. Devin speelde de meeste muziek in, en zorgde ook voor de stem van de band. De plaat “Heavy as a Really Heavy Thing” sloeg in als een mortiergranaat in de scene, en zette een totaal nieuwe standaard neer zowel muziekaal als qua studio geluid. Devin wordt vaak de Metalen Mozart genoemd door de meeste maffe combinaties te maken en zijn geniale manier om een totaal nieuwe geluid te produceren. Zijn muziek omvat verschillende stijlen, en gaat van snelle thrashmetal tot progressive metal en melodische rock, met invloeden uit jazz, blues, progressieve rock, industrial en symfonische rock.
Naast Strapping Young Lad is Devin ook bezig onder zijn eigen naam en ook onder de naam The Devin Townsend Band/Project, en ook deze eigenzinnige platen zijn niet onder 1 noemer te vangen. De laatste paar platen van Townsend worden allemaal de hemel in geschreven door de internationale pers en shows zijn meer een beleving dan een concert.
Dynamo is dat ook rete fier dat Devin naar Eindhoven komt om onze concertzaal op zijn kop te zetten.
Voorverkoop start op 15 april, de support wordt asap bekend gemaakt.
Dat ik onmogelijk hard aanwezig zal zijn, lijkt me logisch.
Ik heb mijn vriendin al opdracht gegeven morgenochtend kaartjes te regelen.
H.E.E.R.S.E.N.D. !!!!