Mucky pup Atak Enschede Of Het Bolwerk Sneek ?

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Suicide

Mucky pup Atak Enschede Of Het Bolwerk Sneek ?

Bericht door Suicide » do mei 20, 2010 8:37 pm

Mucky pup komt naar de Atak Enschede en naar Het Bolwerk in sneek [headbang]

Ben zelf dus nog nooit in deze zalen geweest , welke zaal jullie voorkeur geniet en waarom.

Welke zaal is het best met de auto berijkbaar , en is er een parkeergarage in de buurt ?
(loop afstand geen probleen natuurlijk).

Liefst zonder rond hangend volk waar je niet vrolijk van word?(sávonds).
Laatst gewijzigd door Suicide op do mei 20, 2010 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Stoeptegel

Re: Atak Of het Bolwerk ?

Bericht door Stoeptegel » do mei 20, 2010 8:49 pm

Ik ben niet neutraal want ik werk als jaren als vrijwilliger in Atak.
Ik ben nog nooit in Het Bolwerk geweest (topictitel kan vreemd overkomen, want vlakbij Atak zit ook 'Het Bolwerk') dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen.
Maar ik kan wel positieve verhalen over Atak ophangen.

Mucky pup in de Saxion zaal (kleine zaal). Sfeervolle zaal met erg goed geluid.
Een beugel grolsch kost je 4,-, dus dat is niet duur.
Frisjes e.d. 2,- (je betaalt met munten). Ook voldoende sterke drank en diverse bieren.
Garderobe gratis.

Meerdere parkeergelegenheden op loopafstand (in de open lucht circa 200 meter, parkeergarage circa 300 meter (capaciteit genoeg).
Verder zijn de artiesten bijna altijd erg tevreden omdat wij als Atak gastvrijheid erg hoog in het vaandel hebben staan, en dat vertaalt zich terug in het humeur van de artiesten en hun performance on- en offstage.
En een redelijke kans dat ik MP ga 'backstage-managen', dus dat komt helemaal goed.

En voor jou belangrijk; geen hangjongeren/tuig wat in de buurt rondhangt (nog nooit gezien bij ons voor de deur eigenlijk).

Kortom; kom gezellig naar ons fijne poppodium! :D
Geen.

Suicide

Re: Mucky pup Atak Enschede Of Het Bolwerk Sneek ?

Bericht door Suicide » do mei 20, 2010 9:21 pm

Bedankt voor je Reactie

Ik het de titel ff aangepast om verwarring te voorkomen .

Klinkt goed ben enthousiast :wink: duidelijke info waar ik wel wat mee kan.
De parkeer info vraag ik omdat ik het fijn vind om als ik me auto ga ophalen na een concert , het fijner vind om me niet een weg hoef te banen door de Dealers/junks/zwervers/hangjongeren , die hun bivak voor de betaalautomaat houden :curse: .
Minder prettig naar een leuke avond!

nu ff kijken naar de reactie's over Het Bolwerk.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do mei 20, 2010 10:12 pm

Stoeptegel schreef:Een beugel grolsch kost je 4,-, dus dat is niet duur.
Nou, ik vind dat behoorlijk duur. Tuurlijk het zijn halve liters, maar 2,50 voor een gewoon pilsje is nogal aan de hoge kant.

edit: Ik ben wel eens in het bolwerk geweest. Het is geen verkeerde zaal, maar zelden heb ik tussen zulke saaie lui gestaan. Beetje sneu toen voor Communic destijds die best een goede show weggaven, maar de meeste mensen waren zelfs te beroerd om aan het eind even te klappen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Stoeptegel

Bericht door Stoeptegel » do mei 20, 2010 10:35 pm

innuendo schreef:
Nou, ik vind dat behoorlijk duur. Tuurlijk het zijn halve liters, maar 2,50 voor een gewoon pilsje is nogal aan de hoge kant.
Ehm........... wellicht iets over het hoofd gezien?
Een normaal glas bier is 2,- geen 2,50. En een beugel dus 4,- (en in een beugel gaat iets meer bier dan 2 glazen, kortom; dan ben je goedkoper uit.
Graag wel juiste informatie vermelden.
Geen.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » vr mei 21, 2010 3:04 pm

Mooi staaltje relativeren :)

In een normaal biertje zit 330 ml en in een grolsch beugel 500. Een gewoon flesje bier zou dan 2,66 moeten kosten. Daarom had ik het over 2,50 (even afgerond). Dan zou ik voor het gewone pilsje gaan, tenzij dat tapbier is. Dan zit je op 250 ml per glas en dan snap ik de prijs van 2 euro wel. Ik ga daar verder niet over mierenneuken. Ik wist overigens niet wat de prijs bij jullie is voor een pilsje. excuses voor de verwarring.

Maar goed. 4 euro voor een flesje Grolsch vind ik veel, dus ik zou dat uit principe niet bestellen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr mei 21, 2010 3:05 pm

Ach in de horeca betaal je altijd meer voor drank. Ik vind 4 euro voor een beugel wel meevallen.

IROn

Bericht door IROn » vr mei 21, 2010 4:46 pm

innuendo schreef:Mooi staaltje relativeren :)

In een normaal biertje zit 330 ml en in een grolsch beugel 500. Een gewoon flesje bier zou dan 2,66 moeten kosten. Daarom had ik het over 2,50 (even afgerond). Dan zou ik voor het gewone pilsje gaan, tenzij dat tapbier is. Dan zit je op 250 ml per glas en dan snap ik de prijs van 2 euro wel. Ik ga daar verder niet over mierenneuken. Ik wist overigens niet wat de prijs bij jullie is voor een pilsje. excuses voor de verwarring.

Maar goed. 4 euro voor een flesje Grolsch vind ik veel, dus ik zou dat uit principe niet bestellen.

Ho!

In een beugel zit geen 500, maar 450.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Stoeptegel

Bericht door Stoeptegel » vr mei 21, 2010 7:22 pm

IROn schreef:
innuendo schreef:Mooi staaltje relativeren :)

Ho!

In een beugel zit geen 500, maar 450.
Verrek zeg! Altijd vanuit gegaan dat er een halve liter in ging. Weer wat geleerd.
En dat rekensommetjes betreffende het bier; Atak schenkt idd tapbier. Dus al met al klopt het wel.
Maar wat boeit het ook; ik drink nauwelijks Grolsch wegens te bitter. Ik ga lekker aan de Desperados (a 4,- per fles van 330 ml) :D
Geen.

Suicide

Bericht door Suicide » vr mei 21, 2010 9:56 pm

innuendo schreef:

edit: Ik ben wel eens in het bolwerk geweest. Het is geen verkeerde zaal, maar zelden heb ik tussen zulke saaie lui gestaan. Beetje sneu toen voor Communic destijds die best een goede show weggaven, maar de meeste mensen waren zelfs te beroerd om aan het eind even te klappen.
ok minder als het publiek niet mee wil gaan met de band zonde van de inspanningen van de band.
zeker als je betaald om er naar te kijken raar :? maar het kan gebeuren .

Bier prijzen interesseren me niet zo , leuk ter info, maar Ik ga voor de band en de rest neem ik zo als het is .(qua kosten in de zaal).
Heb je dorst koop je wat ,vind je het te duur koop je wat minder :wink: vroeger was het wel goedkoper maar ja dan had je nog guldens :silly:

Ik kan me nog een consert van mucky pup herinneren waar ze een Bankstel + volle koelkast met blikke bier op het podium hadden staan .daar kreeg je een bier na de trechter :D

verder nog iemand ervaringen met deze genoemde zalen.

Sorcha
Lult over cdtjes

Bericht door Sorcha » za mei 22, 2010 12:49 pm

Echt, kies gewoon voor een datum of locatie die je het beste uitkomt. Je bent in Enschede/Sneek, niet in Amsterdam/Utrecht dus het zal heus wel meevallen met het aantal junks/dealers/etc.

Van de website van Atak:
Hoe bereik ik Atak en waar kan ik parkeren?
Er bevinden zich diverse bewaakte, 24 uur geopende, parkeergarages in de buurt van Atak, namelijk:
1.De Stationsgarage
2.De Irenegarage
3.De H.J. van Heekparkeergarage

En bij het Bolwerk was geloof ik een parkeerplaats, maar dat zou je even moeten googlemappen voor de zekerheid.

Suicide

Bericht door Suicide » ma mei 24, 2010 8:52 pm

wat mijn het best uitkomt snap ik , ik denk zal eens vragen wat jullie ervaringen zijn met deze zalen daar een forum toch ook een beetje voor ?

Dus kom op mensen vertel ,alle info welkom .

Suicide

Bericht door Suicide » di jul 06, 2010 8:00 pm

Ik heb gekozen voor het bolwerk in sneek .

Leuk consert , ff moeten wachten voor de zaal open ging stond 20:00 overal maar dat werd 21:00 geen probleem het was mooi weer buiten .
Parkeren in de buurt .
Het was niet druk (vond ik ) de sup act ik meen above was een lekkere opwarmer.

Mucky pup speelde alleen oude nummers (nieuwe hebben ze niet )o.a mr president, batman ,ptl , hippies ,u-stink ,jonson ,death by .. en een paar covers [headbang] wild thing [headbang] , running free ,Black nr.1.

Mucky pup is een goede live band met een hoop lol :D HIP HIP.....................................................

kneuz

Bericht door kneuz » wo jul 07, 2010 4:39 pm

Stoeptegel schreef:Meerdere parkeergelegenheden op loopafstand (in de open lucht circa 200 meter, parkeergarage circa 300 meter (capaciteit genoeg).
Ik kom 15 juli voor het eerst in de Atak, voor Atari Teenage Riot. Wat is het adres van die dichtsbijzijnde parkeergarage? Op de site van Atak staan alleen de namen, ik zou graag een adres willen hebben zodat mr. Tomtom de route helemaal kan uitstippelen :)
En zijn de parkeertarieven een beetje fatsoenlijk? (hier in Den Haag kan je voor een uur parkeren tenminste 3 biertjes krijgen)
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S

Cranial

Bericht door Cranial » wo jul 07, 2010 5:24 pm

kwam mucky pup maar weer naar brabant, in eindhoven waren ze heer en meester van dynamo outdoor !!
Tullepetoanum Metallius

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo jul 07, 2010 6:51 pm

Dta was in Enschede niet anders......
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Suicide

Bericht door Suicide » wo jul 07, 2010 7:01 pm

enforcer schreef:Dta was in Enschede niet anders......
Ja ben nogal fan van ze sins het begin 88 ofzo jammer dat we ze een tijdje hebben moeten missen....maare
speelde ze ook [headbang] wild thing [headbang] in de Atak of niet ?
en hoeveel volk was er geef is ff een sweer impressie :D

Mucky pup still going strong Hip Hip ............ hopelijk zien we ze ooit nog eens terug , als het aan hun ligt wel maar niks is zeker.....volgens chris :(

Zombi

Bericht door Zombi » wo jul 07, 2010 7:14 pm

tering!

Suicide

Bericht door Suicide » wo jul 07, 2010 8:07 pm

Zombi schreef:tering!
tering wat ?

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 08, 2010 10:53 am

de opkomst in Enschede was matig, denk rond de 100 mensen, misschien iets meer. Maar dat was ook niet anders te verwachten in het Graspop weekend. maar t concert was erg gaaf, Dan was zo dronken als een tor en was bijna niet van het podium te krijgen hahahaha. T publiek was voornamelijk 30+ dat wel.....

En nee ze speelden geen "Wild Thing", wel "Running Free" van Maiden en "Black no. 1" van Type O Negative...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Harbinger_of_death

Bericht door Harbinger_of_death » do jul 08, 2010 12:19 pm

Op Graspop waren ze ook geweldig
Afbeelding

Suicide

Bericht door Suicide » do jul 08, 2010 11:55 pm

enforcer schreef:de opkomst in Enschede was matig, denk rond de 100 mensen, misschien iets meer. Maar dat was ook niet anders te verwachten in het Graspop weekend. maar t concert was erg gaaf, Dan was zo dronken als een tor en was bijna niet van het podium te krijgen hahahaha. T publiek was voornamelijk 30+ dat wel.....

En nee ze speelden geen "Wild Thing", wel "Running Free" van Maiden en "Black no. 1" van Type O Negative...

In Sneek waren er ook zo rond de 100 man schat ik ,ook idd 95% 30+/40+ fans van vroeger :twisted:
ik denk dat de nieuwe generatie metalfans weinig met mucky pup hebben of nog niet echt kennis gemaakt hebben .
daar bij komt dat ze op vorig jaar na dan (dynamo outdoor) voor het laatst in 1996 Nederland waren ,jammer hele leuke live band die eind '80 tot midden '90 jaren veel in NL on tour waren.

Dan (hip hip ) was in sneek ook niet geheel nuchter meer , maar dat is mucky pup ! vroeger zeker toen zopen ze mega veel on en off stage , tsja wie niet toen.... :lol:

Zombi

Bericht door Zombi » vr jul 09, 2010 4:14 am

Suicide schreef:
tering wat ?
moet dat nou, elke post met die irritante vet gedrukte letters?

Suicide

Bericht door Suicide » za jul 10, 2010 11:23 pm

Zombi schreef:
Suicide schreef:
tering wat ?
moet dat nou, elke post met die irritante vet gedrukte letters?
Ok ...maar zelf nog wat over mucky pup te melden ?

Zombi

Bericht door Zombi » zo jul 11, 2010 12:58 am

mwah,niet echt ik vind het maar een 3derangs bandje wat te geforceerd probeerd om grappig over te komen. maar ieder zijn ding hoor.

Cranial

Bericht door Cranial » zo jul 11, 2010 11:59 am

Zombi schreef:mwah,niet echt ik vind het maar een 3derangs bandje wat te geforceerd probeerd om grappig over te komen. maar ieder zijn ding hoor.
ik merk aan je reactie dat je ze nooit live hebt gezien.... aanradertje !! [headbang]
Tullepetoanum Metallius

Suicide

Bericht door Suicide » ma jul 12, 2010 8:33 pm

Zombi schreef:mwah,niet echt ik vind het maar een 3derangs bandje wat te geforceerd probeerd om grappig over te komen. maar ieder zijn ding hoor.

Ik ben blij dat je zegt ieder zijn ding ,dacht eerst dat je alleen de boel zat af te zeiken :wink:
Met alles is het zo je vind het wat of niks , jij vind het niks ik vind het wat ,prima toch .

Heb je ze vroeger wel eens zien spelen eind jaren '80 begin jaren '90 ?

Zombi

Bericht door Zombi » ma jul 12, 2010 9:54 pm

Nee, ik ga alleen naar bands die ik wel goed vind....

Plaats reactie