Bospop 2010
Re: Bospop 2010
Dan zoekt die finale het maar lekker uit, ze spelen ook wel zonder mij.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
-
- Contacteer:
Ik doelde op Uriah Heepinnuendo schreef:?
Dweezil Zappa, Billy Idol en Ray Manzarek & Robbie Krieger of the Doors overlappen met de finale.

Edit: Laat maar, laatste pagina niet gezien
Finale WK voetbal Live @ Bospop
Tijdsschema gewijzigd i.v.m. finale WK
Het programma van Bospop op zondag is aangepast aan de finale van het wereldkampioenschap voetbal. De poort gaat zondag een half uur eerder open en het programma wordt iets in elkaar geschoven zodat de finale van het voetbal op de grote ledschermen naast het hoofdpodium kan worden vertoond en bezoekers niet het festivalterrein hoeven te verlaten. In de reguliere speeltijd zal er geen band op het festival spelen. Als er onverhoopt een verlenging zal komen, blijft het voetbal uitgezonden maar begint wel in de festivaltent de laatste band die hier is geprogrammeerd. Voor het laatste tijdschema klik je HIER.
Let op: Vuvuzela's worden niet toegelaten tot het festivalterrein.
Tijdsschema gewijzigd i.v.m. finale WK
Het programma van Bospop op zondag is aangepast aan de finale van het wereldkampioenschap voetbal. De poort gaat zondag een half uur eerder open en het programma wordt iets in elkaar geschoven zodat de finale van het voetbal op de grote ledschermen naast het hoofdpodium kan worden vertoond en bezoekers niet het festivalterrein hoeven te verlaten. In de reguliere speeltijd zal er geen band op het festival spelen. Als er onverhoopt een verlenging zal komen, blijft het voetbal uitgezonden maar begint wel in de festivaltent de laatste band die hier is geprogrammeerd. Voor het laatste tijdschema klik je HIER.
Let op: Vuvuzela's worden niet toegelaten tot het festivalterrein.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ondanks dat ik de finale best wil zien, baal ik ervan. Anvil ineens naar 12.45, terwijl ik die dag uit Rotterdam moet komen. Bovendien zag ik wel wat in Gilberts scenario.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Wat een flauwekul, echt.
Verplicht naar een voetbalwedstrijd kijken. Ik dacht dat het een muziekfestival was?

Ondanks dat ik de finale niet echt wil zien, vind ik het allemaal prima.innuendo schreef:Ondanks dat ik de finale best wil zien, baal ik ervan.
-
- Contacteer:
Toto in de tent?
Wel leuk voor Billy Idol, zal nogal wat toeschouwers schelen.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ook al ben ik er niet bij, ik ben een Billy Idol liefhebber en vrees toch echt dat hij weinig publiek zou hebben tijdens de finale. Op zich mooi geregeld, jammer alleen Ruud dat jullie je schema van weggaan uit Rotterdam waarschijnlijk wel zullen moeten aanpassen 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Toto speelt gewoon op het hoofdpodium hoor, na het voetbal. Alleen overlapt hun optreden nu wel met "The Doors" in de tent.MetalTuupLimburg schreef:Toto in de tent?
Misschien heeft Billy Idol zelf wel gevraagd om aanpassing van het tijdschema. In dat geval zou ik wellicht wat milder moeten oordelen. Maar het is wel jammer dat bijvoorbeeld Status Quo en Billy Idol nu korter spelen. Ik vraag me toch echt af of deze wijziging doorgevoerd wordt op verzoek van de artiesten en bezoekers of dat het puur gaat om de verwachte omzet van de drankverkoop op het festivalterrein.
-
- Contacteer:
Je hebt gelijk ja, ik las dat stukje helemaal verkeerd.
Lijkt me dat Twisted Sister nu wel We're Gonna Make It moet spelen.
Lijkt me dat Twisted Sister nu wel We're Gonna Make It moet spelen.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dan ben ik nu toch wel heel erg benieuwd hoe dit is afgelopen (helemaal in combinatie met het voetbal)...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
-
- Contacteer:
Ze hebben verloren
Toto speelde een half uurtje later, en de mannen van de Doors hebben waarschijnlijk niet al te veel publiek gehad.
Was wel een super weekend. Uriah Heep, Toto, Twisted Sister, Texas Hippie Coalition, Status Quo en nog een paas bands waren erg vermakelijk, maar John Fogerty was de meester! De tropische onweersbuien maakten het eigenlijk alleen nog maar memorabeler.
Zo, nu slapen.

Was wel een super weekend. Uriah Heep, Toto, Twisted Sister, Texas Hippie Coalition, Status Quo en nog een paas bands waren erg vermakelijk, maar John Fogerty was de meester! De tropische onweersbuien maakten het eigenlijk alleen nog maar memorabeler.
Zo, nu slapen.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Dat was de eerste keer bospop en waarschijnlijk ook de laatste keer. Komen we eindelijk begin van de middag in Weer aan en wachten we braaf op de pendelbusjes, blijken die gewoon niet te rijden. Dan maar een taxi, maarja, toen hadden we al 45 minuten staan wachten. Vervolgens de halve show van twisted sister gemist. Wederom flink balen van al die programmawisselingen. Die finale hadden ze best achterwege mogen laten. Ik ben in ieder geval enorm dankbaar dat ik maar slechts twee nummers heb kunnen zien van Toto, omdat we ook op tijd de trein moesten halen. Vervolgens werden we van het kastje naar de muur gestuurd met die teringpendelbus. Bedankt eikels!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Topweekend gehad. Zaterdagavond tussen de buien door aangekomen en in de 24uurs-tent gestaan, en gister om negen uur de tent uitgezweet, zitten lullen met de buren en maar 's bands gaan kijken. Goeie optredens, in het bijzonder Uriah Heep en The Texas Hippie Coalition. Alleen Status Quo, wat een ellende. Totaal niet spannend, gewoon een uur vollebak op de automatische piloot en dat is het. Stop er maar mee jongens.
Daarna het voetbal gekeken met Innuendo, toen nog een uurtje op Toto zitten wachten en daar na twee nummers vanwege helemaal kapot afgetaaid met het plan om een uurtje te gaan maffen en die zuiptent in te duiken. Naja, werd vanmorgen om half tien dus pas weer wakker.
Goed geregeld festival trouwens, lekker klein ook. Prima!
Daarna het voetbal gekeken met Innuendo, toen nog een uurtje op Toto zitten wachten en daar na twee nummers vanwege helemaal kapot afgetaaid met het plan om een uurtje te gaan maffen en die zuiptent in te duiken. Naja, werd vanmorgen om half tien dus pas weer wakker.
Goed geregeld festival trouwens, lekker klein ook. Prima!
Alleen de zondag geweest, en hierbij meteen nog wat foto's.
Texas Hippie Coalition

Anvil

Uriah Heep

Michael Schenker Group

Twisted Sister

Status Quo

Billy Idol

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
Texas Hippie Coalition

Anvil

Uriah Heep

Michael Schenker Group

Twisted Sister

Status Quo

Billy Idol

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
Wat doet Sixx daar?;)
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
En waar is Dweezil en co!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Billy Idol was slecht!!!
-
- Contacteer:
Vond ik eigenlijk wel meevallen. Ik kende maar twee nummers van 'm, maar op mij heeft ie geen slechte indruk gemaakt.
De Cranberries waren het lamste waar ik wat van meegekregen heb.
De Cranberries waren het lamste waar ik wat van meegekregen heb.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Jezus, Billy Idol lijkt op een verlepte Dolph Lundgren!
-
- Contacteer:
Dat youtube trucje werkt vast niet met Hyves filmpjes, maar deze wou ik toch ff posten:
http://metalli-girl.hyves.nl/album/5259 ... 84/0/NkP0/
Prachtig
http://metalli-girl.hyves.nl/album/5259 ... 84/0/NkP0/
Prachtig

en Dolph Lundgren ziet er tegenwoordig niet verlept uit wou je zeggen?Lennert schreef:Jezus, Billy Idol lijkt op een verlepte Dolph Lundgren!
-
- Contacteer:
Dolph Lundgren lijkt op een verlepte Billy Idol.
-
- Contacteer:
Toch eerder een mix tussen new wave en hardrock