Hoi, wij hebben enige tijd terug ons in eigen beheer opgenomen album op onze myspace gezet:
http://www.myspace.com/skeletormetalband
Commentaar is meer dan welkom.
SkeletoR
Skeletor
Skeletor
www.myspace.com/skeletormetalband
Re: Skeletor
Het klinkt zeker goed. Het is lekker brutal, vooral Deathmarch, Bound in Blood en Mass Hysteria.
Ik ben alleen geen fan van de vocals. Meer Pantera-achtige vocals zou imho beter klinken.
Succes met toekomstige optredens!
Ik ben alleen geen fan van de vocals. Meer Pantera-achtige vocals zou imho beter klinken.
Succes met toekomstige optredens!
"D.J.s, V.J.s, pimps and trollops,
never mind music - this is bollocks."
Skyclad - Penny Dreadful
never mind music - this is bollocks."
Skyclad - Penny Dreadful
Skeletor bestaat toch al een aantal jaren of niet? Heb ze een paar jaar geleden nog gezien op het Wackeningen Festival in Wageningen, was volgens mij wel een goeie show, ondanks het vroege tijdstip.
Ja dat klopt, hebben ondertussen van leadgitarist en zanger gewisseld en een plaatje opgenomen. Dus ik zou zeggen check het eens uit op onze myspace en laat maar weten wat je ervan vindt. Maar je komt ook uit Wageningen? Dan is de kans vrij groot dat we elkaar ook gewoon kennen, zit je wel eens in de Dikke Draak te zuipen?
www.myspace.com/skeletormetalband
Zelden eerlijk gezegd, alhoewel ik de keren dat ik er ben het wel erg gezellig vind, kom ik op de een of andere manier toch vaker terecht in de Overkant, de Vlaamsche Reus of de Zaaier. Maar ik zal jullie Myspace zeker eens checken.