18.00h Panic Cell
19.00h Anthrax
20.30h Papa Roach
22.00h Life of Agony
23.30h Alice Cooper
01.00h Eppo Janssen (DJ)
Ik ben er in ieder geval bij

http://lokersefeesten.be/nl/programma/de-avonden
Raar, ik ben er nu ook al 4 keer geweest en had hier nog nooit last van. Vond de sfeer daar altijd wel goed.nightwing schreef:Het is een leuke locatie ja, makkelijk te bereiken ook. Alleen het volk wat daar komt is gewoon te rustig. Stil staan bij concertjes en boos worden als de ander wel beweegd...
Met alle respect, maar dan wil ik die zanger van Life Of Agony toch eens bezig zien op een slechte dag...Kriestof schreef:anthrax: 6 op 10
te voorspelbaar; je kan deze line-up met belladonna ook niet echt meer serieus nemen, het is
weer volledig hetzelfde met weer dezelfde songs, natuurlijk is het leuk om al die oude songs nog eens te horen, maar
het is weinig speciaal en belladonna is matige zanger als ie eens iets anders probeert, de versie van only was echt super zwak en triest gezongen, zijn
dio imitatie was verrassend genoeg eerlijk gezegd wel redelijk goed
life of agony: 8 op 10
ook voorspelbaar, maar elke keer dat ik ze zie, knalt het wel, keith was ook erg goed bij stem
enkel jammer van die twee nieuwe songs, die laatste cd blijft gewoon waardeloos
alice cooper: 8 op 10
niets op aan te merken, goeie show, goeie setlist, goeie gimmicks en alice cooper was goed bij stem, hier ook voorspelbaarheid troef, maar
het was wel een van de betere alice cooper shows die ik zag, het is een erg goed entertainer