Voor mij in ieder geval lekker dichtbij en met de auto goed bereikbaar!

Edit: Op 6 oktober spelen ze in de Trix te Antwerpen.
Dan maar hierheen.Temple Of The King schreef:Dit is een Exclusieve NL show. Dus Nederlandse datums komen er sowieso niet meer bij.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Staan in Antwerpen, Trixyowannuzz schreef:Tegen die tijd ff kijken.
Hoop dat ze ook naar Biebob komen, das voor mij een stuk dichterbij.
Dichtbij idd, maar wel 22 euro in de vvk.Nico schreef:Staan in Antwerpen, Trixyowannuzz schreef:Tegen die tijd ff kijken.
Hoop dat ze ook naar Biebob komen, das voor mij een stuk dichterbij.
http://www.biebob.com
Wow, 2 berichten per maand... ze kunnen toch niet allemáál van dit niveau zijn?!?john schreef:Iknaaijelater
Shadowrunner schreef:Lijkt me wel vet, moet ze nog een keer live zien. Wil op zich ook wel kaarten kopen nu, maar de website van de Pul verwijst me door naar ticketservice, die alleen weten van een Annihilator show in Oslo. Vind ik toch een beetje ver reizen, maar volgens de site zou het al in de voorverkoop moeten zijn. Heb ook niet echt veel zin om af te reizen naar Uden voor de kaartjes. Weet iemand misschien waarom het er nog niet op staat, op ticketmaster?
Ah, dan snap ik hem. Dan nog even geduld hebben. Thanks!Temple Of The King schreef:Shadowrunner schreef:Lijkt me wel vet, moet ze nog een keer live zien. Wil op zich ook wel kaarten kopen nu, maar de website van de Pul verwijst me door naar ticketservice, die alleen weten van een Annihilator show in Oslo. Vind ik toch een beetje ver reizen, maar volgens de site zou het al in de voorverkoop moeten zijn. Heb ook niet echt veel zin om af te reizen naar Uden voor de kaartjes. Weet iemand misschien waarom het er nog niet op staat, op ticketmaster?
Voorverkoop begint medio volgende week bij ticketmaster. Alleen de regionale verkoop is al begonnen.
Ik had ze destijds ook gezien en vond het te gek, ik was toen al enige tijd fan van ze maar had ze nog niet live gezien.Nico schreef:Eens gezien in het voorprogramma van Iced Earth.
Muzikaal goed, maar ik trek de zang niet.
Heb in oktober toch al teveel concerten gepland, dus ik wacht wel tot ze op een festival staan
Me neither.yowannuzz schreef:Beide voorprogramma's ken ik niet.
Je zult er geen spijt van krijgen!Rene schreef:Zondag ook maar eens dat De Pul checken, Annihilator wil ik toch wel eens een keertje zien.
Volgens een review op het forum van Annihilator duurde de eerste show in Frankrijk tussen de 1u30 en 1u45, met dezelfde setlist. Dus als ze de gemiddelde lengte van de songs niet opeens tot zeven minuten hebben opgerekt, dan denk ik dat je je vergist.KoenM schreef:Jep. 2 uur en een kwartier ongeveer.
Padden is ook mijn favoriete Annihilator-zanger. Zondag alweer!!KoenM schreef: Zeer gevarieerd dus. En ik ben Padden-fan, solide zanger/gitarist.