Evergrey naar The Rock Temple
-
Evergrey naar The Rock Temple
Op zaterdag 18 December 2010 zal Evergrey een optreden verzorgen in The Rock Temple in Kerkrade.
Tickets gaan € 18,- in de voorverkoopkosten, aan de avondkassa €21,-.
Aanvang is 20.30uur.
Tickets zijn bij de locale vvk adressen vanaf heden te verkrijgen, via ticketservice vanaf zaterdag a.s.
info: www.therocktemple.nl
Tickets gaan € 18,- in de voorverkoopkosten, aan de avondkassa €21,-.
Aanvang is 20.30uur.
Tickets zijn bij de locale vvk adressen vanaf heden te verkrijgen, via ticketservice vanaf zaterdag a.s.
info: www.therocktemple.nl
-
- Contacteer:
Re: Evergrey naar The Rock Temple

Edit: shit ik heb al een kaartje voor de Eindhoven Metal Meeting die dag, wat nu?

- KoenM
- Contacteer:
Ik denk niet dat ik erheen ga, tenzij ze dichter komen. Dan nog ben ik niet zeker, want de wanvertoning op Graspop had in de verste verte niks te maken met het Evergrey van pakweg 6 jaar geleden. Ok, het geluid was beroerd, maar de band speelde ook verre van strak.
Ik weet het niet meer met Evergrey, de laatste twee optredens in de Boerderij waren van een zeer bedenkelijk niveau....ik sla maar een rondje over.
kerkrade is op zich een end weg, maar wel mooi op een zaterdag, hier gaan we dus even over na denken 

Het optreden op Roadgrill was uniek....door de regen verplaats naar een loods zonder PA , maar toch goed qua sound en vet
Vrijdag 17 december in Baroeg.
Kan een moderator de topictitel aanpassen a.u.b.?
Kan een moderator de topictitel aanpassen a.u.b.?