Elsrock festival 2010
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Re: Elsrock festival 2010
het wordt zaterdag wel iets beter, volgens de weersverwachting. Wel kans op (onweers)buien. Hopen dat dat meevalt, aangezien vorig jaar bijna de halve stand wegwaaide door die windstoten.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- innuendo
- Lult over cdtjes
Zie je wel dat god al die satanische troep niet in het idyllische Rijssen wil hebben 

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Of een handdoek, met blote voeten rijden gaat ook primaTook schreef:ik zou een extra paar sokken in de auto leggen, dat rijdt wel zo fijn terug

-
Kreeg vanmorgen een sms dat het Zomerfestival dat vanavond op het Elsrock terrein niet doorgaat, ivm de regen. Elsrock vooralsnog wel.
- goddethroned
Die heb ik ook gekregen. Ik verwacht dat het gewoon doorgaat. Kisten aan en dan kom je zo'n dag ook wel door.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
Veel bagger, maar ontzetend gezellig festival.... zoals elke keer. Leukste moment was toch wel dat de verkopers mijn ManowaR-dvd in de verpakking probeerden te doen 

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
-
Het was inderdaad een drek-zooi. Het was wel een gezellig feestje. Leuk optreden van Dream Evil, ook al was het geluid niet echt goed en de zanger totally wasted.
- Jeroen
- Contacteer:
Rene schreef:Veel bagger, maar ontzetend gezellig festival.... zoals elke keer. Leukste moment was toch wel dat de verkopers mijn ManowaR-dvd in de verpakking probeerden te doen
Fijn zo

Was inderdaad gezellig. Hoewel ik er ook heb gewerkt heb ik nog ruim voldoende van de bands meegekregen. The Lucifer Principle, Onslaught en Hypocrisy vond ik het gaafst. Pestilence en Dream Evil mochten er ook wel wezen. Agnostic Front was erg strak, maar ik vind die muziek zelf niet zoveel aan. En Napalm Death? Eén ellenlange verschrikking, wat een afgrijselijke band. Pure smaakkwestie.
- XnegativeX
- Contacteer:
Inderdaad een zeer vet feestje gisteren. Helaas Toxocara gemist maar verder alle bands gezien die ik had willen zien. Agnostic front en Napalm death eigenlijk veel vetter dan ik had verwacht. Hail of bullets en Hypocrisy waren geweldig maar dat had ik eigenlijk ook niet anders gedacht.
Jammer van de blubber en het soms wel erg matige geluid, maar dat mocht hier de pret niet drukken.
Jammer van de blubber en het soms wel erg matige geluid, maar dat mocht hier de pret niet drukken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
dat was een mooi feestje gister!
geweldiggenoten.
Het terrein was idd wel aardig smerig, maar hoorde van de organisatie, dat het die avond ervoor, nog veul erger was...
dus, bedankt Elsrock, voor het meer gangbaar maken van het terrein!
Dream Evil was tof
leuk dat de zanger zo veel had gezopen.
was niet aan zijn podium prestaties af te zien, gelukkig, alleen aan het aankondigen van de volgende nummers.
Hypocrisy was hard !!! Wat is dat toch een geweldige band.
voor de mensen die zich nog afvragen wie ik ben:
http://94.100.116.76/1081350001-1081400 ... _OE2O.jpeg
de jongeman in het roze shirtje
geweldiggenoten.
Het terrein was idd wel aardig smerig, maar hoorde van de organisatie, dat het die avond ervoor, nog veul erger was...
dus, bedankt Elsrock, voor het meer gangbaar maken van het terrein!
Dream Evil was tof

was niet aan zijn podium prestaties af te zien, gelukkig, alleen aan het aankondigen van de volgende nummers.
Hypocrisy was hard !!! Wat is dat toch een geweldige band.
voor de mensen die zich nog afvragen wie ik ben:
http://94.100.116.76/1081350001-1081400 ... _OE2O.jpeg
de jongeman in het roze shirtje
Schaam je niet, het ging mij net zo slecht afJeroen schreef:Rene schreef:Veel bagger, maar ontzetend gezellig festival.... zoals elke keer. Leukste moment was toch wel dat de verkopers mijn ManowaR-dvd in de verpakking probeerden te doen
Fijn zo![]()

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Ja. Want hoewel ik absoluut geen fan ben van Napalm Death, vond ik Barney en kornuiten een verademing na het supervervelende Pestilence. Bands van de dag waren voor mij echter Dream Evil en Lizzy Borden, maar dat wist ik van tevoren al. Verder was het gewoon een gezellige dag. Ik had het misschien iets drukker verwacht. Desondanks was de opkomst waarschijnlijk weer wat hoger dan vorig jaar. Hopelijk blijft dit festival wel bestaan en groeit de omvang ieder jaar weer een beetje.Jeroen schreef:En Napalm Death? Eén ellenlange verschrikking, wat een afgrijselijke band. Pure smaakkwestie.
- Jeroen
- Contacteer:
Helemaal vergeten, Lizzy Borden was ook tof ja!
Ik vond Pestilence zelf wel lekker, maar dan van een afstandje (vind dat meer luistermuziek dan geschikt livewerk). Napalm Death had ik na een paar minuten al wel gezien en gehoord, ik kreeg er zelfs koppijn van.
Ik vond Pestilence zelf wel lekker, maar dan van een afstandje (vind dat meer luistermuziek dan geschikt livewerk). Napalm Death had ik na een paar minuten al wel gezien en gehoord, ik kreeg er zelfs koppijn van.
Was inderdaad goed te doen gisteren, ondanks de blubber.
Hoogtepunten waren Hail of Bullets, Agnostic Front (heerlijke live band), en Hypocrisy
Napalm Death vond ik echt helemaal niets, grafherrie.
Volgens mij heb ik Tuska nog gezien bij de metal markt.
Hoogtepunten waren Hail of Bullets, Agnostic Front (heerlijke live band), en Hypocrisy
Napalm Death vond ik echt helemaal niets, grafherrie.
Volgens mij heb ik Tuska nog gezien bij de metal markt.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Erg gezellig festivalletje. Lekker klein, prima geluid en Grolsch als bier.
Hoogtepunten waren Hail of Bullets en Napalm Death, verder alles wel een beetje meegepakt. Alleen Pestilence vond ik echt slaapverwekkend saai.
Voor de rest lekker bier gedronken in het zonnetje, mensen gesproken, en Tuska beroofd van twee tosti's (nog bedankt daarvoor!).
Volgend jaar weer.
Hoogtepunten waren Hail of Bullets en Napalm Death, verder alles wel een beetje meegepakt. Alleen Pestilence vond ik echt slaapverwekkend saai.
Voor de rest lekker bier gedronken in het zonnetje, mensen gesproken, en Tuska beroofd van twee tosti's (nog bedankt daarvoor!).
Volgend jaar weer.
Mijn hoogtepunt: de cvlthelden van Onslaught !
Dieptepunt: de presentatie van Dream Evil. Ik waardeer het prima dat een band zichzelf niet al te serieus neemt, maar dit vond ik gewoon zielig.
Dieptepunt: de presentatie van Dream Evil. Ik waardeer het prima dat een band zichzelf niet al te serieus neemt, maar dit vond ik gewoon zielig.
-
Ze nemen zichzelf wel serieus, maar de zanger was gewoon te bezopen. Volgens de gitarist is ie ook even knock-out gegaan na t concert.
Hoezo tegenstrijdigIron Maiden schreef:Ze nemen zichzelf wel serieus, maar de zanger was gewoon te bezopen.

Overigens wil ook nog wel even de organisatie een dikke pluim geven voor hoe ze het terrein, gezien de omstandigheden, nog zo begaanbaar hebben gekregen. Dat viel me echt enorm mee!
Dit klinkt als een redelijke samenvatting inderdaad. Tosti bakkende Tuska. Prima.Dimas schreef:Erg gezellig festivalletje. Lekker klein, prima geluid en Grolsch als bier.
Volgend jaar weer.
Verder vond ik Agnostic Front ook nog tof, niet mijn ding maar punten voor enthousiasme en presentatie!
Lizzy Borden was zeker goed:

- earik mortem
- Contacteer:
Rene schreef:Lizzy Borden was zeker goed:
brave shot (heb je foto'svan de opening van lizzy?)
...........nog foto's van de licht onvlambare principles gemaakt....?
fuck off and die
- goddethroned
Het was weer een geslaagde editie. De modder had ik niet zoveel last van en het weer was verder ook vrij goed.
Muzikale hoogtepunten waren Hypocrisy, Napalm Death, Agnostic Front, Hail of Bullets, Onslaught en Dream Evil was ook best vermakelijk.
Pestilence viel me wederom erg tegen, niet vanwege het muzikale gedeelte maar vooral vanwege de slappe podium prestatie.
Volgend jaar ben ik zeker weer aanwezig!
Muzikale hoogtepunten waren Hypocrisy, Napalm Death, Agnostic Front, Hail of Bullets, Onslaught en Dream Evil was ook best vermakelijk.
Pestilence viel me wederom erg tegen, niet vanwege het muzikale gedeelte maar vooral vanwege de slappe podium prestatie.
Volgend jaar ben ik zeker weer aanwezig!
[i]In the shadow of the light from a black sun
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
Hierbij nog wat foto's.
The Lucifer Principle

Hail Of Bullets

Dream Evil

Onslaught

Lizzy Borden

Agnostic Front

Pestilence

Napalm Death

Hypocrisy