Trashcan

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Niels_Trashcan

Trashcan

Bericht door Niels_Trashcan » di okt 12, 2010 11:21 pm

Trashcan is een Groove/Death/Trash Metal band uit Leiden en omgeving.

Veel invloeden in de muziek van bands als: Pantera, Black Label Society, lamb of god, divine heresy, Down en nog meer.

Check ze op facebook, hyves en myspace

www.facebook.com/TrashcanOfficial

www.myspace.com/trashcanleiden

www.trashcanband.hyves.nl

PS. 30 oktober (halloween) spelen ze samen met Warmaster en Sinchronise in JC Big Bear in Krimpen a/d IJsel!!!

bloeding

Re: Trashcan

Bericht door bloeding » wo okt 13, 2010 12:32 am

als men thrash metal al niet goed kan schrijven wordt het wel heel erg. Ik laat regelmatig een steekje vallen in mijn talenkennis,maar dit gaat zelfs mij te ver. Hopelijk is de muziek wel wat,die geef ik morgen een kans.
Laatst gewijzigd door bloeding op wo okt 13, 2010 11:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

lampje
Contacteer:

Bericht door lampje » wo okt 13, 2010 7:54 am

bloeding schreef:Ik maak regelmatig een steekje vallen
:mrgreen:

bloeding

Bericht door bloeding » wo okt 13, 2010 9:58 am

dat zeg ik. Dat reageren in de nacht en met de telefoon doet me geen goed. Dan ga je zinnen door elkaar halen enzo.

heb het ook even geluisterd, maar die muziek doet me ook helemaal niks.
helemaal niet als men in ene door de muziek gaat heen praten (zoals op 1 minuut bij het eerste nummer bijvoorbeeld)
helaas niet mijn ding.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Niels_Trashcan

Bericht door Niels_Trashcan » wo okt 13, 2010 3:26 pm

Ohja.. wat erg als men spelfouten maakt..

Buiten dat jammer dat je het niks vind, maar wat bedoel je met 1e nummer doorheen praten ?
iig bedankt voor de intresse om het toch te beluisteren.

bloeding

Bericht door bloeding » do okt 14, 2010 4:48 pm

het is natuurlijk niet zo dat de muziek slecht is hoor, smaken verschillen gewoon;)
het is mij een heel stuk te lastig en eentonig. al zit er wel een pakkende groove in.
ik vind op zich de vocals wel lekker als het een beetje beukt, maar het stukje wat meer clean en rustig ingezongen is in my sister raped satan vanaf 55 tot 1.10 seconden gewoon erg vervelend. min of meer een soort verhaaltje in de muziek. ik hou van vocals die lekker blijven brullen.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » do okt 14, 2010 5:36 pm

Vreselijke productie, en de muziek doet me ook niks. Helaas

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » do okt 14, 2010 7:15 pm

Niels_Trashcan schreef:Ohja.. wat erg als men spelfouten maakt..
Als je consequent een spelfout maakt in de naam van het genre muziek dat je speelt, heeft het inderdaad wel iets sneus , ja.

Muzikaal kan ik er weinig over zeggen, ik ben allergisch voor muziek die klinkt alsof het in een kartonnen doos is opgenomen. Wat ik hoorde klonk niet echt slecht maar wel erg standaard.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Niels_Trashcan

Bericht door Niels_Trashcan » vr okt 15, 2010 1:51 pm

bloeding schreef:het is natuurlijk niet zo dat de muziek slecht is hoor, smaken verschillen gewoon;)
het is mij een heel stuk te lastig en eentonig. al zit er wel een pakkende groove in.
ik vind op zich de vocals wel lekker als het een beetje beukt, maar het stukje wat meer clean en rustig ingezongen is in my sister raped satan vanaf 55 tot 1.10 seconden gewoon erg vervelend. min of meer een soort verhaaltje in de muziek. ik hou van vocals die lekker blijven brullen.

Ja, oke ik snap wel wat je bedoelt. We zijn ook pas sinds dit jaar aan het optreden en nog erg bezig onze eigen sound te vinden. Dit waren de eerste nummers die we schreven en die hebben we in de oefenruimte opgenomen.
Dat stuk wat jij bedoelt is ookal aangepast maar nog niet op plaat.

Niels_Trashcan

Bericht door Niels_Trashcan » vr okt 15, 2010 1:54 pm

Tho schreef:Vreselijke productie, en de muziek doet me ook niks. Helaas
Over de procuctie ben ik het zeker met je eens, zoals ik hierboven zei, dit waren de eerste geschreven stukken en dit is in een oefenruimte analoog opgenomen, gewoon een eerste demo. We zijn nu nog bezig 2 a 3 extra nummers te schrijven en dan een ep van z`on 12 nummers in een studio op te nemen.

Plaats reactie