Jon Oliva's Pain in 013 op vrijdag 15 oktober 2010

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
innuendo
Lult over cdtjes

Re: Jon Oliva's Pain in 013 op vrijdag 15 oktober 2010

Bericht door innuendo » zo okt 17, 2010 4:01 pm

Haha, dat zal de roadie zijn die (overigens erg goed) hall of the mountain king zong tijdens de soundcheck.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Rene

Bericht door Rene » zo okt 17, 2010 4:18 pm

Jeetje, hij speelt haast alleen maar Savatage-nr's (zie ik op Blabbermouth). Ja, ik weet dat Jon Oliva's Pain dat altijd doet. Maar voor een dvd-opname had ik toch wel minstens verwacht dat de helft van de setlist een bloemlezing van zijn soloalbums zou zijn. Goed, ik was er zelf niet bij en ik heb tot nu toe ook geen klachten van concertgangers op dat gebied gehoord. Dus wellicht dat het tijdens het concert zelf geen drol uitmaakt.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

The_Undertaker

Bericht door The_Undertaker » zo okt 17, 2010 8:20 pm

Nee, dat maakt niet uit in dit geval. De Sava-platen zijn ook gewoon grandioos, en daar kunnen we ook niet genoeg van krijgen.

Het geluid vond ik zelf (balkon) wel goed te doen op zich. Had geen problemen met de zang e.d. Maar de tering, wat een geweldige avond!
Het leek ook bijna een eerbetoon aan Criss. Verder speelden ze precies mijn favoriete nummers van JOP, en op enkele na mijn favoriete Savatage nummers. Ik heb er goede schik van gehad.

Silk and steel...

Johan

Bericht door Johan » ma okt 18, 2010 5:06 pm

Vette show! Ik heb me prima vermaakt ondanks aanvankelijke gaarheid van het Anathema concert van donderdag. Jammer dat Jon zo slecht bij stem was, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik dacht ook al af en toe twee zanglijnen te horen. Gelukkig hebben we zelfs nog het hele concert gezien.

Plaats reactie