01/10 ATAK: Bodyfarm, Obeah, Human Demise
01/10 ATAK: Bodyfarm, Obeah, Human Demise
Nu alle introducties voorbij zijn komt EHBO (Enschedese HeadBangers Organisatie) met de oplossing voor metalheads die niet genoeg kunnen krijgen van het feesten. Op 1 oktober organiseren zij het na-intro feest met drie ruige metalbands!
EHBO leden betalen 5 euro
Human Demise (headliner)
Helemaal uit het zuiden van het land kom de headliner van deze avond: Human Demise. Of je het nu Holy terror, Cleveland-style hardcore of gewoon metalcore noemt, hard is het in ieder geval!
Obeah
Deze old school metal death metal band uit Nijmegen snapt waar het om draait. Geen gelikte show maar gewoon keiharde metal waar je niets anders op kan doen dan headbangen!
Bodyfarm
Straight up ‘death metal’ spelen en daar heel veel plezier aan beleven, dat is wat Bodyfarm doet
Zo lang het maar aggresief, rauw en pakkend is dan is het geen probleem voor deze mannen om te gehore te brengen….
Saxion Zaal
Zaal open: 20:00
Aanvang: 20:30
Genre: Metal
Ticket: €7,00
Aan de deur: €7,00
EHBO leden betalen 5 euro
Human Demise (headliner)
Helemaal uit het zuiden van het land kom de headliner van deze avond: Human Demise. Of je het nu Holy terror, Cleveland-style hardcore of gewoon metalcore noemt, hard is het in ieder geval!
Obeah
Deze old school metal death metal band uit Nijmegen snapt waar het om draait. Geen gelikte show maar gewoon keiharde metal waar je niets anders op kan doen dan headbangen!
Bodyfarm
Straight up ‘death metal’ spelen en daar heel veel plezier aan beleven, dat is wat Bodyfarm doet
Zo lang het maar aggresief, rauw en pakkend is dan is het geen probleem voor deze mannen om te gehore te brengen….
Saxion Zaal
Zaal open: 20:00
Aanvang: 20:30
Genre: Metal
Ticket: €7,00
Aan de deur: €7,00
- alicecooper
Re: 01/10 ATAK: Bodyfarm, Obeah, Human Demise
Is dit niet wat overdreven na een dag?Tho schreef:kick!

Als het wat dichterbij was en niet gelijk met Bloodshed was ik misschien wel ff komen kijken.
Laatst gewijzigd door yowannuzz op di sep 28, 2010 6:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Gezien het aantal threads wat hier per dag verschijnt en hoeveel er op gereageerd wordt niet nee 

Daar loopt het ook allesbehalve storm met de reacties .
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Daar zei ik ook niets over 

vandaag people!
Storm qua reacties loop het inderdaad niet. Dat is omdat NL veel te verwend is qua metal want elke grote band/tour komt hier langs. Zo word men te belazerd om te underground te steunen en te leren waarderen
Storm qua reacties loop het inderdaad niet. Dat is omdat NL veel te verwend is qua metal want elke grote band/tour komt hier langs. Zo word men te belazerd om te underground te steunen en te leren waarderen
-
Ik ben er wel want ik zal de pauzemuziek verzorgen.
Jeuj!
Jeuj!
Geen.
en zo is dat!Tho schreef: Dat is omdat NL veel te verwend is qua metal want elke grote band/tour komt hier langs. Zo word men te belazerd om te underground te steunen en te leren waarderen
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
De opkomst sprak dan ook boekdelen. Voor de mensen die er wel waren: bedankt!!!
-
Was gaaf, ja, daarom had ik ook (nog net vlak voor de merch ervandoor ging) een CDtje op de kop getikt.