Wie gaan er naar Stone Sour @ 013
Wie gaan er naar Stone Sour @ 013
Dinsdag 9 november speelt Stone Sour in Tilburg!
Wat vinden jullie van het nieuwe album en zijn er nog mensen uit Rotterdam die zin hebben om er met elkaar heen te gaan?
Groetjes Sylvana
Wat vinden jullie van het nieuwe album en zijn er nog mensen uit Rotterdam die zin hebben om er met elkaar heen te gaan?
Groetjes Sylvana
- Bleek No. 1
Re: Wie gaan er naar Stone Sour @ 013
Je zal, vast en zeker, mijn vriendin wel tegen komen. Ze heeft namelijk geen muzieksmaak.
Hakkaa päälle pohjan poika!
Stone Sour is een goede band, maar 25 euro heb ik er niet voor over.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
25 euro voor een gezellige avond met hele GOEIE muziek is echt niet veel 

- John Lydon
Ik ben zeker aanwezig met m'n vriendin. Al een tijdje de kaarten uitgeprint. De laatste Stone Sour plaat heb ik eerlijk gezegd al een tijdje in de kast maar nog slechts 1x beluisterd. Beviel me wel maar geen tijd om er eens zeer bewust voor te gaan zitten. Verder ben ik niet zo van de internetdates dus die gezamelijke reis naar 013 laat ik passeren. 

You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
De meeste avonden met hele GOEIE muziek kosten mij niet meer dan hooguit 20 euro.bikesyl schreef:25 euro voor een gezellige avond met hele GOEIE muziek is echt niet veel
Nou dat gaat er tegenwoordig ook al aardig op achteruit gezien de prijzen van concerten tegenwoordig hoor. Alles is bijna dubbel zo duur als dat het 2/3 jaar geleden koste. 1 hitje en ze gooien er 2 tientjes boven de prijs op.yowannuzz schreef:De meeste avonden met hele GOEIE muziek kosten mij niet meer dan hooguit 20 euro.bikesyl schreef:25 euro voor een gezellige avond met hele GOEIE muziek is echt niet veel
Verder vond ik trouwens alleen het eerste album van Stone Sour iets te trekken, maar wat een verschrikkelijke zaad band is dat live zeg. Heb het echt moeten uitzitten omdat een maat van me er zo graag heen wou.
www.last.fm/user/robenroll
Ik heb het over de meeste, uiteraard zijn er uitzonderingen.
Maar voor Napalm Death, Immolation en Macabre vraagt Dynamo b.v. slechts 17,50 euro.
En aangezien mijn referentiekader toch in het wat extremere hoekje zit, kwam ik tot die uitspraak.
Maar voor Napalm Death, Immolation en Macabre vraagt Dynamo b.v. slechts 17,50 euro.
En aangezien mijn referentiekader toch in het wat extremere hoekje zit, kwam ik tot die uitspraak.
- John Lydon
Stone Sour en Hellyeah waren geweldig. Maar wie viel het nog meer op dat bij het laatste nummer van Hellyeah het geluid opeens veel beter werd? Alsof er een rijtje extra boxen werden ingeschakeld. Het geluid was opeens kraakhelder en zeker tussen Hellyeah en Stone Sour was een groot verschil in geluidskwaliteit te merken. Vond het een beetje triest om op die manier je voorprogramma te benadelen.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
-
Ik ook, maar dat gebeurt helaas wel vaker ...John Lydon schreef: Vond het een beetje triest om op die manier je voorprogramma te benadelen.

Zo slecht was het geluid bij Hellyeah niet, maar idd op het einde kwam er ineens nog wat bij.John Lydon schreef:Stone Sour en Hellyeah waren geweldig. Maar wie viel het nog meer op dat bij het laatste nummer van Hellyeah het geluid opeens veel beter werd? Alsof er een rijtje extra boxen werden ingeschakeld. Het geluid was opeens kraakhelder en zeker tussen Hellyeah en Stone Sour was een groot verschil in geluidskwaliteit te merken. Vond het een beetje triest om op die manier je voorprogramma te benadelen.
Maar of dat nou opzettelijk was, ik betwijfel het hoor. Je moet niet altijd gelijk dat er achter zoeken. Dan zou namelijk op het einde het ook niet ineens nog wat beter worden.
en nog een fototje van gisteravond:

en eentje van gistermiddag:

en eentje van gistermiddag: