Winter Metal Symphony 013 zaterdag 22 januari

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Orklord
Contacteer:

Winter Metal Symphony 013 zaterdag 22 januari

Bericht door Orklord » do okt 28, 2010 8:13 pm

Op zaterdag 22 januari 2011 vindt de derde editie plaats van Winter Metal Symphony dat tot vorig jaar onder de naam Christmas Metal Symphony door het leven ging. Tijdens deze avond laten wereldberoemde metalgiganten zich begeleiden door een groot orkest langs diverse metalklassiekers. Dit unieke metalspektakel is inmiddels een jaarlijks terugkerend fenomeen geworden, waarvoor ook in het buitenland steeds meer belangstelling bestaat. De eerste namen zijn inmiddels bekend gemaakt. Dit zijn Mark Osegueda, de charismatische zanger van de legendarische Bay Area band Death Angel, violiste Anna Phoebe van het fantastische Trans Siberian Orchestra, Nils K. Rue, zanger en oprichter van de progmetalband Pagans Mind en Anneke van Giersbergen, zangeres van Agua De Annique. Er zullen in de komende weken nog meer namen volgen, dus houdt de website van Winter Metal Symphony goed in de gaten voor de laatste updates. Kaarten kosten € 28,00 excl. service- en transactiekosten en zijn reeds verkrijgbaar via Ticketservice en 013 Boxoffice.

John Lydon

Re: Winter Metal Symphony 013 zaterdag 22 januari

Bericht door John Lydon » zo okt 31, 2010 3:17 pm

Klinkt best interessant maar de 1ste Christmas editie was erg gaaf,de 2de vielen de artiesten me nogal tegen. Ik wacht effe af wie er verder nog komen. €28,- voor 3 nummers met Mark Osegueda is me iets te duur. En qua violiste van TSO,in het orkest zitten er al genoeg,geef haar ticket maar weer aan Chuck Billy :-)
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

King of Beer
Contacteer:

Bericht door King of Beer » zo okt 31, 2010 3:30 pm

Wacht ook af, behalve Mark Osegueda loop ik voor die andere er niet warm voor.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

alicecooper

Bericht door alicecooper » do dec 09, 2010 9:48 pm

Was de organisatie een paar weken geleden nog positief over de goede afloop van de laatste twee aanvullingen aan het programma van Winter Metal Symphony; inmiddels is duidelijk geworden dat beide artiesten hun deelname niet hebben kunnen bevestigen.

Degene die zijn kaartje echter toch wil inleveren kan dit via 013 regelen en krijgt het geld terug. Maar gelukkig betekend uitstel ditmaal geen afstel en zou deze pijnlijke beslissing zo maar weer iets heel moois kunnen gaan opleveren op de nieuwe datum! De reeds gekochte tickets blijven dan ook gewoon geldig voor de nieuwe show. Een nieuwe datum zal dus zeer spoedig bekend worden gemaakt.

John Lydon

Bericht door John Lydon » vr dec 10, 2010 8:22 pm

Uitstel dus....Nou dat vind ik op zich geen probleem,misschien komt er nu wel een fantastische verrassing qua line up.
Maar hopelijk komen de heren organisatoren eindelijk tot het besef dat George Oosthoek nogal overbodig is. Wat heeft die de laatste jaren nou nog gedaan? Zet daar maar een goeie internationale zanger voor in de plaats.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

MetalJan

Bericht door MetalJan » za dec 11, 2010 12:35 am

Als het in juni (noem maar wat) plaatsvind, dan heet het geen Winter Metal Symphony meer, denk ik :P

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do jan 27, 2011 1:47 pm

MetalJan schreef:Als het in juni (noem maar wat) plaatsvind, dan heet het geen Winter Metal Symphony meer, denk ik :P

vooralsnog heet het nog wel zo, maar wordt het in september gehouden.......
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie