Za 26 feb Zakk Wylde & Black Label Society @ Melkweg
-
Za 26 feb Zakk Wylde & Black Label Society @ Melkweg
Op zaterdag 26 februari staat Zakk Wylde & Black Label Society in de Melkweg. De aanvang is 20.00 uur en kaarten zijn € 27,00 + lidm. De voorverkoop start zaterdag 13 november via de Melkweg en Ticketservice.
Voor meer informatie zie www.melkweg.nl.
Voor meer informatie zie www.melkweg.nl.
Re: Za 26 feb Zakk Wylde & Black Label Society @ Melkweg
Zo, allebei tegelijk? 

Zaterdag dan maar kaartje fixen.
- Bleek No. 1
Inderdaad. Net zo zinloos als: "LEMMY KILMISTER and MOTÖRHEAD".Johan schreef:Zo, allebei tegelijk?
OT: Niet aanwezig though.
Hakkaa päälle pohjan poika!
- alicecooper
Is dit het enige optreden in NL?
Duidelijk, daar zijn we glashard bij!!!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Zojuist kaarten gescoord!
Nu al zin in!
Nu al zin in!
Volgens de site v.d. Melkweg inmiddels uitverkocht.
- EricMaiden
Is dit een tour of een los concert?
Als het een tour is zal Zakk mooi naar de donder zijn aan het einde
Als het een tour is zal Zakk mooi naar de donder zijn aan het einde

Oden Will Bring Us Home When We Die!
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
Zeker aanwezig!
Blabbermouth:
BLACK LABEL SOCIETY Parts Ways With Drummer WILL HUNT; TYPE O NEGATIVE's KELLY Steps In - Feb. 24, 2011
BLACK LABEL SOCIETY has parted ways with drummer Will Hunt and has replaced him with Johnny Kelly (TYPE O NEGATIVE, SEVENTH VOID).
Kelly will make his live debut with BLACK LABEL SOCIETY tomorrow night (Friday, February 25) at La Cigale in Paris, France.
Morgen dus Johnny Kelly op drums in de Melkweg. Misschien kan meneer nog effe de intro van Cinnamon Girl spelen
BLACK LABEL SOCIETY Parts Ways With Drummer WILL HUNT; TYPE O NEGATIVE's KELLY Steps In - Feb. 24, 2011
BLACK LABEL SOCIETY has parted ways with drummer Will Hunt and has replaced him with Johnny Kelly (TYPE O NEGATIVE, SEVENTH VOID).
Kelly will make his live debut with BLACK LABEL SOCIETY tomorrow night (Friday, February 25) at La Cigale in Paris, France.
Morgen dus Johnny Kelly op drums in de Melkweg. Misschien kan meneer nog effe de intro van Cinnamon Girl spelen

Dat viel me zwaar tegen gisteravond. Geluid was bar slecht en de band speelde zwaar op de automatische piloot. Daarnaast vond ik Zakk, toch een van mijn favoriete gitaristen, helemaal niet zo goed spelen. In al die jaren heeft hij geen nieuwe trucjes meer geleerd en vooral de solo-spot was totaal niet indrukwekkend. Jammer.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- rensiemetal
- Contacteer:
Ben je niet de enige mee. Ben blij dat ik ze eens gezien heb en blijf het een hele gave band vinden, maar dit optreden was vrij matig. Geluid van de microfoon (zang Zakk) kwam er niet bovenuit en de solo van Zakk (toen de bandleden even weggingen) was ongeïnspireerd en met te veel distortion. De band in het voorprogramma was ook weinig aan.
Geniet zonder mate
Ik vond het onzettend gaaf. Met geluid absoluut geen problemen gehad. Stond midden voor. Ik zag vooral bij Catanese en DeServio veel spelplezier. Solospot vond ik niet geweldig. Het is allemaal zoveel van hetzelfde dat het niet meer leuk is.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
Mjah, Bastiaan, kan me wel voorstellen dat je op die plek wel goed geluid had. Achterin dus niet en het probleem was denk ik dat BLS alleen gebruik maakte van de eigen stapel versterkers voor de muziek. Mijn vriend die mee was, is niet zo bekend met de muziek van BLS en kon gewoon geen kaas maken van wat er ten gehore werd gebracht.
Enthousiast zal de band verder ook wel zijn geweest, maar ik weet niet... het kwam ontzettend routineus over. Set duurde precies anderhalf uur, nummers werden zonder extra's gebracht (anders dan bijvoorbeeld op de dvd's die ik gezien heb), echt alsof ze ergens anders moesten zijn.
Oh, en om de klaagzang compleet te maken: die verhoging op het podium speciaal voor Zakk was echt ontzettend fout!
Maar ik blijf het een toffe band vinden
Enthousiast zal de band verder ook wel zijn geweest, maar ik weet niet... het kwam ontzettend routineus over. Set duurde precies anderhalf uur, nummers werden zonder extra's gebracht (anders dan bijvoorbeeld op de dvd's die ik gezien heb), echt alsof ze ergens anders moesten zijn.
Oh, en om de klaagzang compleet te maken: die verhoging op het podium speciaal voor Zakk was echt ontzettend fout!

Maar ik blijf het een toffe band vinden

Kan me er wel iets bij voorstellen. Ik ken de nummers van binnen en van buiten, dus dat speelt ongetwijfeld mee. Vond Wylde zelf ook tegenvallen. Routineus inderdaad. Het gebrek aan extra's in de set viel mij niet tegen, want ik had er eigenlijk al niet op gerekend. Volgens mij bestaan eventuele extra's bij BLS over het algemeen uit lang uitgesponnen jams (lees: ellenlang soleerwerk van Wylde), en dat hoeft van mij ook niet per se. Of wellicht hebben ze een eventuele extra achterwege gelaten omdat John Kelly nog niet helemaal is ingeburgerd (drumde overigens een uitstekende set).
In tegenstelling tot Rensiemetal vond ik het voorprogramma Godsized best wel sterk. Beetje Amerikaans in de refreinen, maar wel lekker.
In tegenstelling tot Rensiemetal vond ik het voorprogramma Godsized best wel sterk. Beetje Amerikaans in de refreinen, maar wel lekker.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'