Paaspop 2011 met Golden Earring en Kreator
Paaspop 2011 met Golden Earring en Kreator
Op zaterdag 23 april en zondag 24 april (Eerste Paasdag) vindt zoals ieder jaar in Schijndel weer Paaspop plaats. De eerste twee bevestigingen zijn Golden Earring en King Khan And The Shrines. Golden Earring is altijd gaaf natuurlijk, en ik ben benieuwd welke (harde) acts er in 2011 op het Masters Of Rock podium en in de theatertent zullen aantreden.
Laatst gewijzigd door Gilbert op do dec 02, 2010 8:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Paaspop 2011 met Golden Earring
Is volgend jaar niet het jaar dat de Earring gaat stoppen?
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Nee, dat Golden Earring wilde stoppen was een internetgerucht dat door de band zelf direct werd ontkend.Ernst-Jan schreef:Is volgend jaar niet het jaar dat de Earring gaat stoppen?
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik mag het hopen! Van mij mogen ze nog wel een paar jaar door. 11 December weer in HMH... Zin an!
18 dec in het FEC in leeuwarden aanwezig 

wordt Paaspop daar dan ook gehouden?r1Co schreef:18 dec in het FEC in leeuwarden aanwezig
Danko Jones is aan de affiche toegevoegd. Het zou me niet verbazen als hij één van de hoofdacts op het Masters Of Rock podium is. Binnenkort moeten meer namen volgen.
Danko is een toffe live-act.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Lijkt me wel een leuk festival.
Nieuwe namen: Bløf, Waylon, Kreator, Sick Of It All en Hatebreed. Het programma begint er al heel leuk uit te zien, wat mij betreft.
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Paaspop 2011 met Golden Earring en Kreator
Fucking hell! Golden Earring, Danko Jones, SOIA, Kreator en Hatebreed op één festival?
Hier moet ik dan serieus eens over na gaan denken.
Hier moet ik dan serieus eens over na gaan denken.
- EricMaiden
Hatebreed en Kreator?? fucking nice!!!! 

Oden Will Bring Us Home When We Die!
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
Kreator erbij is wel heel erg vet! En ik moet de Earring toch ook nog eens zien voor ze ermee kappen.
ja wanneer begint die verkoop?
- fetuskiller
- Contacteer:
Luie bloedbak! Zoek het op...
Ze mogen wel uitkijken, voor ze het weten is het een metalfestival.
Kreator is erg fijn, dat bewezen ze afgelopen zondag ook weer vreselijk hard in Antwerpen.
Kreator is erg fijn, dat bewezen ze afgelopen zondag ook weer vreselijk hard in Antwerpen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Na Bospop besluit ook Paaspop om komend jaar een extra dag aan het programma toe te voegen. Het festival duurt nu van vrijdag 22 t/m zondag 24 april. De nieuwe bevestigingen zijn: Alex Agnew, Anouk, Jacqueline Govaert, The Hillbilly Moon Explosion, Tribute2BobMarley, Triggerfinger en natuurlijk Peter Pan Speedrock. Wordt dat voor Triggerfinger trouwens niet het derde jaar op rij? Nou ja, het is een leuke liveband en stiekem vind ik, als voormalig Hagenees, sommige nummers van Anouk ook best gaaf.
Voor de duidelijkheid, het programma ziet er tot dusver als volgt uit:
Alex Agnew
Anouk
Bløf
Danko Jones
Golden Earring
Hatebreed
Jacqueline Govaert
King Khan & The Shrines
Kreator
Peter Pan Speedrock
Sick Of It All
The Hillbilly Moon Explosion
Tribute2BobMarley
Triggerfinger
Waylon
Daar komen nog een heleboel namen bij. Tot en met 31 december kun je een kaartje tegen een gunstiger tarief en met btw-voordeel aanschaffen. Een driedagenticket kost 85 euro, een tweedagenticket voor de zaterdag en zondag 79 euro en een dagticket voor de vrijdag (met Anouk en Waylon) 30 euro. Vanaf januari zijn er ook dagtickets beschikbaar voor de zaterdag en zondag.
Voor de duidelijkheid, het programma ziet er tot dusver als volgt uit:
Alex Agnew
Anouk
Bløf
Danko Jones
Golden Earring
Hatebreed
Jacqueline Govaert
King Khan & The Shrines
Kreator
Peter Pan Speedrock
Sick Of It All
The Hillbilly Moon Explosion
Tribute2BobMarley
Triggerfinger
Waylon
Daar komen nog een heleboel namen bij. Tot en met 31 december kun je een kaartje tegen een gunstiger tarief en met btw-voordeel aanschaffen. Een driedagenticket kost 85 euro, een tweedagenticket voor de zaterdag en zondag 79 euro en een dagticket voor de vrijdag (met Anouk en Waylon) 30 euro. Vanaf januari zijn er ook dagtickets beschikbaar voor de zaterdag en zondag.
Ernstig gaaf dat Kreator geprogrammeerd is. Maar de rest doet me niet bijzonder veel... als ze nou nog eens zo'n lineup hadden als in 2005. Dat was m'n eerste echte festival, mooie ervaring. Tickets voor de helft gescoord van wat campingvolk bij de ingang toen, hehe.
Bij het Speedfest en de Persistence Tour schijnt een poster van Paaspop 2011 te hebben gehangen, waarop ook Dropkick Murphys vermeld staat. Ze staan (net als Danko Jones en Hatebreed) dat weekend tevens op Groezrock, dus het zal best wel kloppen. Weer een leuke naam er bij derhalve.
in de mail, van Paaspop:
Guus Meeuwis, Caro Emerald en Dropkick Murphys spelen in het weekend van 22, 23 en 24 april 2011 op Paaspop in Schijndel. Daarnaast zijn ook de Nederlandse bands Krach en Vanderbuyst en de DJ’s Len Faki en Kees de Hondt bevestigd. De early bird voorverkoop, waarin tickets tegen een gunstiger tarief kunnen worden aangeschaft, is reeds gestart en loopt tot en met 31 december. De reguliere voorverkoop start eind januari. Paaspop is de traditionele opener van het festivalseizoen en duurt dit jaar voor het eerst drie dagen. Paaspop vindt plaats op festivalterrein de Molenheide in Schijndel.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik ga er in ieder geval niet heen. Elke kans dat ik mijn zus tegen het lijf loop is te groot, en ik weet dat ze er vaker heen gegaan is.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Niet zo'n goede band met je zus?
- innuendo
- Lult over cdtjes
Als er een antichrist op deze wereld rondloopt, dan is zij het wel.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Zo, van je zus moet je het maar hebben.
Ik zit er wel over na te denken om misschien heen te gaan.
Ik zit er wel over na te denken om misschien heen te gaan.
Wegens stemproblemen van George Kooymans heeft Golden Earring alle concerten tot eind april afgezegd. Het is me niet helemaal duidelijk of het geplande optreden op Paaspop daar ook bij hoort, maar ik ben bang van wel. 

Kreator speelden een paar jaar terug op dauwpop. Toen stonden er pakweg 40 á 50 man in tent voor een paar honderd man. Ik vraag me af hoeveel publiek ze gaan trekken op een festival als paaspop. Ik vind het jammer dat ze dit festival uitkiezen, omdat ik zelf zo dom ben geweest om niet naar thrasfest te gaan.
Heerlijk Helder Taalloeder
Op Paaspop is er een apart podium voor "harde" muziek (al varieert dat van stevige alternatieve rock, emo en punkrock tot death metal). Ik ben nu twee jaar op rij geweest, en beide keren zat de tent met het "Masters Of Rock" podium bij de topacts als Suicidal Tendencies goed vol. Als het de volgende keer net zo gaat, dan zullen er bij Kreator best een man of duizend staan. De moshpit zal klein zijn, dat wel. Maar bij de Eindhoven Metal Meeting bijvoorbeeld was er ook nauwelijks sprake van moshpits, hoewel dat een puur metalfestival was.Heidewolf schreef:Ik vraag me af hoeveel publiek ze gaan trekken op een festival als paaspop.
Het tourschema op de website van Golden Earring is bijgewerkt en het optreden op Paaspop staat er nog bij. Dus blijkbaar hoopt George Kooymans tegen die tijd voldoende hersteld te zijn om dat weekeinde weer te kunnen beginnen met optreden. 

Er zijn weer drie (rock)bands toegevoegd aan de line-up: Two Cow Garage, Army Of Freshmen en The Phantom Four & The Arguido.
Toegevoegd aan de line-up: Go Back to the Zoo, Miss Montreal, The Bloody Beetroots Death Crew 77, The Jim Jones Revue, Moss, Heideroosjes Theatershow, Puur Gelul, Shaking Godspeed, Gili, Tiga, Goose Live, Mighty Fools, Mambo Kurt, Urban Voodoo Machine, The Hot Stewards, Liptease and the Backstreet Crackbangers en Memphis Maniacs.
- EricMaiden
Mambo Kurt is echt een stumperd!!
Oden Will Bring Us Home When We Die!
EricMaiden schreef:Mambo Kurt is echteen stumperdgeniaal!!
ik heb je even verbeterd.
Ik vind hem vooral aandoenlijk. Niet geniaal, noch een stumperd.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Mambo Kurt geeft me het onbetaalbare gevoel dat ook ik, met mijn beperkte zang- en keyboardkwaliteiten, ooit een grote rockster kan worden die hele mensenmassa's op de banken krijgt.
Nu alleen nog sparen voor mijn eigen heimorgeltje.
Nu alleen nog sparen voor mijn eigen heimorgeltje.

Op de frontpage heb je al kunnen lezen dat er weer een reeks namen bevestigd was. Inmiddels is de voorlopige dagindeling bekendgemaakt en de ticketverkoop begonnen. Voor een overzicht van de artiesten per dag, zie: http://www.paaspop.nl/acts/. In dat overzicht ontbreken overigens nog wat namen, zoals DeWolff en Eddy Wally.
Vooral de zondag ziet er goed uit, met o.a. Bløf, Danko Jones, Dropkick Murphys, Golden Earring, Heideroosjes, Kreator, Maiden United, Mambo Kurt, My Favorite Scar, No Turning Back, Revamp en Sick Of It All. Een paar vervelende overlappingen zijn op die dag haast onvermijdelijk.
Op de zaterdag spreken Alex Agnew, Blaas Of Glory, Hatebreed, Kvelertak, Legion Of The Damned, Peter Pan Speedrock, Royal Republic, Triggerfinger en Vanderbuyst me zeker aan, maar hoop ik toch op nog wat gave acts er bij. Op de vrijdagavond zal ik me met Anouk, BZB, Def Americans en DeWolff overigens ook best vermaken.
Vooral de zondag ziet er goed uit, met o.a. Bløf, Danko Jones, Dropkick Murphys, Golden Earring, Heideroosjes, Kreator, Maiden United, Mambo Kurt, My Favorite Scar, No Turning Back, Revamp en Sick Of It All. Een paar vervelende overlappingen zijn op die dag haast onvermijdelijk.
Op de zaterdag spreken Alex Agnew, Blaas Of Glory, Hatebreed, Kvelertak, Legion Of The Damned, Peter Pan Speedrock, Royal Republic, Triggerfinger en Vanderbuyst me zeker aan, maar hoop ik toch op nog wat gave acts er bij. Op de vrijdagavond zal ik me met Anouk, BZB, Def Americans en DeWolff overigens ook best vermaken.
Ja, d'r staan idd een stel leuke bandjes!
Het tijdschema staat grotendeels online, al ontbreekt o.a. nog de Jack Daniels stage (wat vast nog wat vervelende overlappingen op zal leveren).
Nu is al sprake van de volgende lastige overlappingen:
- Legion Of The Damned tegelijk met Alex Agnew -> ach, LOTD heb ik dit jaar al gezien
- My Favorite Scar overlapt met Heideroosjes -> ach, My Favorite Scar heb ik dit jaar al gezien
- Dropkick Murphys overlapt met Danko Jones -> ach, van beide kan ik alsnog een flink stuk zien
- Golden Earring overlapt met Mambo Kurt -> NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Zie: http://timetable.paaspop.nl/
- Legion Of The Damned tegelijk met Alex Agnew -> ach, LOTD heb ik dit jaar al gezien
- My Favorite Scar overlapt met Heideroosjes -> ach, My Favorite Scar heb ik dit jaar al gezien
- Dropkick Murphys overlapt met Danko Jones -> ach, van beide kan ik alsnog een flink stuk zien
-
- Contacteer:
Leuk programma die zondag. Naast de metalbands kunnen Dropkick Murphys, Golden Earring en de Heideroosjes me ook wel bevallen. Tjah jammer voor Mambo Kurt dan, die zien we op Wacken wel weer 5 keer 

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Die laatste epische 'nee' was hopelijk een grapje?Gilbert schreef:Het tijdschema staat grotendeels online, al ontbreekt o.a. nog de Jack Daniels stage (wat vast nog wat vervelende overlappingen op zal leveren).

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
De Jeugd Van Tegenwoordig is op de zaterdag aan het programma toegevoegd (in de Extrema Tent).
- 75metallicat
Eddy Wally zal waarschijnlijk niet op GMM komen, staat hier in de krant dat hij een hersenbloeding gekregen heeft en lang zal moeten revalideren...
Nu, daar zal hier wel niemand van wakker liggen
Ik vond het toch wel opvallend nieuws, vooral omdat het over Eddy Wally gaat, in combinatie met een HERSENbloeding

Nu, daar zal hier wel niemand van wakker liggen

Ik vond het toch wel opvallend nieuws, vooral omdat het over Eddy Wally gaat, in combinatie met een HERSENbloeding

Nooooooooooooooooooo
Eddy Wally had ik juist willen zien!
Eddy Wally had ik juist willen zien!
-
- Contacteer:
Graspop Metal Meeting neem ik aan. Die jongen is gewoon de weg kwijt...
- alicecooper
Zelf ook nog niet helemaal wakker?MetalTuupLimburg schreef:Graspop Metal Meeting neem ik aan. Die jongen is gewoon de weg kwijt...
Denk dat MetalJan doelt dat dit het Paaspop gedeelte is

En MTL doelt op hetzelfde lijkt me. Ach, Graspop en Paaspop. Het is maar een paar letters verschil.
Het overwegen waard dit, staan toch wel een aantal leuke bands bij.
-
- Contacteer:
Lees m'n post nog eens, en dan met name de tweede zinalicecooper schreef:Zelf ook nog niet helemaal wakker?MetalTuupLimburg schreef:Graspop Metal Meeting neem ik aan. Die jongen is gewoon de weg kwijt...
Denk dat MetalJan doelt dat dit het Paaspop gedeelte is

- alicecooper
Met ''zelf ook nog niet helemaal wakker'' doelde ik op mezelf he 

-
- Contacteer:
Jaaaaja, lul je er maar weer uit